Avskedstal till Värld 7

Mirano

Member
Reaktionspoäng
0
Skämmas? Våga kriga? - haha - jag är mitt uppe i ett överfall från tårögda besser wissrar? (Du ska nog inte prata om mod överhuvudtaget ;)

Kom tillbaks när du krigat lite - att skicka anfall på spelare som inte kan göra motattacker - njaa - vet inte vilken måttstock det skulle kallas mod på....

Du lever - det är väl den enda konkreta merit du har.... fast jag undrar... sniff, sniff... din näsa har nog en brunaktigt nyans.... anar man ;)


mvh
Kan ju undra vem det är som gråter, är ju inte vi som startar 20 trådar om att vi blir attackerade ;)

Jag har krigat mot både spelare som varit större än mig och stammar som varit större än min stam. Dock har vi vunnit tack vare envishet och sammarbete. Har dessutom spelat på andra världar där jag haft 10 gånger så stora spelare mot mig, men jag har inte sprungit ut till det externa forumet och gråtit över mörker och maktmissbruk. Utan jag har tagit det som en man och försvarat mig sålänge jag orkat och insett att det är spelets gång. Något du borde göra också :)
 

DeletedUser

Guest
Nej nu räcker det. Ingen kommer med något nytt och Dannemails har fallit tillbaka på att anklaga alla för att ha brun näsa. Skärp er tack, nivån i den här tråden är sämre en förskole nivåns med "Min pappa är bättre än din pappa" argument.
 

DeletedUser

Guest
Jag ber om ursäkt - ville bara ge mitt avskedstal i denna tråd - ingenting annat! (Första inlägget)
(Tröttnade på alla mästrande kommentarer och falska anklagelser - krig kan bedrivas på fler sätt än att jaga smått och försvarslöst)

Alla modiga män och kvinnor - lycka till framöver! (Även ni som kallar er min fiende)

Förlåt en fredlig mans övertramp!
Ingen avsikt att skada de "stora" och "mäktiga".... bara kittla deras spegeltittande egon lite ;)

Kampen lever om ni vill - låt inte förtryckets och självgodhetens våta filt - släcka er eld!

Hej då!

mvh
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp