AAoD vs DSN (ex Fa-CbC)

DeletedUser

Guest
Inget från WFE vad jag vet ännu, vet dock att AAoD desperat letar efter spioner

Rena rama skitsnacket från din sida. Tala om för mig när och hur vi varit desperata och försökt att få spioner hos er?
Inväntar svar och det ska bli jävligt spännande att läsa dina bevis för det här :cool:
Speciellt när du säger att vi frågar folk hos er ;)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Black, bevisen finns, du får dom med tiden :p

Vilken ledning är det nu som är rörig som inte ens vet om detta?
 

DeletedUser

Guest
Bevisa det nu istället :)
Ska bli kul att se om det är ledningen hos oss i AAoD som kommit med den frågan.
 

Ancalagon

Member
Reaktionspoäng
0
Ni kan ha hur många spioner hos oss som helst. Kvittar för vår del för vi kör över er ändå.
Med tanke på hur statsen ser ut nu när knappt 40% av stammen kör mot er. Finns inte många som bjudit upp till motstånd i er stam dom flesta lägger sig platt.
 

Seconade

Member
Reaktionspoäng
0
Och du tror seriöst att vi gått för full motor ännu?^^
Nej, vi står här och väntar tills det passar oss att skicka några rejäla offensiver :)
 

DeletedUser

Guest
Måste nästan dumförklara er om ni tror att vi går för full motor, just nu har vi knappt 10-20% av medlemmarna som ens är aktiva eller orka kämpa tillbaka. Tyvärr är resten mesproppar
 

DeletedUser

Guest
Måste nästan dumförklara er om ni tror att vi går för full motor, just nu har vi knappt 10-20% av medlemmarna som ens är aktiva eller orka kämpa tillbaka. Tyvärr är resten mesproppar

Så om ni går för full motor , varför bekymrar ni er i att kriga då för?

Inställningar -> Börja om.



Varför skulle resterande 80-90% bli aktiva om några veckor för? En gång inaktiv alltid inaktiv.
Sen att gnälla att ni har inaktiva medlemmar ska inte andra behöva bekymra sig för, man får se till att man rekryterar rätt folk istället.
Ingen här kan rå för att just ni har en helt inaktiv & död stam.

Tyvärr stämmer detta.

Men jag ska nog dra ihop en stam med nybörjare o vara rekryterare o sedan gnälla i krigstider på att jag har en inaktiv stam.

// Mika - Inte en del av v10 eller någon av världarna alls, därav neutralt lagd.
 

laxjenny

Member
Reaktionspoäng
0
Vadå?

måste dumförklara dig nu ^^ gnäller han? nej han säger han e glad för att få kriga :cool: han e så cool ;D min Gud I bow for you my GOD!


men han säger ju att dom e mesproppar för dom e ute och leker och inte sitter här och krigar de har han väll rätt till?
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Ja ni lär ju säkerligen ha de svårt med kontakter? är väl bara ta nån i ert kontaktnät och säg "du köar xxx i k10 nu, vi ligger i krig" Så köar han ett tag.

Men om man failar att få kö från sina medlemmar, ja då förtjänar ni inte ens att ha en stam. (min åsikt)

Men who knows, ni kanske är lika uppskattade i andra världar såsom ni är här och därav problem ? :p (ignorera dedär)
 

DeletedUser

Guest
Jag vill inte låta gnällig, vill bara göra klart att fruktansvärt många är inaktiva just nu över sommarn, och de kommer ju nästan aldrig ihåg att sätta någon som KÖ vilket är lite irriterande :( Har ju haft mina tankar om man ska lägga ner stammen och skapa en ny stam med endast de aktiva och skillade, det hade ju gjort spelet så mycket roligare :)
 

DeletedUser

Guest
Jag vill inte låta gnällig, vill bara göra klart att fruktansvärt många är inaktiva just nu över sommarn, och de kommer ju nästan aldrig ihåg att sätta någon som KÖ vilket är lite irriterande :( Har ju haft mina tankar om man ska lägga ner stammen och skapa en ny stam med endast de aktiva och skillade, det hade ju gjort spelet så mycket roligare :)

Hade blivit mer underhållande, ja.
Synd bara att ni inte gjorde detta tidigare.
 

DeletedUser

Guest
Var de inte meningen att ni aktiva skulle bli DSN.
Har för mig de var därför den mergen var.
anser att de är ju dumt att merga med halvaktiva spelare.

En stor fail för DSN del dock.
 

DeletedUser

Guest
Nej, det var för att försöka höja moralen för folket, då allt mer och mer folk valde att sluta och vi inte kunde hitta nya ägare till dessa konton valde vi att merga med CbC i hopp om att det skulle bli bättre. Detta visade sig vara väldigt fel då hela CbC bunten slutade samtigit - idag finns nog bara 2 aktiva CbC-spelare kvar tyvärr. Detta gjorde att moralen blev grymt låg och vi fick sjukt mycket internadlingar att ta hand om.

Se om man kanske kan ordna en ny start med endast aktiva spelare som vet vad dom håller på med - frågan är om det inte är försent, eller om AAoD kan tänka sig lägga ner yxan mot oss "veteraner" och lägga den mot de som inte kan spela spelet. För kollar vi på statestik har de tagit grymt lite byar från oss som kan spelet, sanningen är nog den att om vi bara räknar med de mer skillade spelarna leder vi kanske till och med. :eek:

Edit: Tog fram lite statestik som visar våra mest duktiga spelare vs. AAoD om detta nu kan vara intressant för er :) Några namn kommer inte att ges ut

Side 1:
Tribes: AAoD AA0D
Players:

Side 2:
Tribes:
Players: **** , ****, ****, **** , **** , ****

Timeframe: För alltid

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 3
Sida 2: 6
Skillnad: 3

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 28,937
Sida 2: 57,471
Skillnad: 28,534

chart
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest

Det går hett till där ser jag...

Varför ska de lägga kraften på aktiva spelare, när det finns inaktiva?
Om du får välja mellan en by som kräver 10 off och 14 snipade adlar innan du får den, och en by som kräver 1 off, och du tar den på första försöket, vilken väljer du?
Om de får fler byar kan de lättare kötta de aktiva senare, och då är dessutom det mesta av deffet i stammen borta, antingen i transit eller köttat...
 
Topp