AAoD och NBnP krigsstatistik och annat gott

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Hejsan gott folk!

Då de andra trådarna angående vår lilla dispyt (krig) inte längre är aktuella väljer vi nu att skapa en ny tråd.
Här kan vi lägga upp statistik och andra godsaker om varandra.
Men en seriös tråd utan pajkastning tack.

Dock uppskattas alltid fyndiga och kloka inlägg från salongsberusade gynnare som halkar in efter krogen.




Side 1:
Tribes: AAoD
Players:

Side 2:
Tribes: NBnP
Players:

Timeframe: 21/05/2010 22:27:00till03/06/2010 01:14:16

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 268
Sida 2: 279
Skillnad: 11

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 137
Sida 2: 78
Skillnad: 59

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 2,257,950
Sida 2: 2,355,550
Skillnad: 97,600

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,303,240
Sida 2: 681,887
Skillnad: 621,353

chart


Tiden jag valt på statsen är från att stammen skapades tills nu
 

DeletedUser

Guest
hejsan gottfolk <3 snyggt dispyt(krig) ni har här <3

vill bara säga att AAoD gubbarna är ganska fega för jag känner en kille som lirar i en medel stor stam som är allierad med aaod opponenter och vad jag har fått reda på så går kriget fett dåligt för dom <3

men aja..

kan ni ta och lägga till allierade till båda sidorna och sånt så man får reda på hur det ligger till och så <3 skulle vara kul <3
 

DeletedUser

Guest
hejsan gottfolk <3 snyggt dispyt(krig) ni har här <3

vill bara säga att AAoD gubbarna är ganska fega för jag känner en kille som lirar i en medel stor stam som är allierad med aaod opponenter och vad jag har fått reda på så går kriget fett dåligt för dom <3

men aja..

kan ni ta och lägga till allierade till båda sidorna och sånt så man får reda på hur det ligger till och så <3 skulle vara kul <3

hmm, du låter ju som sinzerus ;)

anyway, e vi fega för att kriget går dåligt`^^ bra logik där du :)
 

DeletedUser

Guest
Alltid roligast att kriga när det flyger byar åt alla håll :) AAoD (ful tag (BYT!)) är mina favoriter eftersom jag har DomDom nära om hjärtat men NBnP (lika jävla ful tag) är också en stam jag gillat sedan världen startade. Fortsätt adla på såhär! :)
 

DeletedUser

Guest
Alltid roligast att kriga när det flyger byar åt alla håll :) AAoD (ful tag (BYT!)) är mina favoriter eftersom jag har DomDom nära om hjärtat men NBnP (lika jävla ful tag) är också en stam jag gillat sedan världen startade. Fortsätt adla på såhär! :)

wooord, ska kasta byar på alla tänkte jag :D kriget mellan ful taggarna.
 

DeletedUser

Guest
Dani spara dina kommentarer och börja lira igen mannen med copy av ditt nick har lite mer info
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: AAoD
Players:

Side 2:
Tribes: NBnP
Players: VATOSLOCOS

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 30
Sida 2: 5
Skillnad: 25

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 282,582
Sida 2: 44,336
Skillnad: 238,246

chart


Lite färskare stats.

Fortsätter attackera... ;-)
 

DeletedUser

Guest
jag var ju den enda som ville ha ett fint tag (domdom) men ingen annan som ville :/:/
 

DeletedUser

Guest
.

Kan ju passa på att påpeka att vi krigar mer eller mindre mot hela världen och har en total avsaknad utav allierade, så vi kan faktist inte rikta våran fulla uppmärksamhet mot AAoD. detta är inte på något vis något gnäll utan snarare en förklaring till våran stora mängd fans.
 

DeletedUser

Guest
Kan ju passa på att påpeka att vi krigar mer eller mindre mot hela världen och har en total avsaknad utav allierade, så vi kan faktist inte rikta våran fulla uppmärksamhet mot AAoD. detta är inte på något vis något gnäll utan snarare en förklaring till våran stora mängd fans.

Det är väl bara mot 2 stammar ni krigar AAod och WFE?
 

DeletedUser

Guest
Ja man har varit något fundersam varför ni verkar hela döda. Men då tackar man för förklaringen!
Fast... Är väl inte så stor skillnad mot när vi var D-P och hade ett tre fronts krig.

Så om ni är grymma, då borde ni ta oss på en natt ;)
 

DeletedUser

Guest
Ja man har varit något fundersam varför ni verkar hela döda. Men då tackar man för förklaringen!
Fast... Är väl inte så stor skillnad mot när vi var D-P och hade ett tre fronts krig.

Så om ni är grymma, då borde ni ta oss på en natt ;)

Sparkz vad jag vet tog detta en liten vändning efter en viss merg som skedde men rätta mig om jag har fel
 

DeletedUser

Guest
Njae, det var redan innan mergen som det vände, så du har faktiskt fel, om jag inte minns fel så stod det efter att freden med DINO uppkom, cirka 65-67 i adlingar emot NBnP, absolut hade de tagit 2-3 mer byar.

Men vändningen var redan på g under den tiden som vi stod i D-P's fana.
 

DeletedUser

Guest
då kommer det här stats om båda delarna av AAod

först tar vi gamla domdoms stats emot nbnp sedan merg:


Side 1:
Tribes:
Players: EnkelBeckasin Dubbelbeckasin G-15 LasersGoPewPew Ancalagon spankyouverymuch AM I ULYSSES? L.a.w länsstyrelsen Miata konne740 hexfire No15y Evilemil Glennys SoetZombie

Side 2:
Tribes: NBnP
Players:

Timeframe: 21/05/2010 00:00:00till04/06/2010 16:53:54

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 86
Sida 2: 29
Skillnad: 57

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 790,397
Sida 2: 236,139
Skillnad: 554,258

chart





sedan gamla d-ps stat:

Side 1:
Tribes:
Players: ksbr Black Sparkz Saittam micho1986 Korrumperad Gam wajen spejarn Inquistor Quinpu kollos Tindra Blåklocka rRedrum SuperHeroSuperMegaBeaver Lombi Brynhilde Tankpunk Batman11 River Tam TheCuteHero robow Kapten Filling olan1225 The Dark Otty KYO- Godfather Trip maaril Carl de Gothia Melwein Dr.Killa Rofflaren

Side 2:
Tribes: NBnP
Players:

Timeframe: 21/05/2010 00:00:00till04/06/2010 16:53:54

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 60
Sida 2: 57
Skillnad: 3

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 555,561
Sida 2: 505,688
Skillnad: 49,873

chart



Någon mer än jag som ser ett samband??
 

DeletedUser

Guest
Du har missat en del saker, överassknings effekten.
Och även att lägga till VATOSLOCOS :)

Annars stämmer det bra.
Och som du kan se så är den gamla D-P fronten på G att vända i norr. Där NBnP har köttat emot i månader ;)
Och även så har du den andra punkten i det hela, att du har inte någon av de spelarna i norr från NBnP i domdom's gamla front.

Så det är fortfarande "två" krig. Eller hur jag nu ska förklara för att du ska förstå. :)
Tror du hänger med rätt bra i det ovanför.

Men fortfarade talar statestiken för sig, och vändningen var absolut redan på g innan merge skedde.
Att den gamla domdom fronten plockar byar i överasskningen, ja det hade väl varit sjukt om de inte hade gjort det.

Sen har vi en viss tjock gås som gick insane när han kom tillbaka ;)
:)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp