Abel tackar för sig

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

n3apower

Member
Reaktionspoäng
0
Abel då, vi som skulle mötas på mitten :( xD (enligt mig)
Kommer följa detta och se hur det går för dig :)
 

DeletedUser

Guest
abel idag kl 14:19
aight, inga fler attacker på dig ifrån mig:)
SyHz idag kl 14:18
okej, jag ber dig, sluta xD
abel idag kl 14:11
alltså jag kan sluta om du bara ber mig:p

då blire att ta nästa, 14-0 blev det där och jag tror 3 hela och 6 halva offbyar gick förlorade ungefär. har fått tillbaka mer off ifrån KOL sen dess. whoho nästa offer GOGOGO

En seger!
Vem blir nästa då? någon av dem som anfaller dig? :)
 

DeletedUser

Guest
nu ska vi inte vara såna och kasta paj på varandra, han fick valet och han tog det, jag skulle inte heller vilja kriga mot mig sj med tomma byar:p

däremot så vet jag nu att ledningen i tkotrt inte litar på sina spelares kunskaper, det är nu 11 tkotrt spelare som skickar anfall på mig och 5 tåg har har gått in i mina murar än så länge. jag borde ju inte ens kunna slå en 300k större tkotrt spelare. framför allt inte över en natt och sedan hoppa på nästa, iaf inte när tkotrts spelare är så pass mycket bättre än oss i Banzai;)

jag har iaf fruktansvärt roligt det måste jag säga, jag gör igentligen tkotrt en tjänst en spelare jag gick på sa att han aldrig fått incs förut så jag bara krigstränar lite spelare som ligger utom farozonen i vanliga fall. dessutom får de snart ett mycket finare kluster, men vart hör man tacken från tkotrt. istället får man 11 fler spelare på sig:( ^^
 

siemlo

Member
Reaktionspoäng
4
Jag som trode att du ville gå 1 vs 1.
Tycker att du ska skriva till deras ledning och säga att du går 1 vs 1:p
 

DeletedUser

Guest
Abel, lycka till med att kötta TRAKTOR. Just nu ser det ljust ut för dig och Calle banan:D
 

DeletedUser

Guest
YAY det här går helt okey, andra spelaren som gav med sig nu:

oskarviking idag kl 21:25
visst=)
abel idag kl 21:24
jag kan sluta om du vill och inte anfaller mig^^
oskarviking idag kl 21:22
okej ganska mkt
oskarviking idag kl 21:18
ja lite ^^
abel idag kl 20:56
hur går det för dig nu då:p? ångrar att du anföll?^^

ska bli roligt imorgon när jag börjar kriga lite mer, då kommer ju mitt efterlänktade off:D

20-0 nu iaf och dags att leta nytt offer som är större eller lika stor som mig^^
 

DeletedUser

Guest
YAY det här går helt okey, andra spelaren som gav med sig nu:

oskarviking idag kl 21:25
visst=)
abel idag kl 21:24
jag kan sluta om du vill och inte anfaller mig^^
oskarviking idag kl 21:22
okej ganska mkt
oskarviking idag kl 21:18
ja lite ^^
abel idag kl 20:56
hur går det för dig nu då:p? ångrar att du anföll?^^

ska bli roligt imorgon när jag börjar kriga lite mer, då kommer ju mitt efterlänktade off:D

20-0 nu iaf och dags att leta nytt offer som är större eller lika stor som mig^^


jag följer dina drag abel, vem här näst om man får fråga? :)
 

DeletedUser

Guest
vi får se, anfaller ju inte någon oskyldig så väntar tills någon kommer med adlar emot mig:rolleyes:
roligt att jag sa det förresten för nu kommer det attacker, here we go!

säger som er i tkotrt panzerkampf!

p.s krävs mer än några random noobs to bring me down;)
 

DeletedUser

Guest
schysst att äntligen se folk ge sig på TKOTRT utan att ha en armada bakom sig :p

Skulle gjorts för länge sedan men finns inte mycket mod i v2...
 

DeletedUser

Guest
första 24h så står det 23-1 så nästan en by i timmen:( byn jag förlorade var en nytagen som snart är min igen btw^^.

jag har aldrig varit såhär fredlig i ett krig, när jag helrensat en spelare så ger jag den chansen att överleva och då slutar jag. sen anfaller jag bara de som är på mig^^. men ändå vill tkotrt ha bort mig:( :D
 

DeletedUser

Guest
Inloggning kunde inte genomföras. Spelvärlden är inte tillgänglig för tillfället.

vad händer, GaAAh ska ducka om 5 min. kommer förlora en by ju:S
 

DeletedUser

Guest
mjo tack jag ser det, 5 tåg dödade idag 10 stycken igår och ett adelsförsök på inkommande nu. ni verkar vilja ha bort mig:(
 

DeletedUser

Guest
*host* menade kanske inte mot dig, då utan i hela spelet, men du kanske tror att det beror på dig ^^
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp