48 timmarsrunda

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Reaktionspoäng
0
nä jag tänkte faktiskt stanna på speeden men icke... den var ej så rolig som man trott och det var ju en grannfejd :O ???
 

DeletedUser

Guest
Haha det är fan sorgligt, ni tror att ni är så jäv'a bra för att ni slog ut unstop ^^, det är inte så svårt när man går på typ 2-5 spelare på 1, prova att gå på han själva nån gång ;)

ja hyffsat pinsamt att loosa då det är noobs som anfaller hade accepterat det om det var några bra spelare som abel osv..
men hyffsat jobbigt då man låg run 100 incs i 10 minuter o allt var i stort sett rens.. hade fan ingen ork o ducka osv så skicka lite off mot någon då o då hehe
 

DeletedUser

Guest
hehe sheebbe du är en fet noob sluta tro du pumpa mig vill du utmana mej gör det? vågar du köra 1 on 1 mot mej så får du se vem som pumpar vem
 

DeletedUser

Guest
Skojade hehe men trode du kunde bättre sorry

Inte lätt att möta 100 incs på speed om man inte riktigt orkar. Unstop har ju redan vunnit massvis med speeds så han är väl inte så jätte motiverad att lägga massvis med energi för en till vinst.
 

DeletedUser

Guest
Orden för den här tråden är ett uttryck som lyder "Wahh Wahh". Hej jag är gangster "Jag ska pumpa dig", lägg ned med den där jävla äckliga stilen. Vi spelar tw för att vi tycker det är kul, gör det fan inte till något tråkigt. Det kommer nya medlemmar hela tiden till tw.se som är bra för spelet utvecklas när nya spelare kommer med.

Men som ni håller på så välkommnar ni inte en ända kotte! Jo kanske nån wigger som tycker det är coolt då dom hör vad man kan andvända ordet pumpa till.

Lägg ned all bullshit, har varit bra ett tag och nu så börjar det igen. "Don´t hate the player hate the game" vill göra om det till.

"Don´t hate the player, hate the whiner", istället för att vara så stor i mun visa det på plan istället!
 

DeletedUser

Guest
jag ser det bara positivt att skälla på dem så kanske dem slutar skicka så nuubiga inlägg hela tiden :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Skojade hehe men trode du kunde bättre sorry

Hehehe, då wallarn lagt upp en offensiv mot mig, med alla top 20 players (De flesta hade runt 50k eller mer) så är det inte lätt, men det klarar du? Inte en chans, adlade dig ensam när jag hade en by, du hade 3 så lägg ner skitsnacket om att jag suger! Men vi kan ju mötas igen om du känner dig manad till det? Men då är det väl brist på krigsmoral osv som gör att du loosar?
 

Boefst

Well-Known Member
Reaktionspoäng
25
Vad kul det var att sitta KÖ för wallarn ^^ 10 ink från 10 spelare ^^
 

DeletedUser

Guest
Haha mitt tangentbord pajade på kvällen igår så kunde inte kommunicera med de andra i ass ...
 

Boefst

Well-Known Member
Reaktionspoäng
25
2enrecm.jpg


Hade lite tråkigt ^^ 21 sec efter att den första adeln var framme hade jag 7 byar till ^^
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp