AAoD %

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Vi lovade aldrig något om att ni skulle få stå och tampas med varandra själva. Mitt svar till er diplomat var att jag inte ville se er gå på varken WFE eller -=RF=-. Tyvärr har jag inte kvar det brevet så du kan få se helheten. Tog bort allt när jag tog min paus från TW. :-/

Dock hjälper inte det i all stor mening att ni inte kunde gå in på något sätt som helst i det kriget eftersom ni hade så många fiender, kan dock inte ha varit så aktiva spelare ni mötte, verkade som ni bara gick plus?? Men eftersom det var överenskommelsen att AM skulle in i kriget snabbt och inte gjorde det bla bla, du förstår nog om du tänker efter vad jag menar. Redan skrivit den biten ovan.

Ni var större än de flesta stammar i det området och låg perfekt till för att slå till mot DINO. :)

Och självklart att man inte frågar om hjälp och sen ska hjälpen komma flera veckor senare, vet inte ens hur långt senare det kom, jag tror inte ens jag hade en tanke på att ni skulle hjälpa till längre när det pm:et kom om att ni skulle in och kriga mot DINO.

Black Sparkz du är en mergehora som snackar mycket om lite. Du skriver typ 50 rader istället för att skriva 5 som man orkar läsa. Om jag ska vara helt ärlig är det roligare att läsa Deady Poisons meddelande än vad dina är.

Haha, skriver inte ens med dig, så du behöver inte ens läsa det här om du inte vill det ;) Ditt val.
 

DeletedUser

Guest
Hehe Kemppe, är de verkligen Jag som skämmer ut mig? ;)

Men för att jag har lite tid över, och faktiskt vill förklara för dig. Så ska ja göra mitt bästa <3

Jag + Merga till vinst = NEVER GONA HAPPEN. Jag för hellre krig och stupar än o slickar för o få fram en allians/merge. Ja bara gör inte de, skulle aldrig ens tänka mig den tanken. De är väl ändå därför ja aldrig kommer vinna en värld, fast ja vill ju gärna därav leker ja inte diplomat mer än i nån dag. :awsm:

Nej tack, ska man vinna så ska man fan vinna riktigt och inte "ja, well, vi hade en superdiplomat som fasen klarade av allt." De är ju inte riktigt den sorten av diplomat jag vill ha i min stam.

En rekrytering av ett par spelare, de är helt okej. Men när man rekryterar större delar av en stam, då är de intill merge. Skulle inte göra nå sånt. Men Vissa verkar ju ha svårt och förstå! :D Hörru kemppe, hur gick de för RF innan AAoD gick in och hjälpte er? Hade inte ni så mycket bättre lirare än AM, AM barbaradlarfolket HÖHÖ. Ja, vi Vet ju alla vart och hur jag byggde mitt imperium, jajamen på RF byar :) (sure, överdrivet, men min mainbas blev iaf mot er front tillslut ^^ )

Jadu vet faktis inte vad jag ska säga, Men kan erkänna då. JA ni i AM va bättre i det stora hela en oss i -=RF=- och det kan bero på många olika saker.
Tror dem flesta vet att det va inte speciellt många aktiva spelare i AM eller i -=RF=- under kriget så det va i stortsätt bara front mot front.
Jag låg i ändas i k36 på den tiden så jag va tyvär inte inblandad i kriget det enda jag gjorde va att deffa spelare och skicka några lång rens.
Men en sak är ju iallfall roligt. Jag fick inte en enda Inc under hela kriget :p

Och föresten om du inte kommer ihåg det så finns det en sak här på Tribalwars som heter ALLIANS.
Vi i -=RF=- va allierade med AAoD och redan med D-P va vi allians vi deffa dem med i stort sätt med allt vi hade under deras krig mot Nbnp.

Men Tbx till AM - -=RF=- kriget då. Som du säkert kommer ihåg så va det ni i AM som låg bäst till i statestiken den första månaden och det men ganska mycket. Men helt plösligt hände någon. Under en vecka stod det 0-0 och båda stammarna verkade slutat kriga.
Det va då AAoD gick ut med krigsföklaringen mot er i AM och det kriget varade i cirka 2 dagar innan Anduran (va det vell?) gav upp och gråade sitt konto och det gjorde sedan 50 % av hela AM också.
Så så jätte speciellt stolt ska du faktis inte vara efter att ni va så himla duktiga när ni krigade mot -=RF=-. Men sure ni va bättre en oss med den här gången hade vi en allians som backa upp oss som vi idag har mergat med.

Där har du iallfall mina tankar om det hela. visst är inte minnet helt klart vad som hände och speciellt inte nu. är rätt så trött om man säger så.

Mvh kemppe
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Lol kemppe, adlarna tog slut för mig :p När de kom 0-0 så hade vi börja tänka på annat, för vi visste mycket väl att AAoD va påväg. Så många började adla andra byar för o få upp lite trupper, medans vi i k34 adla på RF. EN vecka, nu överdriver du. Nån dag kanske, men en vecka no way. Ja försökte ta en eller 2 byar av er hela tiden, eller just ja kanske va den tiden då en av våra top 10 lirare la av och vi internadlade.

Ah, ja då har du nog rätt att de blev 0-0 efter ett tag, men som du också vet så anföll vi inte med adlar under den tiden.... De intressanta är dock hur NI lyckades att inte ta en enda by trots att vi inte anföll ^_^

Sen måste du ju ändå förstå, när vi är trötta efter kriget mot RF så plötsligt kommer en fiende som är mer än 2 ggr större, mer trupper, helt utvilade. Då är inte moralen hög, gissar att du gjort bättre motstånd? ;)

Sure ja hade kunnat sitta o snipra tåg i flera veckor, men varför liksom. Va hade vi o vinna på de, vi kunde ju inte ändra på slutresultatet. Så varför ens försöka liksom, nej vi kunde inte motstå en sån stormakt som uppkommit enbart genom merges. Tyvärr.


---

Sparks, H eller vafasen de hette va lite mindre, men låg BETYDLIGT bättre till, då dem hade ryggen hos Dino. AM hade långt att gå för o nå Dino, finns gamla kartor ;)
 

DeletedUser

Guest
Okej Henrik 1 vecka kanske va att överdriva lite då ;) men inte fan kommer jag ihåg va ju cirka 5-6 månader sedan. iallfall ett bra tag sen :awsm:

Hehe visst har du också rätt om att vi inte heller tog några byar från er :p
Anledningen till det var vell mest att det va cirka 3-4 st i -=RF=- som va i fronten och fortfarande försökte och nästan allt av deras off va slut så vad gör man.
Om jag inte heller minns fel så internadlade vi i RF väldigt mycket på den tiden underkriget.

Men nu har det ju iallfall gått som det har gått ^_^
De som fortfarande va Akitva i RF cirka 5-10 st spelar nu i AAoD och går nu in i End-game tillsammans med sin stam.
Ni i AM va bättre en oss på dem flesta fronterna. men säger det igen vi hade våra allierade på våran sida den här gången och det va också därför vi är där vi är idag.

Mvh kemppe
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Okej Henrik 1 vecka kanske va att överdriva lite då ;) men inte fan kommer jag ihåg va ju cirka 5-6 månader sedan. iallfall ett bra tag sen :awsm:

Hehe visst har du också rätt om att vi inte heller tog några byar från er :p
Anledningen till det var vell mest att det va cirka 3-4 st i -=RF=- som va i fronten och fortfarande försökte och nästan allt av deras off va slut så vad gör man.
Om jag inte heller minns fel så internadlade vi i RF väldigt mycket på den tiden underkriget.

Men nu har det ju iallfall gått som det har gått ^_^
De som fortfarande va Akitva i RF cirka 5-10 st spelar nu i AAoD och går nu in i End-game tillsammans med sin stam.
Ni i AM va bättre en oss på dem flesta fronterna. men säger det igen vi hade våra allierade på våran sida den här gången och det va också därför vi är där vi är idag.

Mvh kemppe

Om du tycker de är kul och vinna genom att merga, sure ha så kul. Kan ju inte va så himla kul att veta; Ni åkte på stryk mot ett gäng barbaradlare, ni sedan mergade med rank 1an för att vinna.

Jag hade hellre gråa mig än att joina, vafan fanns ens o kriga om efter AM gått under? Barbarbyar? Va de inte ni som tyckte de va så fegt att adla Grått, eller hur va de nu igen ;)

Tss ni låg i front, att ni anföll o inte koordinerade är inte Vårt fel. Sedan så köttade vi ut er från K34 :) Så nog fanns det front allt, den bara....flyttades österut ^_^
 

DeletedUser

Guest
Aja skit samma orkar inte förklara mera för dej nu...

Om du hatar mig och alla i AAoD för vi har mergat så skit i oss då. skit i v10s forum skit i allt som händer och allt som hänt.

Over and out
 

DeletedUser

Guest
Jag tror nog in man ska kalla det 2 frontskrig utan det var en front som sträckte sig från söder ända upp till norr.
första dagen tog AAoD inte så mycket byar utan det var mest bombaderingar.

Sedan 0-0 tiden det var för att vi visste att AAoD planerade att gå på oss och många fick slut på adlar:D.
Men RF var inte så stort problem de klarade vi av lätt. Bara om vi hade på oss längre tid att slå ut RF och fick över WFE och hon (någon stam som hette något sånt) på våran sida då tror jag att världen hade levt längre:p
 

loriens

Member
Reaktionspoäng
0
Då ska vi se... den enda allierade vi hade i världen som faktiskt stod vid vår sida från rätt lång tid tillbaka till mot slutet är -=RF=-. Den andra allierade som vi hade var NBnP. Men de högg oss i ryggen. Sen var det SPQR, ja de som skulle göra hela världen blå genom att alla skulle bli vänner och sen skulle en president finnas, eller ja något sånt var det iaf, skrattade en del när jag läste det. Fast synd jag inte sparade det, tror ni andra hade tyckt de vore rätt kul att se. Dom tog vi bort dock genom ett gangbang.

Sen var de inga mer allierade. -=RF=- är en del av AAoD(D-P) som de varit hela tiden.
Domdom så klart också, som vi mergade med. Fast har dock för mig att det stod IAP hela tiden.

Så där har du svaret på den frågan :)


Vänta lite nu :p

va det inte ni som sa under hela NBnP kriget att inte -=RF=- deffa er ;)
Samt att WFE var er noble ally som hade hjälp under kriget mot NBnP (lr nått krig :p)

Dock känns detta väldigt onödigt att dra upp allt detta igen efter så lång tid. Ville bara få svar på det jag fråga ;)

Kevin är soet <3, fast lite lat ibland
mvh Loriens
 

DeletedUser

Guest
Vänta lite nu :p

va det inte ni som sa under hela NBnP kriget att inte -=RF=- deffa er ;)
Samt att WFE var er noble ally som hade hjälp under kriget mot NBnP (lr nått krig :p)

Dock känns detta väldigt onödigt att dra upp allt detta igen efter så lång tid. Ville bara få svar på det jag fråga ;)

Kevin är soet <3, fast lite lat ibland
mvh Loriens

Kommer inte leta fram några gamla trådar, utan du får göra det själv, eller så får du en återberättelse från mig ;)
-=RF=- deffade i början av kriget men drog hem deffen när CbC gick på dom. Så de deffade, men inte hela tiden. Och kan inte minnas att jag har sagt att -=RF=- aldrig deffat oss.

WFE, just de, visste att jag glömde någon. Kul att se att även det inte var någon backstab från vår sida, utan att det var faktiskt ni(AM) och WFE som gjorde så det kriget kom igång.

