AAoD %

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Hehe Kemppe, är de verkligen Jag som skämmer ut mig? ;)

Men för att jag har lite tid över, och faktiskt vill förklara för dig. Så ska ja göra mitt bästa <3

Jag + Merga till vinst = NEVER GONA HAPPEN. Jag för hellre krig och stupar än o slickar för o få fram en allians/merge. Ja bara gör inte de, skulle aldrig ens tänka mig den tanken. De är väl ändå därför ja aldrig kommer vinna en värld, fast ja vill ju gärna därav leker ja inte diplomat mer än i nån dag. :awsm:

Nej tack, ska man vinna så ska man fan vinna riktigt och inte "ja, well, vi hade en superdiplomat som fasen klarade av allt." De är ju inte riktigt den sorten av diplomat jag vill ha i min stam.

En rekrytering av ett par spelare, de är helt okej. Men när man rekryterar större delar av en stam, då är de intill merge. Skulle inte göra nå sånt. Men Vissa verkar ju ha svårt och förstå! :D Hörru kemppe, hur gick de för RF innan AAoD gick in och hjälpte er? Hade inte ni så mycket bättre lirare än AM, AM barbaradlarfolket HÖHÖ. Ja, vi Vet ju alla vart och hur jag byggde mitt imperium, jajamen på RF byar :) (sure, överdrivet, men min mainbas blev iaf mot er front tillslut ^^ )

--

Sparks, ja förlorar hellre 100 världar än och vinner 2 st som du gjort. D-P var på knäna, och de vet du som jag. Hade Domdom inte kommit så hade de inte gått mycket bättre, de va dem som ändrade hela kriget. Inte för att ja bryr mig för 5 öre, men du verkar så ja la en kommentar ja inte borde, mest för o jävlas o röra upp känslor.

Nädå sparks, du har gjort de bra. Du är ingen dålig spelare, de har ja aldrig sagt. Men du är en grym diplomat, och för och va helt ärlig. Du hade aldrig suttit i en council position i min stam, möjligtvis bara ge tips. För bra spelare är trots allt bra spelare.

Jadu sparks, top 10 klarade jag ju aldrig, men ja va ju upp och nosa på Rank 1 fastest nobler, blev väl 2a som bäst men 3a längsta vägen. De får väl gillas, då ja börja så mycket senare än er alla andra?

Men helt ärligt, va var de som fick AAoD och agera mot oss när vi i AM och RF utväxlade eldgivning? Va de enbart att ni såg oss som lätta byten just vid detta tillfället + att ni kunde stödja era allierade? Jag tippar att de låg något i att en merge var på G, då RF internadlade mer än något annat medans vi körde över dem.

Ligger väl något i det, gissar ja på.

Hade världen agerat fortare, ja då hade nog krig fortfarande funnits i v10. Så, yes de va väldigt bra planerat och slå till vid de tillfället som ni gjorde, några veckor senare och de hade sett annolunda ut tippar ja på iaf.

Men som sagt, ni ville väl helt enkelt inte riskera att möta samma maskin som tog ner Favoriterna i RF :)

Tackar för kemppes P12 svar, vi ska noga överväga hur vi ska besvara dem nästa gång, blir ett rent nöje. (D.v.s låt bli, jag skiter fullständigt i va du skriver)
 

DeletedUser

Guest
Grattis AAoD och Black Sparkz. Men en fråga till dig Balack (hehe), om man läser din sign ser man då i orange text följande citat "Det är aldrig målet, utan resan, som är meningen med hela färden".

Det kan man alltså tolka som att det viktiga är inte att man vinner, utan att man vinner via hårda krig som man vinner mot alla odds och som är extremt roliga? (tribalWARS, så antar att man tycker roliga utmanande krig är bättre än att "döda" världar genom att föredra merg och sedan ha flera månader, och ibland även år av segt simcity-spelande innan man officiellt "vinner")

Sedan tar du lite skrytsamt fram ett påstående "Finns det någon på .se som har lyckats som ledare/diplomat att plocka hem två världar?"

Återigen där, du har en sign som har ett budskap men din spelfilisofi visar något annat (eller har det varit en extremt rolig väl att gå på v10 och v12 i alla dessa månader där man får möta halvinaktiva, chanslösa småspelare efter att världen allt för tidigt dödades? :thinking:)

Hur tänker du angående detta? :sneaky:
 

DeletedUser

Guest
Du behöver inte göra exakt som jag har gjort, men försök att vinna två världar på ditt sätt, som diplomat och ledare och sen även vända gangbang till din egna fördel utan att ha någon som helst hjälp förrän långt senare när ni har tagit "bort" två stammar, räknar in DINO där för stunden då det blev fred emellan oss. :)

Jag har kollat tillbaka på statistik, och redan innan mergen mellan oss och Domdom hade kriget börjat bli jämnare. Kan väl dock bero på att freden blev mellan oss och DINO + att vi redan hade köttat bort MORI, (som även de tyckte att de var grymma, tills de försvann och sa att vi vann för att deras spelare inte var aktiva).

Därefter kom vi som hade tagit bort MORI !ÄNTLIGEN! fram till NBnP. Och man såg skillnaden i både deff väg och off väg, NBnP behövde fördela det betydligt mycket mer nu, medan vi kunde koncentrera all vår off mot NBnP och vår deff till den delen av fronten. (Var väldigt skönt kan jag lova).

Sen så kom mergen rätt så snart efter att det här hade skett, och kriget vände helt och hållet. En låt som jag redan tidigare har sagt passar in och fortfarande gör det är den här:

Sick Puppies - You're going down

Kan tänka mig att du håller med om det om du tänker efter :)

AM gjorde dock de där och rekryterade och mergade.. men som sagt du var inte diplomat och ledare för AM. Hade väl varit skillnad då eller?

Då får du se till att spela 100 världar och sen får du ta och vinna två av dessa då, ha ett så trevligt spelande i framtiden av dina närmsta år inom TW ;P Det är lugnt jag kommer nog inte spela något mer TW efter 10an och 12an, inte med det här tänkandet som tw-teamet har i dagsläget. Så du slipper mig nog i framtiden henrik ;)

Håller helt klart med om att det var bra jobbat att adla så fort som du gjorde. Tummen upp för det.

Det där om att vi inte hjälpte RF tidigare o,s,v. Det gjorde vi, men på ett sätt som ni i AM aldrig kommer förstå? Verkar inte så iaf. Vi hade dock våra egna krig att sköta just då och behövde vänta med vår offensiv ett litet tag. Men den kom tillslut som lovat.

Man kan alltid säga "men och om" men det är alltid svårt att få reda på sanningen eftersom man aldrig kan spola tillbaka en värld och testa om på nytt. Personligen tror jag inte det hade varit någon större skillnad i världen vid det här laget om ni hade fått med er någon/några stammar, alla var relativt små och hade inte kunnat göra någon större skada.
 

DeletedUser

Guest
Grattis AAoD och Black Sparkz. Men en fråga till dig Balack (hehe), om man läser din sign ser man då i orange text följande citat "Det är aldrig målet, utan resan, som är meningen med hela färden".

Det kan man alltså tolka som att det viktiga är inte att man vinner, utan att man vinner via hårda krig som man vinner mot alla odds och som är extremt roliga? (tribalWARS, så antar att man tycker roliga utmanande krig är bättre än att "döda" världar genom att föredra merg och sedan ha flera månader, och ibland även år av segt simcity-spelande innan man officiellt "vinner")

Sedan tar du lite skrytsamt fram ett påstående "Finns det någon på .se som har lyckats som ledare/diplomat att plocka hem två världar?"

Återigen där, du har en sign som har ett budskap men din spelfilisofi visar något annat (eller har det varit en extremt rolig väl att gå på v10 och v12 i alla dessa månader där man får möta halvinaktiva, chanslösa småspelare efter att världen allt för tidigt dödades? :thinking:)

Hur tänker du angående detta? :sneaky:

Tyvärr är inte min text riktat åt det hållet som du tror.

Det som jag menar med den är att man ska ha roligt under sin tid med folket i stammen. Tw är inte bara ett krigspel, för mig är det ett spel där man träffar och lär känna folk undertiden som man spelar. Och det är där min text kommer in.
"Det är aldrig målet, utan resan, som är meningen med hela färden"
Resan med rätt personer, det är det som är meningen med hela färden.

Jag skulle inte tycka det vore kul att spela TW och bara skicka iväg off och adla bara för att jag ska det, det är den sociala biten som gör så att spelet får sin charm. :)

Förstod du meningen nu?

