AAoD vs DSN (ex Fa-CbC)

DeletedUser

Guest
Godkväll V10!

Det har varit rykten om ett krig ett längre tag nu, ett krig mellan AAoD & Fa-CbC. Många har dementerat ryktena och andra har bekräftat dessa.

Vi vet sanningen, och vi bekräftar idag dessa rykten genom att förklara krig emot Fa-CbC.

Förklaring på varför kriget uppstår...
Behövs det egentligen(?) eftersom alla som följer externa borde veta en hel del nu. Men eftersom ingen ska lämnas utanför och vara ovetande följer förklaringen nedanför.

I "hemlighet" har Fa-CbC sökt vänner när och fjärran för att störta oss i AAoD. Idag såg vi ingen annan utväg än att förklara fullt krig. För varför ska vi två stammar sitta och smyga på varandra? Bättre vi drar igång idag.

Så låt kriget starta mellan AAoD och Fa-CbC.

Med Varma Hälsningar
- AAoD
 

Mr L0L

Member
Reaktionspoäng
0
Så fort vi fick veta att ni börjda deffa er front mot oss började vi kontakta andra stammar. Så säg inte att vi tänkte förklara krig mot er, när ni inte har något bevis på det! :mad:

Men men lycka till AAoD, slipper man adla Lågmoralare :awsm:
 

Ancalagon

Member
Reaktionspoäng
0
Så fort vi fick veta att ni börjda deffa er front mot oss började vi kontakta andra stammar. Så säg inte att vi tänkte förklara krig mot er, när ni inte har något bevis på det! :mad:

Men men lycka till AAoD, slipper man adla Lågmoralare :awsm:

Tillåt mig småle er ledning hade planer för flera veckor sen dvs minst 10 dagar innan vi började deffa. Det har vi Bevis för och dom har er ledning fått se en del av. Nu så vill inte ha massa skit snack nu gäller det bra att stå upp för vad man gjort och strida till sista man. Hoppas nu att jag slipper massa pajkastning i detta forum. Hoppas alla har slipat yxorna för nu skall det bli åka av :D

Må bästa stam vinna
 

Mr L0L

Member
Reaktionspoäng
0
Ge mig då din så kallade info, Men jag skiter i vad ni tror. Men är det krig ni vill så ska ni fan få se på krig!
Tack för att ni förstör min semester från TW! :(
 

DeletedUser

Guest
Ge mig då din så kallade info, Men jag skiter i vad ni tror. Men är det krig ni vill så ska ni fan få se på krig!
Tack för att ni förstör min semester från TW! :(

"Ledare i Fa-Cbc skrev:
Hej!

Jag kontaktar er i diplomatiskt syfte.

Är det bara jag som insett att vårat krig mot varann inte gynnar någon av oss?
Visst om ni nu verkligen vill kriga i flera år mot oss så visst, men vi kommer inte ha flera år att kriga.
Våra stammar är jämnstarka och jag är ganska säker på att AAoD vet detta.

V.10 börjar mer och mer likna v.8, AAoD härjar som UrbanT.
Ni förstår nog vars jag är på väg.

Därför skulle vilja veta hur eran relation till AAoD ser ut i nuläget?

Mvh// Ledare i Fa-Cbc"
 

DeletedUser

Guest
trevligt med krig, lycka till båda parter :) (fast mest lycka till till fa-cbc)
 
Senast redigerad av en moderator:

Mr L0L

Member
Reaktionspoäng
0
"Ledare i Fa-Cbc skrev:
Hej!

Jag kontaktar er i diplomatiskt syfte.

Är det bara jag som insett att vårat krig mot varann inte gynnar någon av oss?
Visst om ni nu verkligen vill kriga i flera år mot oss så visst, men vi kommer inte ha flera år att kriga.
Våra stammar är jämnstarka och jag är ganska säker på att AAoD vet detta.

V.10 börjar mer och mer likna v.8, AAoD härjar som UrbanT.
Ni förstår nog vars jag är på väg.

Därför skulle vilja veta hur eran relation till AAoD ser ut i nuläget?

Mvh// Ledare i Fa-Cbc"

vb:a detta till mig ing, så kan jag bekräfta om denna personen tillhör ledningen, för flera brev från en viss spelare har ser liknade ut och han tillhör inte ledningen!
 

DeletedUser

Guest
Sorry era alkisar men denna gång håller jag mig på den snälla hästens sida. Komigen falkisar, visa dessa fulla eh...nått...hur nyktra personer strider! Go MrL0L!! <3
 
Topp