Bästa offensiva/defensiva

DeletedUser

Guest
Betyder nedan att det egentligen är -K som är bäst offensivt då? ;)

Möjligt. Jag ser ju inte bakgrunden till att de tar så mycket. Det kan vara MA som rensar och K som adlar för att MA förbereder sig för -ST2- och inte vill ha fler byar i fronten mot MASH, men jag ändrade mig till nWCW-K.

Dock säger mig magkänslan att MA är den bättre av de två stammarna.
 

DeletedUser

Guest
Nja vi kör ju på olika fronter i princip -K och -MA så vi har inte haft några direkta gemensamma aktioner förrutom undantag. Däremot så ska vi inte sticka under stolen att en del har vart "lätta byten" och MASH gör mycket större motstånd nu när stora delar dödkött adlats upp. Dom hade det tungt med inaktiva spelare där i början.

Men visst är MA bra också det ska inte förnekas, en sporre att tävla lite med dem på offensiva fronten ;)
 

DeletedUser

Guest
nja, MA verkar inte tveka att skicka iväg sina offbyar mot ST2 utan profit ..:p

eller hur går det mot orkino? ^^


nej du har helt rätt , vi tvekar inte att skicka offensiver utan att ta en by , finns många olika taktiska anledningar till detta , men vi rensar på större områden än andra stammar gör tror jag utan att vi behöver ta byarna av fienden , detta har sina fördelar och nackdelar

vi skulle kunna köra emot endast en front hela tiden och mot endast en stam då skulle ni nog se lite andra siffror , men då wcw har många fiender så kan man inte slå på ett ställe hela tiden och bara tänka på att erövra byar , man får tänka 3 steg framåt hela tiden och agera ett tag innan man gör andra saker

som mash vet så kör vi inte i endast en kontinent vi kör offensiver i 3 kontinenter plus att vi kör på andra stammar och detta ger en stor spridning och det blir mindre byar erövrade , men vi vinner andra fördelar på detta i längden
 

DeletedUser

Guest
Boman de du beskriver är väl så alla stammar jobbar eller har jag fel?

Danskare

Börjar att känna mig som Peterinas i detta forum så sluta MOBBA han!
 

DeletedUser

Guest
Boman de du beskriver är väl så alla stammar jobbar eller har jag fel?

Danskare

Börjar att känna mig som Peterinas i detta forum så sluta MOBBA han!



ja du har nog fel där för jag har inte sett nånting av detta ifrån st2 , mash , stribe , elite , eller andra stammar

nu pratar jag inte anfall nu pratar jag storskaliga offensiver i 3 kontinenter emot mash plus offensiver emot andra stammar

och ska mans e hur andra stammar arbetar så attackerar dom samma ställe och samma kontinent hela tiden medans MA kör offensiver i flera kontinenter även där vi inte tar byar

men visst st2 har väl kör nån lång rens offensiv långt upp i norr för att störa men mer än så har det inte varit

mash har kört offensiv i k55 i nån månad nu och stribe vet jag inte vad dom gör faktiskt

st2 kör offensiver i k54 och k64 och skickar sedan lång rens på byar långt upp i norr
 

DeletedUser

Guest
Trodde att alla anföll div byar även om man inte har för avsikt
att adla dom för stammen har en enormt stor vinning i att man
förstör off samt river i fiendens byar då de är ett grymt men bra
sätt att förstöra en fiendes moral:D

Danskare

Känner mig lika omtyckt i detta forum som Peterinas så ni kan ju tänka er hur vi mår!
 

DeletedUser

Guest
Duktiga på offensiven är dem verkligen, dock inte lika bra på defensiven. Dem jag stött på i defensiven var riktigt pinsamma.

Det beror nog på att spelaren du adlade var inaktiv. Såvitt jag vet har han slutat helt och hållet. Alla stammar har bra och mindre bra spelare.
 

DeletedUser

Guest
Det beror nog på att spelaren du adlade var inaktiv. Såvitt jag vet har han slutat helt och hållet. Alla stammar har bra och mindre bra spelare.

Visst e det så,vi har ju kommit ganska långt in på denna världen nu och man märker att vissa tappar sugen och tröttnar på spelet,vilket e synd men naturligt.
 
Topp