Kan dock lova dig att alla världar dör ut någon gång mot slutet, finns ingen värld som kommer vara spännande ända in till slutsignalen ljuder. Om det händer ska jag personligen komma in och säga att jag hade totalt fel. :)

Jag kan dock tala om ifall du hade varit med från början hade du aldrig ställt frågan om jag har tyckt om v10 varit rolig eller inte, du hade redan vetat om svaret. Det har varit dunder kul! Man har hamnat i tre gangbang under sin resa i v10, eller är det 4a.. inte säker iaf, undertiden som de verkligen var action på världen så hade man på ett ungefär 2-3 veckor som det inte var krig. Och då räknar jag in allt fram till mergen med Domdom. Så nog har det inte varit lugn och ro, tvärtom.

Speciellt eftersom man har haft allt annat att sköta med, diplomati, ledarjobbet inom stammen, operationer, köande o,s,v.

Men främst av allt pga folket som man träffat! Och alla minnen från skype chatter (mick så klart) mitt i natten när man suttit där med ett gäng folk och tagit ett par öl och skickat iväg både adlar och off, tyvärr på varandra ibland, fast på misstag. Inte alltid bra att dricka framför TW ;-)
 
Senast redigerad av en moderator:
Reaktionspoäng
0
Jadu sparks, top 10 klarade jag ju aldrig, men ja va ju upp och nosa på Rank 1 fastest nobler, blev väl 2a som bäst men 3a längsta vägen. De får väl gillas, då ja börja så mycket senare än er alla andra?

205194_1985175596143_1445853622_32264155_7326246_n.jpg
 

DeletedUser

Guest
Kriga ner MORI, mena ni när vi i Domdom köttade dem i öst och sen fick jag deras största konton
som låg ivägen för er mot NBNP och lät er adla dem? ^_^

NBNP ägde faktiskt ut er i D-P innan vi klev in, inget du kan förneka hur många rader du än skriver
 

DeletedUser

Guest
Kriga ner MORI, mena ni när vi i Domdom köttade dem i öst och sen fick jag deras största konton
som låg ivägen för er mot NBNP och lät er adla dem? ^_^

NBNP ägde faktiskt ut er i D-P innan vi klev in, inget du kan förneka hur många rader du än skriver

Statsen talar sitt egna språk saam så jag behöver inte skriva tusen rader för att få rätt på det :)

Deras största konto i MORI, nej nej. Det hade du aldrig någon hand om. Däremot fick du ett konto i REI, var där några stycken försökte kriga vidare, men de försvan relativt fort de med eftersom NBnP tog in tre av de "topp" spelarna därifrån. Med andra ord, din hjälp där gjorde inte någon större skillnad.

Sam har du glömt rofflaren? där har du en bra D-P spelare i alla fall:) för han spelade där väl :D

Rofflaren, Melwien, Saittam, Micho1986, jag, ksbr, Dr.Killa, Godfather Trip, homff(inte kvar på världen, men de var vår käre kvackis) kanske glömt någon men vi var det som gick igenom MORI och senare nådde fram till NBnP.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Statsen talar sitt egna språk saam så jag behöver inte skriva tusen rader för att få rätt på det :)

Deras största konto i MORI, nej nej. Det hade du aldrig någon hand om. Däremot fick du ett konto i REI, var där några stycken försökte kriga vidare, men de försvan relativt fort de med eftersom NBnP tog in tre av de "topp" spelarna därifrån. Med andra ord, din hjälp där gjorde inte någon större skillnad.

"ok" :D

(tio)
 

DeletedUser

Guest
Tyvärr är inte min text riktat åt det hållet som du tror.

Det som jag menar med den är att man ska ha roligt under sin tid med folket i stammen. Tw är inte bara ett krigspel, för mig är det ett spel där man träffar och lär känna folk undertiden som man spelar. Och det är där min text kommer in.
"Det är aldrig målet, utan resan, som är meningen med hela färden"
Resan med rätt personer, det är det som är meningen med hela färden.

Jag skulle inte tycka det vore kul att spela TW och bara skicka iväg off och adla bara för att jag ska det, det är den sociala biten som gör så att spelet får sin charm. :)

Förstod du meningen nu?

Kan dock lova dig att alla världar dör ut någon gång mot slutet, finns ingen värld som kommer vara spännande ända in till slutsignalen ljuder. Om det händer ska jag personligen komma in och säga att jag hade totalt fel. :)

Jag kan dock tala om ifall du hade varit med från början hade du aldrig ställt frågan om jag har tyckt om v10 varit rolig eller inte, du hade redan vetat om svaret. Det har varit dunder kul! Man har hamnat i tre gangbang under sin resa i v10, eller är det 4a.. inte säker iaf, undertiden som de verkligen var action på världen så hade man på ett ungefär 2-3 veckor som det inte var krig. Och då räknar jag in allt fram till mergen med Domdom. Så nog har det inte varit lugn och ro, tvärtom.

Speciellt eftersom man har haft allt annat att sköta med, diplomati, ledarjobbet inom stammen, operationer, köande o,s,v.

Men främst av allt pga folket som man träffat! Och alla minnen från skype chatter (mick så klart) mitt i natten när man suttit där med ett gäng folk och tagit ett par öl och skickat iväg både adlar och off, tyvärr på varandra ibland, fast på misstag. Inte alltid bra att dricka framför TW ;-)

Okej, sant det sociala är det roligaste :). Dock så är det enkelt löst om man får med de sköna typerna, trevligt att du hade det roligt på v10 men antar att du inte tyckt den senaste tiden (efter AMs fall) varit alltför rolig mot hur den kunde varit :p.
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Bla bla helt ointressant




AM gjorde dock de där och rekryterade och mergade.. men som sagt du var inte diplomat och ledare för AM. Hade väl varit skillnad då eller?

AM mergade väl ändå inte, de va en stam vi rekryterade 7 pers ur. De är va jag kommer ihåg dock, resten av stammen krigades ner.

Då får du se till att spela 100 världar och sen får du ta och vinna två av dessa då, ha ett så trevligt spelande i framtiden av dina närmsta år inom TW ;P Det är lugnt jag kommer nog inte spela något mer TW efter 10an och 12an, inte med det här tänkandet som tw-teamet har i dagsläget. Så du slipper mig nog i framtiden henrik ;)

Nej, du misstolkar. Jag skiter fullständigt i att vinna om ja måste göra det som du gjort. Spelar sålänge tw är kul, eller nja sålänge beroendet sitter i. :p


Håller helt klart med om att det var bra jobbat att adla så fort som du gjorde. Tummen upp för det.

Det där om att vi inte hjälpte RF tidigare o,s,v. Det gjorde vi, men på ett sätt som ni i AM aldrig kommer förstå? Verkar inte så iaf. Vi hade dock våra egna krig att sköta just då och behövde vänta med vår offensiv ett litet tag. Men den kom tillslut som lovat.

Förklara gärna, för vad jag fick veta så hade vi grönt ljus av AAoD och anfalla, ni skulle INTE lägga er i. Ni skulle helt enkelt låta oss göra upp, eftersom de va en hel del gnäll över våra barbaradlingar av RF. De kommer du väl ändå ihåg. Kom nu inte o säg att detta inte funnits, för då hade vi aldrig anfallit utan väntat på RF att anfalla oss. Så lovat, tja de kan man väl ändå inte säga? Till RF har du säkert all rätt isåfall, men till mig - NEJ

Man kan alltid säga "men och om" men det är alltid svårt att få reda på sanningen eftersom man aldrig kan spola tillbaka en värld och testa om på nytt. Personligen tror jag inte det hade varit någon större skillnad i världen vid det här laget om ni hade fått med er någon/några stammar, alla var relativt små och hade inte kunnat göra någon större skada.

Nja, alltså anledningen som var 12500 byar vs 4500 halvtomma byar efter krig med RF. Katas (där gav ja upp, de va innan denna uppdatering där man lättare kunde uppa byggnader från en sida) där jag gav upp. Pallade inte o sitta uppgradera farms när man redan hade 2 fronter, en mindre obetydlig. Men en mot RF, som nu faktiskt visade upp lite vilja på och kriga tillbaka. Har man då väldigt få trupper stationerade där, pga nytt hot från syd så...

Hade WFF eller va dem hette kommit in, börjat bombadera er. Då är ja väldigt säker att jag inte gett upp, nu var dem faktiskt påväg men moralen var redan nere när anduran gav upp. Konstigt läge måste ja erkänna faktiskt. Förstår anduran dock.

