[ApK] + ~TB~ = 1

DeletedUser

Guest
Gör ni allt för att behålla ranknigen eller ?

de där kan man snacka om random (noob) Stam... först NwP + ~TB~ deras enda val var de.. sen gick de dåligt då vart de ~TB~ + [ApK] = ni gör alt för att överleva... och gnäller på att KWN är poäng horer ? ? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Håller med gammelskogen, sluta mergea om ni ska behålla eran status, Dö som en stam inte som 3.
 

DeletedUser

Guest
Smart drag!Tycker att ni har gort ett mkt mkt smart val! :)
 

DeletedUser

Guest
Men.. frågan är.. är det här Elohim's enda ess i rockärmen? ... hm? hm? HM?
 

zorzes

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
2
HAHAHAHHAAHAHAHA urrskogen öppnar käften? " dö med din stam" säger han som kallas för stamhopparen. byter stam var varannan dag.
 

DeletedUser

Guest
De här kommer att stämma mktmkt bättre i framtiden !

NwP
+
~TB~
+
[ApK]
+
Solace
+
=GFO=
=
Flyktingar som gillar poäng och vågar inte ta DÖDEN ....

KWN + Mr = gillar att ta era byar + slakta era trupper... :D

HAHAHAHHAAHAHAHA urrskogen öppnar käften? " dö med din stam" säger han som kallas för stamhopparen. byter stam var varannan dag.
när bytte jag stam senast ? de va länge sedan !
 

zorzes

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
2
MR gillar att ta deras byar? huh? ahha du menar att dom tar tomma byar från oss :) då fattar jag :)
 

DeletedUser

Guest
Men jag har en fråga varför mergea? skaffa en allians istället.

1 merge är ok. men 2 det börjar gå för långt
 

DeletedUser

Guest
Jag tänker inte dö som en stam. Jag tänker vinna!

ApK är absolut inte noobs, men iofs kanske jag måste ändra min uppfattning efter att elitspelaren urrskogen uttalas sig.

Poänghoror är man inte förrän man mergar med MR. Då kan vi börja prata om massrekrytering av noobs för poängens skull.

ApK och ~TB~ har fört intensiva kontakter under lång tid. Detta är fas 1 i en 5-stegsutveckling av ~TB~

När det gäller äss i rockärmen så kan jag säga som så att det finns fyra äss i en kortlek. Räkna med att jag minst har fyrtal ;)
 

DeletedUser

Guest
Jag tänker inte dö som en stam. Jag tänker vinna!

ApK är absolut inte noobs, men iofs kanske jag måste ändra min uppfattning efter att elitspelaren urrskogen uttalas sig.

Poänghoror är man inte förrän man mergar med MR. Då kan vi börja prata om massrekrytering av noobs för poängens skull.

ApK och ~TB~ har fört intensiva kontakter under lång tid. Detta är fas 1 i en 5-stegsutveckling av ~TB~

När det gäller äss i rockärmen så kan jag säga som så att det finns fyra äss i en kortlek. Räkna med att jag minst har fyrtal ;)

Elite spelarn Gammelskog. whata Joke, han är sämre än min farmor och hon har inte spelat
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jag är ABSOLUT ingen Elite spelare ! de kan jag säga er !

Men Elohim jag litar på dej som fiende att de blir en fin fajt... !
 

DeletedUser

Guest
Håll er till ämnet tack.

Ingen från MR har något att komma med i den här saken, eftersom att hela MR är ett gäng burritostammar.
 

DeletedUser

Guest
Jag pratar om urrskogen ;)

FolkN får tycka hur mkt de vill för er diggar jag ;) (även om jag fäller lite lustiga kommentarer om min adliga börd ibland)
 
Topp