[ApK] + ~TB~ = 1

DeletedUser

Guest
Asså, jag läser detta å skrattar...

Detta är ett spel, kom inte ihåg vem som skrev med det löd " bara de som gnäller som kommer förlora på det " eller något.. riktat mot KWN såklart.

Vad har ni alla ni gjort ända sen vi började skapa denna spänning på W2, JO NI HAR GNÄLLT.

Ni har haft massa stammar nu.. nu är vi kvitt, ni tar upp gamla saker och kan aldrig släppa dessa. Elohim, du har 4 äss, fyrtal, varför gnällar ni då, ni är ju så säkra på att ni ska vinna. Om ni nu är så säkra så finns de ingen anledning att gnälla? Då borde ni tacka oss för att ni kommer växa så grymt mycket när ni ändå kommer vinna..enligt er.

Detta är tribalWARS och ni som gnäller att KWN är fega som anfaller kan väl söka upp ett nytt spel (tribalHUGS)


Och där kom ett "personligt påhopp" av Zorzes som ni säkert inte kommer gnälla på ?
men stjärtgosse ordet, det var jätte farligt... kul tycker jag iaf.

Man kallar inte nån omogen.. det är omoget.



KWN (L)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Därför att jag inte vill sjunka till din nivå, elohim. :eek:

Alltså du har ju själv smutkskastat NwP som jag "smutskastar" KWN. STÅ FÖR DINA HANDLINGAR!

Unix Angel nr2. Din syster verkar trevligare.

Även om du är 15 år zorzes så borde du inte sjunka lika lågt som fullrulle som är nästan dubbelt så gammal.

Fullrulle du får lägga upp vad du vill här. Visa alla hur hemsk jag är. Du säger ju att jag skickat runt en massa hemska mail. Visa dem! Jag står för det!
 
Senast redigerad av en moderator:

KJHIB

Member
Reaktionspoäng
0
NwP var ju verkligen smutsiga, det är skillnaden...

Elohim, förslag: Logga ut från tw en sekund och spring ner till OK-macken och hyr love actually. Öppna sen en pava rödtjut och driv ut den där bitterheten....Sen kanske vi alla kan vara allierade.....ja som typ TribalHUGS som unix föreslog.

Om det blir en värld 3lr 4 så ska jag bjuda in dig till min stam elohim....det skulle bli intressant :)
 

DeletedUser

Guest
Asså, jag läser detta å skrattar...

Detta är ett spel, kom inte ihåg vem som skrev med det löd " bara de som gnäller som kommer förlora på det " eller något.. riktat mot KWN såklart.

Vad har ni alla ni gjort ända sen vi började skapa denna spänning på W2, JO NI HAR GNÄLLT.

Ni har haft massa stammar nu.. nu är vi kvitt, ni tar upp gamla saker och kan aldrig släppa dessa. Elohim, du har 4 äss, fyrtal, varför gnällar ni då, ni är ju så säkra på att ni ska vinna. Om ni nu är så säkra så finns de ingen anledning att gnälla? Då borde ni tacka oss för att ni kommer växa så grymt mycket när ni ändå kommer vinna..enligt er.

Detta är tribalWARS och ni som gnäller att KWN är fega som anfaller kan väl söka upp ett nytt spel (tribalHUGS)


Och där kom ett "personligt påhopp" av Zorzes som ni säkert inte kommer gnälla på ?
men stjärtgosse ordet, det var jätte farligt... kul tycker jag iaf.

Man kallar inte nån omogen.. det är omoget.



KWN (L)

har jag sagt att vi kommer vinna?

vilka började gnälla i den här tråden?

Har jag sagt att KWN är fega?

Alla som gnäller från KWN och MR och alla som gnäller från ~TB~ kan väl bara lägga av med det och komma med väsentligheter istället. (Detta kan uppfattas som gnäll från min sida, men då får det vara så ;))
 

zorzes

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
2
Alltså du har ju själv smutkskastat NwP som jag "smutskastar" KWN. STÅ FÖR DINA HANDLINGAR!

Unix Angel nr2. Din syster verkar trevligare.

Även om du är 15 år zorzes så borde du inte sjunka lika lågt som fullrulle som är nästan dubbelt så gammal.

Fullrulle du får lägga upp vad du vill här. Visa alla hur hemsk jag är. Du säger ju att jag skickat runt en massa hemska mail. Visa dem! Jag står för det!



dubbelt? han är nog tre gånger så gammal men som han uppför sig så är han nog i min ålder:)
 

KJHIB

Member
Reaktionspoäng
0
Kanske skulle använt mig av formulringen "NwP´s bönder" istället då. Men "bend-over"-faktorn var så hög att jag blev osäker vilket ord som egentligen var bäst :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Håll er ontopic gubbar - vi alla är fula fiskar dock så är fullrulle en aktiv & ännu fulare fisk bara :)
 

DeletedUser

Guest
Va roligt det är att läsa forumet ibland:D alla anklagar alla, trådarna spårar ALLTID ur, sen blir det sandlåda av allt sen kommer geschlossen....
 

DeletedUser

Guest
lite dumt att merga igen...

och jeod saknas inte för mig, han håller fortfarande på med mig i w12 xD
 

DeletedUser

Guest
Solace är riktigt grymma . passa er. om jag får säga det själv . dom mest kordinrade stammen
 
Topp