Adelsmännen

DeletedUser

Guest
Vad säger ni är det inte dax för en omröstning om vi ska ha billigare adelsmän här på v2 jag tycker det börjar bli dax för det. Vet även många andra som vill ha det billigare så kanske dax att fixa en eller vad säger resten av värld 2?
 

DeletedUser

Guest
Javafan. Oavsett vad man tycker om sakfrågan så skadar det ju inte att låta oss rösta om saken! Vässa er nu och släng in en undersökning!
 

DeletedUser

Guest
Jag kommer iof rösta nej. Takten på v2 är perfekt, man kan lätt ha ett stort konto och ett rikt irl..
 

DeletedUser

Guest
Jag är för!!!! Tycker också det är för dyrt. Kan bara göra 1-2 per dag....
 

Hoaa

Member
Reaktionspoäng
0
Lite tveksam...

Generellt för men Jock kommer ju adla som att han hade "myror i brallan" och jag kommer aldrig ikapp då.
 

DeletedUser

Guest
Både ja och nej....själv drabbad av att det kostar men det borde finnas nån form av bonus system att efter xxx byar så får man kanske låt säga en halvering av 50 adlar.....Sen max pris igen...

Men visst finns det nackdelar med det med.
 

DeletedUser

Guest
Svar nej....och de sagt av en som alllllllllltid har ständig adelsbrist, men tycker nog att dom mindre borde få nån rimlig chans att växa till sig lite och det lär dom då aldrig få isåfall......ödebyar baybay gone typ...

alltså växa till sig så dom kan bli ett byte då förstås:rolleyes:


//
 

DeletedUser

Guest
Svar nej....och de sagt av en som alllllllllltid har ständig adelsbrist, men tycker nog att dom mindre borde få nån rimlig chans att växa till sig lite och det lär dom då aldrig få isåfall......ödebyar baybay gone typ...

alltså växa till sig så dom kan bli ett byte då förstås:rolleyes:


//

Nja, jag tycker denna världen är för gammal för att nya spelare ska komma upp och konkurrera bland topp 20-200...den ska snart avgöras och detta innan julen kommer tror jag faktist :) Vi vill ju ha en omstart på V2 så snart som möjligt för det finns inte många storstammar kvar.
 

Basse

Member
Reaktionspoäng
0
Nja, jag tycker denna världen är för gammal för att nya spelare ska komma upp och konkurrera bland topp 20-200...den ska snart avgöras och detta innan julen kommer tror jag faktist :) Vi vill ju ha en omstart på V2 så snart som möjligt för det finns inte många storstammar kvar.

Världar startar inte om utan de stängs
 

DeletedUser

Guest
hade elohim varit här så hade svaret redan varit löst.. den enda rösten som räknas... elohims svar e lag.. stämmer det inte så ser man till att det stämmer...
 

DeletedUser

Guest
Hur tusan tänker den som kom på idén med billiga adels????

Balanserar ur totalt.

Hur tusan ska en sån ändring införas utan att vissa förlorar på det och andra vinner på det?

Fair om det var från början av en server men mitt i matchen?

....
 

DeletedUser

Guest
Nej tack, skulle förstöra balansen totalt som en del redan påpekat, undrar om det är stora spelare som är sugna på lite gamla KoL byar som mest av allt vill ha detta??
 

DeletedUser

Guest
Förslaget kom långt innan K¤O¤L försvann?

och?? fortfarande mest till nytta för de största spelarna som vill adla snabba byar, och nu med KoL ödelandet så kommer en aktiv stor lirare kunna plocka ett par mille utan probs på kort tid om adlarna helt plötsligt skulle kosta 50%...
 

DeletedUser

Guest
lolz en stor spelare plockar er alla, ja de låter troligt.

o vafan är det för kommentar?? kom tillbaka när du har nått vettigt att säga...

Varför ändra en sån grundläggande sak för världen för? v2 är skön som den är, att sänka kostnaden vore som nån redan sagt att öka speeden på världen.
 
Topp