48 timmarsrunda

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Basse

Member
Reaktionspoäng
0
Haha det är fan sorgligt, ni tror att ni är så jäv'a bra för att ni slog ut unstop ^^, det är inte så svårt när man går på typ 2-5 spelare på 1, prova att gå på han själva nån gång ;)

Sa jag att jag va bra? Dåså, jag sa bara att det var kul. Dessutom så gjorde de andra på top 10 samma sak mot oss när vi ledde
 

qiqi

Member
Reaktionspoäng
0
som vanligt så kan inte elit d kör rent spel utan ska alltid gangbanga. Fult fult fult! :mad:
 

DeletedUser

Guest
Haha det är fan sorgligt, ni tror att ni är så jäv'a bra för att ni slog ut unstop ^^, det är inte så svårt när man går på typ 2-5 spelare på 1, prova att gå på han själva nån gång ;)

2-5 räcker inte, hela top 20 var på mig och det kan ni andra erkänna. :)
 

Basse

Member
Reaktionspoäng
0
som vanligt så kan inte elit d kör rent spel utan ska alltid gangbanga. Fult fult fult! :mad:

Du kunde valt att inte joina oss :awsm:

2-5 räcker inte, hela top 20 var på mig och det kan ni andra erkänna. :)

Jupp, alla körde stenhårt på 007, han hade ärligt talat ingen chans. Tror inte ens abel kunnat slå tillbaka lika hårt :eek:

Det var fett störande sen när man fejkade och råkade anfalla en tagen by så börja alla noobs whina direkt "vad har jag gjort dig", "vi skulle ju ta abel elev 007!" och "vafan gör du? Palla anfalla andra när alla kör på abel elev 007, din noob!"
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Den som har äcklig stil är du när du pratar "p12" ;)

Så det är jag som andvänder hårda ord som "pumpa", på vilket annat sätt än sexistiskt kan man se på det? Jag skriver harmlöst med felstavning, vad gör det "äckligt" i det jag skriver?
 

phamlol

Member
Reaktionspoäng
0
Ifall spelare pratar som p12or eller ej hör inte till diskussionen, vill ni ha tråden öppen så får ni återgå till topic annars kommer den att låsas.
 
Senast ändrad:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp