Adelsmännen

DeletedUser

Guest
Tagga ner, tugga lite kex nu nallen, ingen ide att bry sig om henrik.

När kommer omröstningen då?
 

DeletedUser

Guest
jag tycker att det skulle vara idiotiskt att höja tempot.

ändringen skulle påverka alla, men jag tror att det är en begränsad skara spelare/stammar som skulle få ut någon riktig nytta av det i ett mer långsiktigt perspektiv.
 

DeletedUser

Guest
Jag skulle ha röstat nej direkt på ett sånt förslag, orkar inte rabbla upp varför - det är privat! ;) haha
 

DeletedUser

Guest
adel är dyrt och ska så vara , varför ändra på spelreglerna i en så gammal värld

har man lite att göra så kan man spela på en snabbare värld

jag kommer att rösta nej till ett sådant förslag
 

darkmessenger

Member
Reaktionspoäng
0
Förstår inte varför alla hakar upp sig på att "stora" spelare får det lättare.
Det blir ju lättare för dom mindre också.

Kommer att röst nej iaf.
 

DeletedUser

Guest
adel är dyrt och ska så vara , varför ändra på spelreglerna i en så gammal värld

har man lite att göra så kan man spela på en snabbare värld

jag kommer att rösta nej till ett sådant förslag

Sant, kommer rösta nej också.
 

DeletedUser

Guest
adel är dyrt och ska så vara , varför ändra på spelreglerna i en så gammal värld

har man lite att göra så kan man spela på en snabbare värld

jag kommer att rösta nej till ett sådant förslag

words.. kommer rösta nej. Adlar är väl inte så dyrt.. 65x :eek:
 

DeletedUser

Guest
Varför halvera kostnaden då det blir lätt för den som är stor?????

Vem tjänar på det?? Jo den som har många byar!!!

Låt det vara som det är!!

Ett förslag som ingen tjänar på mer än top 5 och vem bryr sig om dem???

Har de internadlat så mycket så får de skylla sig själva. Fine jag tänker på mig själv men i det stora hela så tycker jag att det är den sämsta ideén som har kommit.

Jag anser att den som är stor ska kunna ta över byar ändå och kan den inte det får ni väll börja köra speed!!!! Idioti och slöseri med tid att älta i detta forum!
 

-Vendetta-

Medlem
Reaktionspoäng
0
Lol.. ger väl lika stor fördel till alla.. Den som är stor har redan problem med adel, sjukt svårt att hålla högt tempo med så dyra adelsmän.. Men samtidigt kan jag hålla med. Jag tycker inte tempot behöver höjas precis... för mig är det bra som det är. Det lär väl ändå kosta samma att mynta eller fixa paket till dem? Så då spelar det knappt nån roll..

Det är väl bara i storkrig som det kan vara skoj och bra.. men annars, nja...
 

DeletedUser

Guest
Lol.. ger väl lika stor fördel till alla.. Den som är stor har redan problem med adel, sjukt svårt att hålla högt tempo med så dyra adelsmän.. Men samtidigt kan jag hålla med. Jag tycker inte tempot behöver höjas precis... för mig är det bra som det är. Det lär väl ändå kosta samma att mynta eller fixa paket till dem? Så då spelar det knappt nån roll..

Det är väl bara i storkrig som det kan vara skoj och bra.. men annars, nja...

Lol??? TA FRAM RÄKNEVERKET....

Spelar roll men det gynnar alla som är stora så NEJ TILL FÖRSLAGET!!!

V2 har en bra hastighet!!:eek:
 

RedFire

Member
Reaktionspoäng
2
De minsta kanske kan bygga lite fler adelsmän men de stora spelarna kan bygga för många så de har fullt upp med adlingen. Lagra en gång och adla upp hur mycket som helst, kanske inte hinner adla upp alla adelsmän tills de ska lagra igen
 

SirBrobeck

Medlem
Reaktionspoäng
0
jag förstår inte hur det kan bli dyrare o dyrare med adelsmän. För varje färdigbygda by man tar så kostar adlarna 1 lagring mer men du får in 2-3 lagringar extra per dygn.
 
Reaktionspoäng
0
jag förstår inte hur det kan bli dyrare o dyrare med adelsmän. För varje färdigbygda by man tar så kostar adlarna 1 lagring mer men du får in 2-3 lagringar extra per dygn.

Exakt! Dock verkar vissa inte förstå detta :eek:
V2 har en bra hastighet och den borde inte ändras. Vill man ha något nytt ska man göra det på en ny värld, gör ett omröstningsformulär och låt alla rösta om varenda liten inställning på den nya världen och så får man se hur det blir :D
 

DeletedUser

Guest
ni får köra som city ett par veckor o lagra ist o låta trupperna stå hemma =)
 
Topp