Apa

DeletedUser

Guest
Såg att det har dykt upp en ny stam. APA. Gamla AXE som återuppstått från de döda?? ;)
 

DeletedUser

Guest
AXE? Nej, vi är bara ett par glada lirare som gillar att leka sim city ;)
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
DÖD åt dem iaf (min första tanke) och nej, det är ett par forna axe medlemar under WARS flag.

Ni som är inblandade vet var ja menar ;) (babyproffs, sen får ni utanför gissa)
 

DeletedUser

Guest
Jag tror henrik är lite småsur bara för att han inte få va med våran superstam :)
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Hej henrik:p leds vi av WAR? det visste ja inte

HAHA, hur gåre med din 12 åriga flickvänn sandra? btw har du fyllt 13 än? grattis i förskott/efter.
Du vet väll om att Baby planerat att dra te war i evigheter nu? han va aldrig nå axe spelare, stod ju neutral i kriget ffs. Men war har? 4 platser över, få se vilka som kvalar in - ser inte ljust ut för dig ;)

Jag tror henrik är lite småsur bara för att han inte få va med våran superstam :)

Ja verkligen. ja hade verkligen velat gå med i AP stammen, men tyvär så har Baby sålt mig till EA HAHA. :D

Nej men seri, du är en bra spelare - baby, han snackar mycket. (ni 2 va ett perfekt par ) hoppas du int retar han bara, då säljer han dig ;)
 

DeletedUser

Guest
DÖD åt dem iaf (min första tanke) och nej, det är ett par forna axe medlemar under WARS flag.

Ni som är inblandade vet var ja menar ;) (babyproffs, sen får ni utanför gissa)


babyproffs är en bra spelare och han mä'rkte snabbt att AXE va en **** stam så klart han vill gå över till riktiga krigare ! :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Bra att du skyddar din PA. :eek:
Du kanske ska lära dig lite av honom? Du gick ju själv in i väggen med dina trupper mot axe ;)

men ärligt tror du att jag attackerade axe ?

det där var ju inte riktiga planerade attacker jag ville bara rensa lite hit o dit,

ni fick det inte roligt i er forum där många spelare bad om assist det va ju det som var våra planer att sprida ut fronten så ni inte kan deffa er ;).


och när kriget började så var alla mina byar i norr ny adlade så + att kriga med 10 byar mot er går ju inte !
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
men ärligt tror du att jag attackerade axe ?

det där var ju inte riktiga planerade attacker jag ville bara rensa lite hit o dit,

ni fick det inte roligt i er forum där många spelare bad om assist det va ju det som var våra planer att sprida ut fronten så ni inte kan deffa er ;).


och när kriget började så var alla mina byar i norr ny adlade så + att kriga med 10 byar mot er går ju inte !

lol sluta whina nu.

baby har slickat WAR ganska länge nu. Vi har vetat om de, int mkt man kan göra när vi internadlar andra först.
 

DeletedUser

Guest
"kötta dig" mig humm :D .. fick du tillbacks några trupper från mig :p
 
Topp