AAoD och NBnP krigsstatistik och annat gott

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Toodeloo, LK Im back :D
Samma struntprat på forumet ser jag....Fyrtielva stammar mot NbNP och en Vatoslocos som rimligen har åkt på fotbollsläger sedan 2 månader.. Good Job :awsm:
"Krossade MORI" :confused:, En stam som var på väg att rasa pga noll aktivitet flera v innan kriget började... Tomma hus krossades ;)
Barbarer.... Glad 2 c me again :) ?
 

DeletedUser

Guest
Hoho gillar dig Nature
029.gif

Du kämpar på för att få rätt.

Sa aldrig den slutgiltiga saken i det förra som jag skrev, utan jag väntade på ett svar till från dig.
"vi hade ju 3 frontkrig innan och vi klara oss" <-- tänk på det (ditt egna citat) Är väl inte vi som klagar på att vi haft en tre front, utan det är ni som gjort det nu, därav har vi förklarat att vi hade det innan och vi tycker inte ni ska klaga att ni har det nu?

Det vi förklarade för er, om det nu var ett jäkla tjöt att vi inte ska klaga på det, klaga inte själv på det. Utan visa att ni kan kriga. Ni klagar just nu på.. Eller Du klagar på det.

Att vi sett till att vända det här genom en merge med domdom, diplomati och taktik + strategi är väl TW, eller är det något annat?

Era spelare slutade istället en efter en nu för att ni fick en motgång.
Det gjorde inte vi. Vi krigade vidare och visade att vi kämpar även om vi hamnar i en motgång.

Att ni har fått många fiender.. det får du fråga er egna diplomat/stam varför?

Och räkna trupper om du vill. :)

Fortsätt kriga nu istället för att klaga
061.gif
 

DeletedUser

Guest
Toodeloo, LK Im back :D
Samma struntprat på forumet ser jag....Fyrtielva stammar mot NbNP och en Vatoslocos som rimligen har åkt på fotbollsläger sedan 2 månader.. Good Job :awsm:
"Krossade MORI" :confused:, En stam som var på väg att rasa pga noll aktivitet flera v innan kriget började... Tomma hus krossades ;)
Barbarer.... Glad 2 c me again :) ?

Ahmen söder! Välkommen tillbaka :)
Ja vi krossade barbarerna mori då? Om de låter bättre.

"Samma struntprat på forumet ser jag...."
Håller med dig, vilket tjöt de kan vara ibland!
 

DeletedUser

Guest
Hoho gillar dig Nature
029.gif

Du kämpar på för att få rätt.

Sa aldrig den slutgiltiga saken i det förra som jag skrev, utan jag väntade på ett svar till från dig.
"vi hade ju 3 frontkrig innan och vi klara oss" <-- tänk på det (ditt egna citat) Är väl inte vi som klagar på att vi haft en tre front, utan det är ni som gjort det nu, därav har vi förklarat att vi hade det innan och vi tycker inte ni ska klaga att ni har det nu?

Det vi förklarade för er, om det nu var ett jäkla tjöt att vi inte ska klaga på det, klaga inte själv på det. Utan visa att ni kan kriga. Ni klagar just nu på.. Eller Du klagar på det.

Att vi sett till att vända det här genom en merge med domdom, diplomati och taktik + strategi är väl TW, eller är det något annat?

Era spelare slutade istället en efter en nu för att ni fick en motgång.
Det gjorde inte vi. Vi krigade vidare och visade att vi kämpar även om vi hamnar i en motgång.

Att ni har fått många fiender.. det får du fråga er egna diplomat/stam varför?

Och räkna trupper om du vill. :)

Fortsätt kriga nu istället för att klaga
061.gif

na, blir irriterad när ni lägger upp låtar och sedan är jätte lyckliga för ni lyckas ta några byar och sedan skriver ni med andra ord att ni är bäst i världen x)

sedan "slutade en efter en efter en för motgång" handlar direkt inte om motgång, om du tittar ut genom fönstret så ser du att solen lyser, har BS missat att sommaren har börjat? ;)
 

DeletedUser

Guest
Ja vi är bäst? Är ju sol året om ser inte skillnaden..
 

no15y

Member
Reaktionspoäng
0
vi behöver inte va inne och spela mkt för att fortfarande vinna över er Nature så sol får vi. sen har aaod tagit 249 mer byar utav nbnp vilket jag inte tkr är "några" byar. sen låtarna e awesome bara avis för att du inte hittar likvärdiga :D
 

no15y

Member
Reaktionspoäng
0
vad har nbnp vs dp med detta och göra?

vad stog det mellan d-p vs mori?
vad stog det mellan d-p vs dino
D-p är ett minne blott.
 

DeletedUser

Guest
vad har nbnp vs dp med detta och göra?

vad stog det mellan d-p vs mori?
vad stog det mellan d-p vs dino
D-p är ett minne blott.

Mycket.. Skulle NBNP bara ha en front imot er så skulle nog staten inte se ut som det ser ut idag..
Istället har NBNP 3 fronter.
<<-- /->>
/
<
Sedan vad står det WFE vs nbnp?
 

no15y

Member
Reaktionspoäng
0
ja det e ju din gamla stam du lämna för 4-5 dagar sen så du vet väll va du och din f.d stam presterade emot nbnp bäst :D
 

DeletedUser

Guest
Mycket.. Skulle NBNP bara ha en front imot er så skulle nog staten inte se ut som det ser ut idag..
Istället har NBNP 3 fronter.
<<-- /->>
/
<
Sedan vad står det WFE vs nbnp?

Undrar vad det hade stått om inte vi i D-P haft tre fronter bla bla bla och NBnP inte backstabbat bla bla?

Tycker det är ett väldigt klagande här ute.
Trodde det var ni som inte klagade.


na, blir irriterad när ni lägger upp låtar och sedan är jätte lyckliga för ni lyckas ta några byar och sedan skriver ni med andra ord att ni är bäst i världen x)

sedan "slutade en efter en efter en för motgång" handlar direkt inte om motgång, om du tittar ut genom fönstret så ser du att solen lyser, har BS missat att sommaren har börjat? ;)

Äsch, lägg upp en låt du då! :) Låtar förgyller ibland forumet. Speciellt om de är bra.
Klart vi inte gråter för att vi tar byar! Vore ju lite dumt eller? Men ska skära en lök och trycka i ögat så jag gråter nästa gång..

Ni hade ju även chansen till att ha sommarfred, var ju DrZ själv som tog upp det med mig! Var ju ni som inte ville ha det i slutändan :)

Och klart som skrutt det är sol ute, därav jag har en bärbar dator som jag kan ta med ut :awsm:
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Undrar vad det hade stått om inte vi i D-P haft tre fronter bla bla bla och NBnP inte backstabbat bla bla?

Tycker det är ett väldigt klagande här ute.
Trodde det var ni som inte klagade.




Äsch, lägg upp en låt du då! :) Låtar förgyller ibland forumet. Speciellt om de är bra.
Klart vi inte gråter för att vi tar byar! Vore ju lite dumt eller? Men ska skära en lök och trycka i ögat så jag gråter nästa gång..

Ni hade ju även chansen till att ha sommarfred, var ju DrZ själv som tog upp det med mig! Var ju ni som inte ville ha det i slutändan :)

Och klart som skrutt det är sol ute, därav jag har en bärbar dator som jag kan ta med ut :awsm:

Black kör samma stil som mig med lappen ser jag, det är kul då kriget vänder så är det alltid ett klagande på de andra, kan ni inte sluta med dem, vi hade interna och som Black skriver 3 fronter i kriget, låtar förgyller då kommer några nedan

http://www.youtube.com/watch?v=hVAgtt2LAeM
http://www.youtube.com/watch?v=3qUEiYWkDt0&feature=related

Godmorgon på er :) värld 10 och go Blacks armè :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Tjao Stål

Side 1:
Tribes: AAoD
Players:

Side 2:
Tribes: NBnP
Players:

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 47
Sida 2: 16
Skillnad: 31

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 412,561
Sida 2: 136,364
Skillnad: 276,197

chart
 

DeletedUser

Guest
Mycket BS här inne nu. Jag har av bekymrad allmänhet uppmanats att strama åt här inne och som det är på väg nu så ser jag ingen annan råd än att ta fram korten.

Vill ni ha vingelutrymme så har ni det men håll er på vägen annars börjar jag vifta med dom.

//Humble
 

DeletedUser

Guest
Sen sista uppdateringen angående statestik här ute i externa.

Side 1:
Tribes: AAoD -D-Pa-
Players:

Side 2:
Tribes: NBnP
Players: VATOSLOCOS

Timeframe: 10/06/2010 20:20:00till15/06/2010 05:16:36

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 60
Sida 2: 23
Skillnad: 37

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 541,979
Sida 2: 201,955
Skillnad: 340,024

chart


Senaste 24 timmarna:

Side 1:
Tribes: AAoD -D-Pa-
Players:

Side 2:
Tribes: NBnP
Players: VATOSLOCOS


Timeframe: Senaste 24 timmarna


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 16
Sida 2: 3
Skillnad: 13

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 148,280
Sida 2: 26,961
Skillnad: 121,319

chart
 

DeletedUser

Guest
Sen den senaste uppdateringen.

Side 1:
Tribes: AAoD AA0D
Players:

Side 2:
Tribes: NBnP
Players: VATOSLOCOS

Timeframe: Förra veckan

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 81
Sida 2: 12
Skillnad: 69

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 765,982
Sida 2: 99,889
Skillnad: 666,093

chart


De senaste 48a timmarna

Side 1:
Tribes: AAoD AA0D
Players:

Side 2:
Tribes: NBnP
Players: VATOSLOCOS

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 35
Sida 2: 3
Skillnad: 32

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 332,742
Sida 2: 28,379
Skillnad: 304,363

chart
 

DeletedUser

Guest
nice, fast 6 byar där e ju tagna från ett konto som är avslutat ;)

Edit: om inte fler.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp