4:20 Stänger

DeletedUser

Guest
Så där då. Då är 4:20 borta och kontona är satta för borttagning.

Jag vill passa på att tacka de fina medlemmar vi fick med oss och kunde skapa 4:20 ni har verkligen varit toppen.

Till resten av världen frossa i barbarbyar!



mvh
Headmaster Ledare och skapare av 4:20
 

DeletedUser

Guest
Tackar 4:20 för min absolut bästa tid i TW! Har varit grymt!
 

DeletedUser

Guest
Ska bara adla barbs vid dig då..

Så nu ska sprit börja adla bb byar... -.-

Visst ni sörjer ju 4:20 nu, men det är ju bara ett spel, så så deprimerade kan ni väl ändå inte bli att ni börjar gå emot era egna regler? :(

Tråkigt att 4:20 slutar :(

Ni var ju ändå dom som minst gick i "forumsfällan" :p (att sätta igång en helt onödig chatt, så att ni blir sura på mig t.ex) ^^
 

DeletedUser

Guest
Så förfallets tid har startat!!!
Har Sprit också börjat packa sina resväskor?

Snart kan överlevarna författa en skildring av denna världs historia om än i en grovt förvanskad verision.:)
 

DeletedUser

Guest
Hallå alla spännande människor i 4:20.

hade mycket att göra med er genom min tid på v9 ni gjorde den klart värd varje sekund hade självklart inte slutat om det funnits något hopp.

Men när jag var med och drog igång mosandet av karma och ledarna sedan valde att ta in er som blev kvar samt nr ni sedan lämnade insåg jag att det skulle bli probs.

Hoppas vi möts igen särskilt wallin016 (katsumi) som lurade mig och jooni (s0m3b0dy) som lämnade mig kvar i wolf. Ser fram emot dessa möten.
 

DeletedUser

Guest
Jag vill härmed tacka för oss i 4:20 och mig personligen, det har varit en intressant värld men den är enligt min personliga åsikt över sedan en längre tid tillbaks och det är nu dags att sluta här.

Då både jag och Katsumi slutar/har slutat så kommer jag också upplösa 4:20 som stam ikväll.

Farväl alla på v9 och lycka till i barbar frossningen.

MVH
Headmaster Grundare och ledare av 4:20

Hej då Head hoppas att vi spelar i samma stam nästa värld iaf, blev ju lite fel när vi splittrades på oss. Vi ninjor borde hålla ihop :p.

Jag kommer också lämna v9 nu, var skoj så länge det varade men finns ingen spänning/motstånd kvar. Har suttit den senaste tiden som hertig inom sprit men efter att wallin med flera lämnade världen så har den förlorat sin charm. Vi ses förhoppningsvis på v11.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Tänkte bara tillägga ett tack till Humble också innan man försvinner helt från V9.

Du bidrog till en mycket trevlig stämning här på externa och du är som det sagts förut
~BEST MODERATOR EVAH~
 

DeletedUser

Guest
Jag kan bara tacka för den ros och det ris i form av konstruktiv kritik ni alla har gett mig här inne och i PM, det värmer att veta att jag genom att vara den moderator JAG vill se lyckats pricka mångas om än inte allas idé om hur det bör vara.

Tråkigt att många namnkunniga spelare nu lämnar V9 men alla måste ju inte göra som mig och hänga kvar i V1 tills någon lyfter ut mig med våld. ;)

Lycka till på andra platser med er och till de som inte ämnar starta om - grattis, ni är botade från virus TW. TROR NI!!! Återfall är vanliga. ;)
 

DeletedUser

Guest
haha moderatorn bryr sig inte för att han får ju beröm :p

Insinuerar du att jag är partisk på något sätt? Detta är en tack och adjö-tråd. Även om jag är smickrad så spelar det inte någon roll VEMS namn som omnämns så länge det är under kontrollerade former. Om någon gillar det du eller någon annan gör och det går att koppla till tråden så ser jag inget fel i det. Jag "håller inte på någon" på V9, då hade jag diskvalificerat mig som domare i matchen på forumet. En sådan här tråd kan få vandra iväg i lite anekdoter och allmän hyllning (elller motsatsen)så länge den håller stilen. När jag anser att det hyllats/pratats nog så låses den och ligger kvar för alla att se tillbaka, minnas och skratta/svära åt.

//H
 
Topp