Sen angående Dino, ni i D-P nergradera o hade er pga vi ej hjälpte er i kriget. Va nå sånt va, alla kort på borden nu. Vi (vad jag vet) skulle anfalla dino, men ni invita dem precis innan. Visst var de helt planerat, för ni hade fått fred då och säkert pratat över. Right? Hörde de från wolffie eller va hon hette iaf. Kul o höra från dig med, för de va ju ett jävla liv om att AM aldrig hjälpte :p

Cyborg, hade ja haft adlar inom räckhåll från dig hade ja väl tatt mig betydligt närmre top 10, lär ju inte va så svårt o adla ner en 15 åring som ska sova före 12 :)
 

DeletedUser

Guest
Har faktiskt för mig att det redan fanns, om jag inte minns fel skippade du att använda luxans bygg script för att man kunde bygga på det viset. :)

WFE var det de hette, ärligt talat såg de väl hur de gick ner för er, och att vi redan visste att ni planerade att få med dom hade gjort att vi redan hade deff kvar till den fronten, ifall de hade gått på oss. Så tyvärr, den nöten gick inte vi på! Och det var också pga de orsakerna som kriget kom, jag var dock mer på att gå på dom redan när vi krigade emot er, men det blev icke så.. blev ner röstad.

Jag har försökt att förklara det där men innan var allt det jag så bara falskt lögn, eller det var vad ni sa, kan du återigen ta sanningen nu utan att faktiskt säga att det inte alls var som så?

Jag och vad nu er diplomat hette bestämde att om ni hjälpte oss så skulle ni få en allians, däremot kom aldrig någon hjälp när vi som mest behövde det och tidsgränsen för denna förfrågan gick ut. Självklart ansåg vi att ni inte alls var värda den överenskommelsen när ni väl ville gå in i kriget hade vi redan vänt på andra sätt. Och absolut drog jag sen ut på tiden så att DINO kunde komma över till oss, eftersom ni plötsligt då ville gå med i kriget, fast klart att man vill gå med den vinnande sidan då.

Och rätt självklart att vi inte ville ha hjälp längre.
 
Senast redigerad av en moderator:

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
15? vem e 15?? e du 15? :D tror inte du hade tagit en enda by från mig så:)

Du är Max 15. Nej, de har ja inte. Men vi kan ta en speedrunda så ska vi ändra på saken. (har säkerligen tatt byar på speed utav dig, om du nu lirar)

För o va helt ärlig, ja vet inte ens vem du är. Bryr mig ungefär lika mycket också. Men ja bryr mig tillräckligt för o lira en speed o bevisa att ja kan ta fler än EN by utav dig ;)
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Har faktiskt för mig att det redan fanns, om jag inte minns fel skippade du att använda luxans bygg script för att man kunde bygga på det viset. :)

WFE var det de hette, ärligt talat såg de väl hur de gick ner för er, och att vi redan visste att ni planerade att få med dom hade gjort att vi redan hade deff kvar till den fronten, ifall de hade gått på oss. Så tyvärr, den nöten gick inte vi på! Och det var också pga de orsakerna som kriget kom, jag var dock mer på att gå på dom redan när vi krigade emot er, men det blev icke så.. blev ner röstad.

Jag har försökt att förklara det där men innan var allt det jag så bara falskt lögn, kan du ta sanningen nu utan att faktiskt säga att det inte alls var som så?

Jag och vad nu er diplomat hette bestämde att om ni hjälpte oss så skulle ni få en allians, däremot kom aldrig någon hjälp när vi som mest behövde det och tidsgränsen för denna förfrågan gick ut. Självklart ansåg vi att ni inte alls var värda den överenskommelsen när ni väl ville gå in i kriget hade vi redan vänt på andra sätt. Och absolut drog jag sen ut på tiden så att DINO kunde komma över till oss, eftersom ni plötsligt då ville gå med i kriget, fast klart att man vill gå med den vinnande sidan då.

Och rätt självklart att vi inte ville ha hjälp längre.

Nej, luxans script använde ja inte (kommer fan int ihåg längre, men de va för segt ändå o klicka igenom 200 byar eller va ja nu hade - Hade tomt på adel också, låg endel där att ja va tvungen o spara in på adlar o bygga farms :p )

Jo, de va så lite som gjorde att de tippa (enligt min åsikt) Hade ni fördelat eldkraften så hade vi nog inte gett upp, Hade vart lättare o ta de när man visste att oddsen inte var så orättvisa. Sen så hade ni deffat rätt ok mot oss, vi hade ju knappt trupper o försvara oss med hehe.

Tror du missade min kommentar om att Ni lovade RF en offensiv, men ni sa att ni lät RF och AM göra upp utan att gå in. De va dock så att RF skulle med enkelhet erövra oss, right? Men så blev de inte, och då ville RF ha hjälp och ni kunde enkelt få en merge på de sissta få spelarna. Jodå, de är inget du behöver dölja. Inte direkt som om vi kan ändra något ändå ;) Bara kul och bekräfta de man tänkte och visste.

Sen angående Dino, när ja kom till AM så va fasen kartan helt röd, fiender överallt. Anduran och jag kom t.o.m överens att ja skulle gå över till fienden för jag skulle inte överleva där ja fanns pga så mycket fiender. (kan du se på min logg) Så att NI inte fick hjälp just då, de har nog en väldigt enkel förklaring att AM var i samma sits som ni var. Gött på den tiden dock, satt o spionerade på stammen gav massa info till Anduran o co. De va hårt :)

Men hjälpen kom, bara allt för sent enligt er. Men enligt mig så höll vi vårat ord, de fanns väl ändå inget bäst före datum? Isåfall kan ja förstå, men har man inga datum... Så på ett sätt höll vi ju vårat ord, right? Sen att ja kan hålla med om, varför skulle ni ha en ally med oss. Vi var ju skitsmå, vi va inte större än nån annan stam i de området :p
 

DeletedUser

Guest
Black Sparkz du är en mergehora som snackar mycket om lite. Du skriver typ 50 rader istället för att skriva 5 som man orkar läsa. Om jag ska vara helt ärlig är det roligare att läsa Deady Poisons meddelande än vad dina är.
 
Reaktionspoäng
0
Du är Max 15. Nej, de har ja inte. Men vi kan ta en speedrunda så ska vi ändra på saken. (har säkerligen tatt byar på speed utav dig, om du nu lirar)

För o va helt ärlig, ja vet inte ens vem du är. Bryr mig ungefär lika mycket också. Men ja bryr mig tillräckligt för o lira en speed o bevisa att ja kan ta fler än EN by utav dig ;)

Ahhhhh jag är max 15;) yngre än både hoora o poker;) Ne kör inte speed så tyvärr:)

För att vara ärlig så vet jag inte vem du e mer än att du spelade för AM och lite i starten på V14 (eller har jag fel?) Klaga kan du och det vet hela .se men kommer du någonsin att kommer med i en vinnade stam med alla fiender du skapar dig? För man vill väl vinna? De e väl vad dom flesta borde ha som motivering, samt att ha skoj(vilket man oftast har när man vinner;)) Men vad spelar du för? För att konstant klaga på hur andra spelar? Inte för att merga till sig en vinnst e så skoj eller populärt,dock så skapar det en massa krig(Blir ju oftast dom mot världen) om dom nu inte skulle klara det så är det ju en öppen värld igen,så de finns ju ingen andledning att e upp bara för att några mergar till sig en ganska stor ledning.

No har fellings?

or are U mad? ;)
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Ahhhhh jag är max 15;) yngre än både hoora o poker;) Ne kör inte speed så tyvärr:)

För att vara ärlig så vet jag inte vem du e mer än att du spelade för AM och lite i starten på V14 (eller har jag fel?) Klaga kan du och det vet hela .se men kommer du någonsin att kommer med i en vinnade stam med alla fiender du skapar dig? För man vill väl vinna? De e väl vad dom flesta borde ha som motivering, samt att ha skoj(vilket man oftast har när man vinner;)) Men vad spelar du för? För att konstant klaga på hur andra spelar? Inte för att merga till sig en vinnst e så skoj eller populärt,dock så skapar det en massa krig(Blir ju oftast dom mot världen) om dom nu inte skulle klara det så är det ju en öppen värld igen,så de finns ju ingen andledning att e upp bara för att några mergar till sig en ganska stor ledning.

No har fellings?

or are U mad? ;)

Spelar för o ha kul, vinna är kul men de är inte ett måste för mig. Fiender? Tss, tror ingen tar all skit som ja skriver på allvar. Har aldrig och tänker aldrig lira med en premade elitestam :) (trots att ja ändå platsar där hehe, ok de är sent och ja är trött :p )

Tycker folk borde fatta, ja älskar o klaga o få folk o visa lite känslor över ett spel. Trolla är hur enkelt som helst på svenska forumet, och -net för den delen. Bara säg emot så blev man plötsligt dum i huvudet :rolleyes:

Nejdå, ja kunde inte bry mig mindre om va Du tycker eller de andra. Går bara vidare till nästa värld och trollar :)

Yes, ja ranka mig 2a i v14 vid starten (TVÅA! - Ja jag phora, so what ***Dolt meddelande här, för jag kommer nog inte läsa här på länge så ignorera detta, skriv de du tänker, innan du skickar läs och omvärdera ditt svar. DE GÅR INTE PHORA I STARTEN FÖR RANK 2 lol! - Vet att många hade fallit för detta ;) ***
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp