Avslutningsdiskussion värld 1!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

mintcream

Member
Reaktionspoäng
2
Nej du verkar inte klara av att leva dig in i spelet utan du nöjer dig med att leva dig in i forumet. grattis.
 

mintcream

Member
Reaktionspoäng
2
Vad är det jag försöker vrida emot dig. Då står här och grinar för fulla muggar. Förmodligen har du inte släppt att du fick spö på v20, men vad det har med V1 att göra vet jag inte. Om du vill fortsätta dina anklagelser mot mig som person platsar det nog bättre i offtopic någonstans.
 

start

Active Member
Reaktionspoäng
0
Vad är det jag försöker vrida emot dig. Då står här och grinar för fulla muggar. Förmodligen har du inte släppt att du fick spö på v20, men vad det har med V1 att göra vet jag inte. Om du vill fortsätta dina anklagelser mot mig som person platsar det nog bättre i offtopic någonstans.

V20 är en löjlig värld men jag lyckades driva stammen Rawr till vinst?
Vad lyckades du med?
 

mintcream

Member
Reaktionspoäng
2
Om jag minns rätt så drev du in din originalstam gnägg in i fördärvet. Om jag minns korrekt var jag inblandad i att sänka den, din original, stam. Därefter hade jag ingen lust att spela vidare utan GAV mitt konto till Rawr, men jag tror nog jag kan säga att jag hade stor del i att rawr och nbnp mergade sig till en vinst där. dvs, jag var mycket delaktig i att min originalstam fick vara med och äta av segerns kaka. men där har väl mer med v20 att göra och inte V1.

Så inte lär du ha "drivit" rawr till vinst då mergern mellan de två var klar när jag lämnade in.
 

DeletedUser

Guest
Rawr var nog tidernas största skämt. Skall inte säga aldrig men de hade en j*vligt bra lineup och ledde stort. Sedan mergade de och det var inte stammen Rawr som vann om jag har fel?

Jag skall inte lägga mig i men du vinklar enbart all fakta åt ett håll som Lawliet påpekade. Det är just därför som inte moderaterna får styra tv reklamen eller dylikt då det skulle kunna påverka folk hur dem tycker och tänker. För att folk ska få en rätvis blick skall även det B sagt stå med.

Jag säger inte att du har fel men jag säger bara att jag tycke det kunde gjort bättre så alla kan få se båda sidorna av myntet.

/wadman
 

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
Om jag minns rätt så drev du in din originalstam gnägg in i fördärvet.

Snarare sagt jag.

Jag skall inte lägga mig i men du vinklar enbart all fakta åt ett håll som Lawliet påpekade. Det är just därför som inte moderaterna får styra tv reklamen eller dylikt då det skulle kunna påverka folk hur dem tycker och tänker. För att folk ska få en rättvis blick skall även det B sagt stå med.

Det är B's version av det hela i mina ögon. Att B dock känner sig trakasserad är något jag kan ha förståelse för.
 

DeletedUser

Guest
Efter att ha följt diskussionen nu i några dagar så kan jag konstatera att positionerna är låsta.

Det finns (som flera har konstaterat) olika versioner av händelserna i värld 1 som på många sätt är infekterade. Ytterligare diskussioner kommer inte att förändra den aktuella situationen. Jag låser därför den här tråden och trådar som kommenterar samma händelser kommer att tas bort. Varningar utfärdas till dom spelare som försöker skapa nya trådar i ämnen som jag bedömer liknar denna.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp