Bästa spelaren på .se?

DeletedUser

Guest
Hört talas om Mannel, Mavy, Pilis, DuHja, Bork m.fl.?

Pilis har jag spelat med, sjuk i starten :)
Resten har jag inte hört om :confused:

Men men :) Tycker ändå att Jäger ska finnas med på top 10 iaf.

Jag kanske är ute och cyklar nu men jag tycker Yocci är en bra spelare.
 

Efra

Member
Reaktionspoäng
0
Var med i LIMA i V11 har jag för mig. Låg granne med honom, och jag tycker rent sagt att han sög :p

Då jag vet att han inte spelade seriöst i V11 så förvånar det mig inte direkt, möt honom 1v1 i V1 istället och försök där, jag skulle inte vilja möta honom 1v1 kan jag säga direkt.
 

DeletedUser

Guest
Måste ju säga att SFFN besitter något som de flesta andra inte gör, killen har(trots att han är skåning(?)) en förmåga att snacka ner nästan alla.
 

Efra

Member
Reaktionspoäng
0
Måste ju säga att SFFN besitter något som de flesta andra inte gör, killen har(trots att han är skåning(?)) en förmåga att snacka ner nästan alla.

Sorgligt nog är han skåning :p Men ja, han kan snacka ner vem som helst praktiskt taget, du ska se när man skriver någon fråga till honom ^^
 

DeletedUser

Guest
Alla bara snackar om dom som har "VART" bra. Finns det inga som är bra just nu i skrivandes stund?? Nån som håller på o sopar banan mot sina motståndare etc etc..

Lev i nuet inte det förgångna...
 

DeletedUser

Guest
Måste ju säga att SFFN besitter något som de flesta andra inte gör, killen har(trots att han är skåning(?)) en förmåga att snacka ner nästan alla.

VEM?!?! någon random du hittar på nu? :eek:

The one and only Somalia for FN en grymt skicklig diplomat på V1.
Dock tycker jag att både Lufsen och Lolao förtjänar att nämnas här båda är taktiska och duktiga ledare som alltid gör rätt val.
Även Beta3D är sjukt duktig.
Tbb1 är en av de spelare jag saknar mest och den duktigaste kille jag spelat med en sjuk köttare.
Rainbow får pluspoäng för sin seghet och att han aldrig ger upp tror han kommer finnas med till V1 slut och vara en nagel i ögat på alla.
Jag själv är gud när jag har en öl framför datorn :p
 

DeletedUser

Guest
asknx.
/thread.

wallin är söt han också, och pilis.
pilis är faktiskt riktigt fin.

hmm...

pilis it is.

mest underskattad:
pilis samt kungben (däremot håller inte KB samma nivå som många andra spelare)
mest överskattad:
alla som haft med 20 att göra, ni är alla värdelösa, fyi.
 

DeletedUser

Guest
"om det som hände inte hänt" hade många kunnat varit i toppen på v2 nu :)

det som hände jock på v2 är helt och hållet hans eget fel.

snabbis OT, vad hände där? kort sammanfattning om möjligt.

Och jag tycker ni har glömt den störste - Bertil!
 

dias

Member
Reaktionspoäng
0
snabbis OT, vad hände där? kort sammanfattning om möjligt.

Och jag tycker ni har glömt den störste - Bertil!


Om inte jag minns fel så gick några KWN spelare över till Bringt. När Jock kom på tal som potentiell värvning började han dryga sig och komma med krav till Bringt.
Bringt gillar inte när folk säger till dem vad dem ska göra, Jock dog.

Kan man inte göra någon sorts sammanslagning eller liknande så man kan se vad det står?
Har vi nåt litet tjackmonster med för mkt fritid som känner sig manad?
 

farbror joakim

Active Member
Reaktionspoäng
0
Det visste jag med. Men varför hon spelar detta förstod jag inte? När hon skulle bort skrev hon till fienden att hon önskade att man inte skulle attackera henne då :)

Jo hon är helt underbar :)

Och sen sitta och köra The sims vid sidan om gör ju så att man ändå får ett litet extra leende :rolleyes:
 
Topp