AAoD och NBnP krigsstatistik och annat gott

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Jag kanske går ut lite i förskott men jag får nog ta och gratta AAoD till denna vinst!

Nu väntar jag intressant på ert nästa drag! Kan det bli mig kanske? :Q
 

King Emil

Member
Reaktionspoäng
0
Ja det är spännande tider framför oss.
Men jag kan inte fatta hur lätt de vek ner sig när det gick emot dem, ingen kämpaglöd.
:)
 

DeletedUser

Guest
Humble, kriget är över och tråden kan låsas.
547.gif


Däremot lämnar vi inget åt slumpen, och jag kan meddela att attackerna kommer att fortsätta mot de NBnP spelare som finns kvar på v10. Även stammen Taco.

Men denna tråden kan låsas då NBnP inte finns längre.
 

DeletedUser

Guest
Humble, kriget är över och tråden kan låsas.
547.gif


Däremot lämnar vi inget åt slumpen, och jag kan meddela att attackerna kommer att fortsätta mot de NBnP spelare som finns kvar på v10. Även stammen Taco.

Men denna tråden kan låsas då NBnP inte finns längre.

ni tackade nej till freden som ansöktes? (bara så jag förstår rätt) om ni gjorde det, då är ju inte kriget över då folk kommer försvara sina byar.. därav ska inte tråden låsas :)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
ni tackade nej till freden som ansöktes? (bara så jag förstår rätt) om ni gjorde det, då är ju inte kriget över då folk kommer försvara sina byar.. därav ska inte tråden låsas :)

En ny tråd får göras i så fall Nature, denna tråden handlar om NBnP och inte Taco + enskilda spelare. Om du inte märkt det finns inte NBnP kvar i v10.

Och Ja vi ger inte er som är i Taco fred, inte heller de enskilda spelare som ligger på kartan.
 

DeletedUser

Guest
En ny tråd får göras i så fall Nature, denna tråden handlar om NBnP och inte Taco + enskilda spelare. Om du inte märkt det finns inte NBnP kvar i v10.

Och Ja vi ger inte er som är i Taco fred, inte heller de enskilda spelare som ligger på kartan.

just asking ;)
 

DeletedUser

Guest
Tråd stängd på begäran. Skulle behov uppstå så PM till mig så öppnar jag.

//Humble
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp