Abel tackar för sig

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Dags att sluta på v2, kan inte direkt säga att jag haft så mycket stunder här på v2 då jag inte spelat aktivt en enda dag in prinsip.

Det sista jag kommer göra är att gå 1v1 emot tkotrt spelare tills jag möter någon av dem som kan slå mig. kommer enbart gå på större eller jämnstora spelare tills dess. tkotrt kan tacka mig som fyller igen deras kluster lite extra sen:)

per berg påstod ju att tkotrts spelare är mycket bättre än oss så hoppas ju på att få köra 1v1 kamper emot dem, fast jag är 99.9% säker på att resten av stammen kommer backa upp.

så när offen är tömd är det jag som klickar bort kontot, ha det gött alla och tack för min tid här.
 

DeletedUser

Guest
Dags att sluta på v2, kan inte direkt säga att jag haft så mycket stunder här på v2 då jag inte spelat aktivt en enda dag in prinsip.

Det sista jag kommer göra är att gå 1v1 emot tkotrt spelare tills jag möter någon av dem som kan slå mig. kommer enbart gå på större eller jämnstora spelare tills dess. tkotrt kan tacka mig som fyller igen deras kluster lite extra sen:)

per berg påstod ju att tkotrts spelare är mycket bättre än oss så hoppas ju på att få köra 1v1 kamper emot dem, fast jag är 99.9% säker på att resten av stammen kommer backa upp.

så när offen är tömd är det jag som klickar bort kontot, ha det gött alla och tack för min tid här.



Wannabee ! *Host* Wannabee !
 

DeletedUser

Guest
Dags att sluta på v2, kan inte direkt säga att jag haft så mycket stunder här på v2 då jag inte spelat aktivt en enda dag in prinsip.

Det sista jag kommer göra är att gå 1v1 emot tkotrt spelare tills jag möter någon av dem som kan slå mig. kommer enbart gå på större eller jämnstora spelare tills dess. tkotrt kan tacka mig som fyller igen deras kluster lite extra sen:)

per berg påstod ju att tkotrts spelare är mycket bättre än oss så hoppas ju på att få köra 1v1 kamper emot dem, fast jag är 99.9% säker på att resten av stammen kommer backa upp.

så när offen är tömd är det jag som klickar bort kontot, ha det gött alla och tack för min tid här.


Detta är en annan femma!
Du har inte lust att berätta vem du går på och så vidare?
Och även om inte hela stammen rensar dig så kommer de antagligen deffa upp spelaren? :O


edit: Och tack för din tid här! :)
 

DeletedUser

Guest
jag kan få ut öppet med det för ifall de deffar så kan jag gotta mig i att det sista jag fick reda på i v2 var att per berg och ledningen inte litar på sina egna spelares kunskaper:D

syzhz går jag på nu. 300k mer än mig och mina adlar + 75% av offet är borta hos KOL, vilket born kan intyga^^

kommer inte ens bli nedstämd när jag blir adlad, lägger tiden på v8 som är tidskrävande just nu=)
 

DeletedUser

Guest
jag kan gå* ut öppet med det för ifall de deffar så kan jag gotta mig i att det sista jag fick reda på i v2 var att per berg och ledningen inte litar på sina egna spelares kunskaper:D

syzhz går jag på nu. 300k mer än mig och mina adlar + 75% av offet är borta hos KOL, vilket born kan intyga^^

kommer inte ens bli nedstämd när jag blir adlad, lägger tiden på v8 som är tidskrävande just nu=)

Kan bli intressant och se hur långt du klarar att gå med detta, undrar bara du skrev att du blir grå efter offen är slut, kommer du att bygga något eller bara låta byarna vara när renset dött? :)
 

DeletedUser

Guest
ABEL nu blir ja sur på dig...
du vet va jag sagt,

INGA URSÄKTER....
 

DeletedUser

Guest
inte "borta HOS kol" utan bara "borta".
kan inte minnas att jag släppte tillbaka många byar...

joho du, liken ligger ju kvar utanför murarna och du är för lat för att bära bort dem:(

det har kommit typ 30 nukes ifrån en annan tkotrt lirare nu, men det får jag ta:p

6-0 mellan mig och syhz nu iaf, ska bli mer.

tackar per berg:D
 

DeletedUser

Guest
hehe nu är det väl 6-7 spelare som kör mot mig så denna tråden har förlorat lite värde. så nu är det mer, abel v.s de som anfaller^^
 

Boefst

Well-Known Member
Reaktionspoäng
25
skulle va kul om du och bananen tema:D
fast det vill nog inte JockDeRock för då komemr han ligga trea :rolleyes:

Side 1:
Tribes:
Players: abel Carlbanan920

Side 2:
Tribes: TKOTRT TKOTR2 TKOTR4 TKOTR3
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 32
Sida 2: 1
Skillnad: 31

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 375,003
Sida 2: 10,000
Skillnad: 365,003

image.php
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
abel idag kl 14:19
aight, inga fler attacker på dig ifrån mig:)
SyHz idag kl 14:18
okej, jag ber dig, sluta xD
abel idag kl 14:11
alltså jag kan sluta om du bara ber mig:p

då blire att ta nästa, 14-0 blev det där och jag tror 3 hela och 6 halva offbyar gick förlorade ungefär. har fått tillbaka mer off ifrån KOL sen dess. whoho nästa offer GOGOGO
 

DeletedUser

Guest
abel idag kl 14:19
aight, inga fler attacker på dig ifrån mig:)
SyHz idag kl 14:18
okej, jag ber dig, sluta xD
abel idag kl 14:11
alltså jag kan sluta om du bara ber mig:p

då blire att ta nästa, 14-0 blev det där och jag tror 3 hela och 6 halva offbyar gick förlorade ungefär. har fått tillbaka mer off ifrån KOL sen dess. whoho nästa offer GOGOGO



o han ska vara från TKOTRT, pfft
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp