Bästa offensiva/defensiva

DeletedUser

Guest
Bästa offensiva stam: -ST2-
Bästa defensiva stam: MASH
Bästa offensiva spelare: Geronimo
Bästa defensiva spelare: Geronimo
 

apa rapa

Member
Reaktionspoäng
0
Spamtråd? Verkar som om du har slarvat lite med ob rankningen där, här är det riktiga enligt rankningen.:cool:

Bästa offensiva stam: NwcwMA
Bästa defensiva stam: MASH
Bästa offensiva spelaren: Boman79
Bästa defensiva spelare: Kawac

Jag förstår att detta är dina egna åsikter men så här är det i rankningen.;)
 

DeletedUser

Guest
Bara för att man har initiativet att kunna skicka attacker och leda ett krig betyder det inte att man skickar attackerna bra apa rapa. ;)

Bästa offensiva stam: Bäst samarbete och koordination - ST2
Bästa defensiva stam: Gillar inte att nämna egna stammen men det mesta tyder på MASH även då vi har mycket bytapp.
Bästa offensiva spelaren: Eurobaumen
Bästa defensiva spelare: Kawac
 

DeletedUser

Guest
passerat 100 mille nu i Ob riktigt skönt

först till 200 nu då
 

DeletedUser

Guest
Ni får se upp i täten på OffOB -MA. -K stammen har lagt i en extra växel nu när vi vädrar första platsen ;)
 

DeletedUser

Guest
Ni får se upp i täten på OffOB -MA. -K stammen har lagt i en extra växel nu när vi vädrar första platsen ;)

ja det känns som att vi i MA skickar för lite attacker vi får lägga i en högre växel vi också :) får dundra igång en stor offensiv nu och sluta dutta med små trupper hela tiden :)
 

apa rapa

Member
Reaktionspoäng
0
Okej, då är detta mina åsikter. :)

Bästa offensiva stam: NwcwMA
Bästa defensiva stam: mash
Bästa offensiva spelare: Boman79 helt klart :D
Bästa defensiva spelare: Kawac (får alltid röda rapporter av dig:mad:)
 

DeletedUser

Guest
efter 2inlägg så har 5 av 7 inlägg handlat om WCW... och från wcw... ni gillar siffror vah?...

gör nåt bättre utav erat off istället... trodde att ha rena yx, LK offbyar var ute... ,, men hade tydligen fel...;)
 

DeletedUser

Guest
wcw kan skapa egen tråd o prata siffror o berömma varandra =) så slipper dom sabba topicen direkt =)
 

DeletedUser

Guest
Bästa offensiva stam: LCN och -ST2- säg vad ni vill men vi tar byar snabbt
Bästa defensiva stam: MASH STRIBE ca 130 spelare deffade i stort sett själv mot WCW i 3-4 månader som består av 300+ spelare
Bästa offensiva spelare: Disturbia Benzocaine Orkino Woody78 Gaisaren Markel -ST2-'s egna dödspatrull eller vad säger ni ,UWS U.S Stwcw?
Bästa defensiva spelare: Kawac
 

DeletedUser

Guest
Bästa offensiva stam: NWCWMA Fast ST2 har kommit starkt det sista,vi får se om det är mer än bara nybörjartur i kriget.
Bästa defensiva stam: borde säga MASH här,men jag har tagit alltför många byar av flera olika spelare av dom och det är bara ett fåtal som presterat bra,men dom som gjort det har varit enormt tunga att ta byar av.Har heller inte krigat så mycket mot andra stammar så jag lämnar blankt här.
Bästa offensiva spelare: Vashanka var tuff i början när vi krigade,även Lord lobo,men jag sätter nog ändå mitt kort på Boman.Och han har också off rankingen i bakfickan,den får man inte gratis eller när man bara anfaller på måfå.
Bästa defensiva spelare.också jag säger Kawac,enormt jobbig deff spellare :D
 

DeletedUser

Guest
Detta tycker jag är ganska intressant. Man kan se det från två vinklar :eek::

hehe,det e ju sant=)
Tänkte faktiskt inte så,förlåt=)
jag omformulerar mej.Vi får se om slakten fortsätter eller om det blir lite mer ge och ta från bägge sidor.det kommer hursom helst bli en riktigt intressant höst:)
 

miffo123

Medlem
Reaktionspoäng
0
Bästa offensiva stam: NwcwMa (kolla bara oba ranken för stammar)
Bästa defensiva stam: Det är nog ändå -ST2- måste jag säga, det är ett h-e att ta byar från dem
Bästa offensiva spelare: eefoppa (hans offensiv är grym då han vill)
Bästa defensiva spelare: -=DMS=- och Kawac (de är rätt så svåra att knipa byar av faktiskt)
 

DeletedUser

Guest
Bästa offensiva stam: LCN och -ST2- säg vad ni vill men vi tar byar snabbt
Bästa defensiva stam: MASH STRIBE ca 130 spelare deffade i stort sett själv mot WCW i 3-4 månader som består av 300+ spelare
Bästa offensiva spelare: Disturbia Benzocaine Orkino Woody78 Gaisaren Markel -ST2-'s egna dödspatrull eller vad säger ni ,UWS U.S Stwcw?
Bästa defensiva spelare: Kawac

Håller bara med (=
själv har man lagt av sig på sistånde ;)
 

DeletedUser

Guest
Man är alltid sig själv närmast så min lista baseras på det jag har sett. Finns säkert bra spelare/stammar som borde platsa utan att jag vet om det. Här kommer i alla fall min lista:

Bästa offensiva stam: (Ändrat från NwcwMA till) nWCW-K - lyckas man ta så pass många byar av MASH måste man vara den bästa offensiva stammen!
Bästa defensiva stam: MASH - 'nuff said!
Bästa offensiva spelare: Orkino (alias orkano) - aldrig sett någon fara fram som han gör! Jag är glad att jag slipper sitta och deffa mot hans svador!!!
Bästa defensiva spelare: Delad plats till de MASHianer som hade KÖ på rupert i vintras. Om jag har fattat saken rätt var det främst Kawac, Steph och Lord Lobo. Lyckas man hålla alla byar trots att de varken har mur, HK, farm, trupper eller sågverk så gör man det bra! :D

Edit: Det fanns nog inte så många järngruvor heller i byarna...
 
Senast redigerad av en moderator:

Zapp007

Member
Reaktionspoäng
0
Nu kommer jag :D

Bästa offensiva stam: Måste nog vara NwcwMA eller nWCW-K, men -K stammen verkar komma ikapp..
Bästa defensiva stam: MASH!!
Bästa offensiva spelare: Benzocaine i kriget mot -U.S-
Bästa defensiva spelare: Kawac och -=DMS=-
___________________________________________________
Bästa spelare som heter Zapp007 på värld 3: Zapp007 :D
 

DeletedUser

Guest
Man är alltid sig själv närmast så min lista baseras på det jag har sett. Finns säkert bra spelare/stammar som borde platsa utan att jag vet om det. Här kommer i alla fall min lista:

Bästa offensiva stam: NwcwMA - lyckas man ta så pass många byar av MASH måste man vara den bästa offensiva stammen!
Bästa defensiva stam: MASH - 'nuff said!
Bästa offensiva spelare: Orkino (alias orkano) - aldrig sett någon fara fram som han gör! Jag är glad att jag slipper sitta och deffa mot hans svador!!!
Bästa defensiva spelare: Delad plats till de MASHianer som hade KÖ på rupert i vintras. Om jag har fattat saken rätt var det främst Kawac, Steph och Lord Lobo. Lyckas man hålla alla byar trots att de varken har mur, HK, farm, trupper eller sågverk så gör man det bra! :D

Edit: Det fanns nog inte så många järngruvor heller i byarna...

Betyder nedan att det egentligen är -K som är bäst offensivt då? ;)

Side 1:
Tribes: MASH
Players:

Side 2:
Tribes: nWCW-K
Players:

Timeframe: Senaste 3 månaderna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 271
Sida 2: 1,521
Skillnad: 1,250

image.php




Side 1:
Tribes: MASH
Players:

Side 2:
Tribes: NwcwMA
Players:

Timeframe: Senaste 3 månaderna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 299
Sida 2: 858
Skillnad: 559

image.php
 
Topp