Apa

DeletedUser

Guest
haha noobs det säger du va? du är ju en flykting och en noob ;)


haha du snackar ju så mycket du är inte ens i fronten :cool: men det kommer din dag du ;) när jag kommer nära dig tro mig el ej :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Gazz-- släpp det, alla vet att vi spelar som noobs. Skitsamma, vi har ju kul iaf:=)
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
haha noobs det säger du va? du är ju en flykting och en noob


haha du snackar ju så mycket du är inte ens i fronten :cool: men det kommer din dag du ;) när jag kommer nära dig tro mig el ej :rolleyes:

LoL OK tyckte vi kom fram till att ninjas o war mergade, precis som axe o jaws - men de kanske är sant som vi f.d axe alltid sa om ninjas?

Ja rovet, bra att du läxar upp han :D // helt seri, han kanske vill ha en one on one
 

adamisinlove

New Member
Reaktionspoäng
0
Gazz-- släpp det, alla vet att vi spelar som noobs. Skitsamma, vi har ju kul iaf:=)

Haha Den var bra rovet :)
 

DeletedUser

Guest
Gazz-- släpp det, alla vet att vi spelar som noobs. Skitsamma, vi har ju kul iaf:=)

Haha Den var bra rovet :)

jo vi är noobs vi i WAR :D vi förlorar alla krig och vi är flyktingar och allt :p


henrik338 : VAD VILL DU KOMMA TILL ?

LÄS FÖRST VAD DU SKREV WAR VS AXE, HUR KAXIG DU VAR OCH SEN VAD HÄNDE :rolleyes:.. snälla du bara sluta skriva här för det är så onödigt att du gör det ingen litar på det du skriver, du säger att ni var gudar LOLBOLL alltså.
 

DeletedUser

Guest
AXE lyckades aldrig föra ett riktigt krig mot WAR p.g.a. mängdflykt när krigsförklaringen kom, spioner och svikare inom alliansen (baby, qubben) och lite dåliga beslut (merge med Jaws). Jag önskar verkligen vi kunnat bjuda på lite mer motstånd, vi hade kanske haft en chans men det får vi ju aldrig veta nu :S Hur som helst tycker jag alla som fortfarande ältar detta borde släppa det nu. Det kommer kanske nya tillfällen att mötas på slagfältet.
 

hemsk

Member
Reaktionspoäng
1
Det lär det göra! Ställer mig i kö med mina futtiga byar och väntar på min tur att kötta er i APA. Gissa vem som ligger högst på min HIT-list?
 
Topp