AoM vs EDT

DeletedUser

Guest
Om det nu vore Noobigt som du säger att jag skryter? Du får gärna citera om du finner ett "skryt inlägg" så jag vet vad du snackar om. Btw-lite komiskt pinsamt för er del i D E, det måste du allt erkänna :cool: Eftersom jag är nobb och du Elit? :rolleyes: Adla mig isf om du nu vore så mycket bättre! Lycka till min vän :awsm:

Hehe reka upp killen först innan du uttalar dig... Han ligger inte direkt i ditt område, om han så gjorde det, skulle han nog klara dig :)

Just my opinion and experience ;)
 

Tobbesby

New Member
Reaktionspoäng
0
Idag 08:56
ralfen92 Citat:
Ursprungligen postat av Sundisen
Om det nu vore Noobigt som du säger att jag skryter? Du får gärna citera om du finner ett "skryt inlägg" så jag vet vad du snackar om. Btw-lite komiskt pinsamt för er del i D E, det måste du allt erkänna Eftersom jag är nobb och du Elit? Adla mig isf om du nu vore så mycket bättre! Lycka till min vän

Hehe reka upp killen först innan du uttalar dig... Han ligger inte direkt i ditt område, om han så gjorde det, skulle han nog klara dig

Just my opinion and experience


japp, japp ja hade oxå gärna testat en 1 vs 1 ^^
 

DeletedUser

Guest
Suck

Jag förstår inte ert syfte med att ens kommentera. Vad är er poäng förutom paj kastning? Jag har aldrig menat att skryta för fem öre, därimot så är jag jävligt stolt över lilla AoM som står imot en stam som borde kunna blåsa bort mig/AoM på nolltid :rolleyes: Jag bryr mig inte om vem det är i storleks mässigt eller OB mässigt. Lägg total OB mot AoM, då ser ni själva att AoM har all rätt i världen att uttala oss med glädje på läpparna hur kassa D E är.

Självklart så får ni tro att ni skulle kunna slå ut mig fortare än vad D E lyckas med. Och det tror jag också, men jag tror inte på ngn total bortadling från ngn enstaka 1vs1 om inte ens 41 (D E) vs 7 (AoM) spelare kan adlas bort.

Jag är häller inte optimist ang vårt lilla krig mot D E. Jag har självfallet inte ngn syn på att AoM skulle klara av att adla bort D E. D E växer fortare än vad vi ens har chans till i AoM, men det säger inte att vi kan göra ett bättre jobb ifrån oss än vad många andra stammar skulle kunna klara. Kom igen det har nsart gått 11 dygn och ser det ut o gå illa ut för AoM eller? NEJ, det är häller inte några otroliga adlingar från AoM.s sida häller. Men tänk innan ni ska uttala er om AoM. Skulle du göra ett bättre jobb ifrån dig? Upp till bevis isf!

:cool:


//Sundisen
 

Tobbesby

New Member
Reaktionspoäng
0
med tanke på aktivitets nivån på många i D E... im not surprised :p

som kan vi återigen ta upp dehär om att ni inte e ensamma om att attackara D E.

ställer man statsen som sida 1: Sprit & AoM ser bilden helt annorlunda ut.
 

DeletedUser

Guest
med tanke på aktivitets nivån på många i D E... im not surprised :p

som kan vi återigen ta upp dehär om att ni inte e ensamma om att attackara D E.

ställer man statsen som sida 1: Sprit & AoM ser bilden helt annorlunda ut.

Då sätter vi upp alla i EDT alliansen? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Jag förstår inte ert syfte med att ens kommentera. Vad är er poäng förutom paj kastning? Jag har aldrig menat att skryta för fem öre, därimot så är jag jävligt stolt över lilla AoM som står imot en stam som borde kunna blåsa bort mig/AoM på nolltid :rolleyes: Jag bryr mig inte om vem det är i storleks mässigt eller OB mässigt. Lägg total OB mot AoM, då ser ni själva att AoM har all rätt i världen att uttala oss med glädje på läpparna hur kassa D E är.

Självklart så får ni tro att ni skulle kunna slå ut mig fortare än vad D E lyckas med. Och det tror jag också, men jag tror inte på ngn total bortadling från ngn enstaka 1vs1 om inte ens 41 (D E) vs 7 (AoM) spelare kan adlas bort.

Jag är häller inte optimist ang vårt lilla krig mot D E. Jag har självfallet inte ngn syn på att AoM skulle klara av att adla bort D E. D E växer fortare än vad vi ens har chans till i AoM, men det säger inte att vi kan göra ett bättre jobb ifrån oss än vad många andra stammar skulle kunna klara. Kom igen det har nsart gått 11 dygn och ser det ut o gå illa ut för AoM eller? NEJ, det är häller inte några otroliga adlingar från AoM.s sida häller. Men tänk innan ni ska uttala er om AoM. Skulle du göra ett bättre jobb ifrån dig? Upp till bevis isf!

:cool:


//Sundisen

Nu tycker jag att du får kolla upp lite saker angående de flesta som kommenterar här!

Jag, dampen och Tobbesby är inte med i varken D E eller i EDT. Vi är med i B-B som gärna skulle kriga mot er, men vi har tyvärr ett litet avstånd mellan oss... Om det skulle stå mellan B-B och AoM, skulle jag kunna tänka mig resultatet av det!

Sedan som tobbesby sa, aktivitetsnivån och själva spelarna i D E är inte dem bästa (förlåt D E, inget personligt, bara fakta), vilket ger er ett litet övertag, det är, om jag får referera till ett föregående krig, som kriget mellan A-lag och RA... En tid tillbaka stod vi och kämpade, enkel vinst för oss "lilla" A-lagare, flera miljoner mindre än RA. Dock hade vi de mest aktiva och bästa spelarna, visst fanns det bättre spelare i RA, dock segrade vi där genom att vi var bättre och mer aktiva. Så det är ingen överraskning att "små" stammar kan slå ur underläge mot stammar som är mycket större, och komma ut segrande.

Dock har jag inte haft någon sorts erfarenhet av dig sundisen, eller någon annan i din stam, så jag ingen som helst aning om hur bra eller dåliga ni är i AoM, dock kan jag ju säga att jag inte är imponerad direkt av att ni har lyckats ta lite byar av D E, eller forna EDT...

Tack för ordet! Jag tror inte jag hoppade iväg allt för mycket från vad du sa, eller vilka du syftade till...
 

DeletedUser

Guest
D e

Jag vill grattulera D E för ett fint offensivt spel mot mig detta dygn. Bra jobbat, kul att se er :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Btw sundisen, en fråga bara, och jag hoppas du fortfarande läser forumet :awsm:

Varför tjötar du om D E hela tiden i den här tråden och sätter upp stats om D E i "AoM vs EDT"-forumet? Borde inte du skapa en ny tråd med "AoM vs D E", då du i den "T-bag vs EDT" sa att ni lägger ner kriget mot EDT och låter T-bag ta över kriget? Då borde ju denna tråd låsas då kriget "officiellt" är slut mellan er!
Detta anser jag då det är två helt olika krig! Kriget mot EDT som ni tog upp efter backstabben (ja det är en backstab, vi har gått igenom det förut och jag anser att vi kom fram till att det var en backstab), sedan att D E gick på er efter att ni gick på EDT, var ju av den enkla anledningen att de inte vill ha er på deras bakgård! Alltså, om du vill lägga upp stats från kriget mellan AoM och D E, gör en ny tråd :)

Till HS, jag kräver inte att tråden låses, jag frågar bara Sundisen lite om hur han hade tänkt :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ang kriget.

Kriget varade fortfarande tills idag. Ni har en medlem eller grå by adlare jämte mig i K54 som fortfarnade var vårt mål tills jag skrev i T-bags forum. Sen må det vara så att en ny tråd borde startats mellan AoM och D E. Och det finns bra anledningar till att en ny tråd inte kommit upp.

Idag delar jag med mig av den allmänna informationen att AoM splittras. Vissa har Irl /familj och jobb osv som gör att AoM har lekt sitt sista krig. Vart spelare i AoM tar vägen och vilka beslut som sker bör ni själva kunna se om ni är intresserade.

Denna tråd kan nu stängas för alltid. Och AoM tackar för det lilla vi kunde åstadkomma tack var D E/EDT. ;)
 
Topp