Nu har du fått svaret, även om du nog hade hoppats på något annat svar ^_^

Och Henrik, stammen "H (Hades, och deras akademi)" det var vi som adlade ut de så de hamnade i rimmen. Så njae, det var inga som vi ville ha på vår sida i något krig. Var förresten därav jag visste om att de inte alls var några problem för er om ni hade lagt in en högre växel.

Däremot visar dock kartorna att ni låg bra till för att kriga emot Dino. Även om er front inte var er största del av stammen, så hoppas jag faktiskt att ni skulle lyckas med bedriften att adla er fram till fronten. Inte så svårt med lite planering och lite sunt förnuft. Kolla gärna gamla kartor om du fortfarande tycker jag har totalt fel i vad jag säger :)
 

loriens

Member
Reaktionspoäng
0
Kommer inte leta fram några gamla trådar, utan du får göra det själv, eller så får du en återberättelse från mig ;)
-=RF=- deffade i början av kriget men drog hem deffen när CbC gick på dom. Så de deffade, men inte hela tiden. Och kan inte minnas att jag har sagt att -=RF=- aldrig deffat oss.

WFE, just de, visste att jag glömde någon. Kul att se att även det inte var någon backstab från vår sida, utan att det var faktiskt ni(AM) och WFE som gjorde så det kriget kom igång.

Nu har du fått svaret, även om du nog hade hoppats på något annat svar ^_^

Ni/du påstod detta hela tiden i konflikten mellan NbnP ;)

Samt kevin sa ju detta helt sj ;)

kemppe96 sa:
Vi i -=RF=- va allierade med AAoD och redan med D-P va vi allians vi deffa dem med i stort sätt med allt vi hade under deras krig mot Nbnp.

Men vill inte skapa konfliter lr så men snälla bara säg sanningen Sparkz, det gör allt så mkt lättare ;)

Mvh En loriens som tycker att V10 va roligt, fast med allt tjabbel
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Ni/du påstod detta hela tiden i konflikten mellan NbnP ;)

Samt kevin sa ju detta helt sj ;)

Men vill inte skapa konfliter lr så men snälla bara säg sanningen Sparkz, det gör allt så mkt lättare ;)

Mvh En loriens som tycker att V10 va roligt, fast med allt tjabbel

Jag vill att du länkar mig tråden och även bevisar att jag har sagt det som du säger ^_^ Nu har jag sagt det både i externa forumet och via pm, så ge mig nu denna tråd där det finns bevis för att JAG har skrivit det som du säger.

Vad vore en värld med krig utan tjafs? Ett kram kalas? ;D
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Nja sparkz, ja har svårt att tro AM skulle klara av och adla från Dino. Dino var större än AM, Dino mer erfarnare, så nja.

Skicka långväga adeltåg fungerar sådär på folk som kan snipra, eller har ja fel? ;) Har för den delen fått a confirm på de ja trodde, ni hade info att vi skulle anfalla Dino. Får man fråga, vem den kom ifrån? Hade AM några läckor etc? :p

Så sparkie, hur många merges gjorde D-P/AAoD ? är de 4-5 eller nå sånt? ^^
 

DeletedUser

Guest
Denna tråden har vandrat iväg flera kontinenter från ursprungsbyn. Svar har givits och det naturliga hade varit att sätta på hänglåset.

Nu är det lite synd att döda den enda tråden som faktiskt rör på sig här inne av principskäl så vi gör så här:

1. Är trådskaparen nöjd med svaret och önskar tråden låst? Säg då till mig.

2. Om trådskaparen inte säger något så förblir den öppen så länge jag ser att tonen är god och det som diskuteras i den är av allmänintresse.

Grejar ni det så håller jag mig på avstånd annars... *Klick*

Tack

Humble

**Gone**
 

DeletedUser

Guest
Nja sparkz, ja har svårt att tro AM skulle klara av och adla från Dino. Dino var större än AM, Dino mer erfarnare, så nja.

Skicka långväga adeltåg fungerar sådär på folk som kan snipra, eller har ja fel? ;) Har för den delen fått a confirm på de ja trodde, ni hade info att vi skulle anfalla Dino. Får man fråga, vem den kom ifrån? Hade AM några läckor etc? :p

Så sparkie, hur många merges gjorde D-P/AAoD ? är de 4-5 eller nå sånt? ^^

Om du kan dölja dina adelståg så funkar det allt. :)

Den infon kom direkt från er diplomat ner i posten till mig, alltså infon om att ni skulle anfall Dino. Var på så vis allt drogs ut, eftersom jag sa att ni skulle avvakta. Så det var ingen hemlighet, men det var det visst för er andra i stammen... taskigt läge att du har trott hela tiden att någon har tjallat på er :p

Finns en tråd faktiskt om merge på v10, och olika stammar, där inklusive AAoD, kolla upp den så får du ett bra svar där :)
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Om du kan dölja dina adelståg så funkar det allt. :)

Den infon kom direkt från er diplomat ner i posten till mig, alltså infon om att ni skulle anfall Dino. Var på så vis allt drogs ut, eftersom jag sa att ni skulle avvakta. Så det var ingen hemlighet, men det var det visst för er andra i stammen... taskigt läge att du har trott hela tiden att någon har tjallat på er :p

Finns en tråd faktiskt om merge på v10, och olika stammar, där inklusive AAoD, kolla upp den så får du ett bra svar där :)

*Whops* Nejdå, de va bara ett par som internadlades. Paranoia tog deras byar :p Äsch va nog bäst så ändå (får inbilla mig de)

Tss, du vet som jag att de är jäkla svårt o dölja tåg ;) (missade ETT tåg av RFs alla försök, dock va ja borta o hade kö så...Skyller på det!) :rolleyes:


Så AM hade inga läckor? För ja hade en hos er iaf :p
 

DeletedUser

Guest
*Whops* Nejdå, de va bara ett par som internadlades. Paranoia tog deras byar :p Äsch va nog bäst så ändå (får inbilla mig de)

Tss, du vet som jag att de är jäkla svårt o dölja tåg ;) (missade ETT tåg av RFs alla försök, dock va ja borta o hade kö så...Skyller på det!) :rolleyes:


Så AM hade inga läckor? För ja hade en hos er iaf :p

haha henke lever du fortfarande, du skulle ju ha slutat för länge sen av ett par olika anledningar ;) bortförklaringarnas kung :D iaf på v4 ..vet inte hur det är med det nuförtiden dock :D
 

DeletedUser

Guest
Hur går det med era procent då AAoD? Börjar gå åt fel håll ser jag
 

King Emil

Member
Reaktionspoäng
0
Hej alla V10:eek:r.

Saknar er alla. :)

Det var en mycket rolig tid vi hade.
Speciellt alla timmar(flera timmar om dagen) i Skype med dig Blackie.
Det var synd att det blev som det blev mellan oss.

TW är inte bara ett krigsspel, det är lika mycket diplomati som krig, det ju just detta som gör TW extra roligt och spännande.
Man kan aldrig var helt säker på vad som händer!

:)

Önskar er alla lycka till.
 

Wolffie

Member
Reaktionspoäng
0
Hej alla V10:eek:r.

Saknar er alla. :)

Det var en mycket rolig tid vi hade.
Speciellt alla timmar(flera timmar om dagen) i Skype med dig Blackie.
Det var synd att det blev som det blev mellan oss.

TW är inte bara ett krigsspel, det är lika mycket diplomati som krig, det ju just detta som gör TW extra roligt och spännande.
Man kan aldrig var helt säker på vad som händer!

:)

Önskar er alla lycka till.

I totally agree with this post.


Efter att jag har läst genom de senaste sidorna här är allt jag kommer fram till. Bullshit, mer bullshit och sen lite mer bullshit. =)

Tycker ni ska ta det till sandlådan istället om ni vill sitta och käbbla och mäta era penisar med varandra. ^_^

Skärp er istället och uppför er som folk.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp