4:20 Stänger

DeletedUser

Guest
Jag vill härmed tacka för oss i 4:20 och mig personligen, det har varit en intressant värld men den är enligt min personliga åsikt över sedan en längre tid tillbaks och det är nu dags att sluta här.

Då både jag och Katsumi slutar/har slutat så kommer jag också upplösa 4:20 som stam ikväll.

Farväl alla på v9 och lycka till i barbar frossningen.

MVH
Headmaster Grundare och ledare av 4:20
 

DeletedUser

Guest
Jag vill börja med att tacka alla i 4:20 för en jävligt underbar tid i V9, ni är helt klart den bästa stammen jag lirat i. <3
Vill även tacka Sprit för en underbar stämning i de delade forumen <3

Själv nådde jag mitt mål på V9, att komma över 1m poäng utan att ta en enda barbarby.


En eloge till Tistel också som på ~3 veckor hjälpte mig att fördubbla mina poäng.


//Kapten
 

växjo2

Member
Reaktionspoäng
0
-

Även här tackar jag 4:20 grabbarna , head och walle, capten , och Sprit !

Vi ses på V11 !!!!!;)
 

DeletedUser

Guest
Yeah, tiden i 4:20 var epic!

Får tacka samtliga grabbar <3

Ses som sagt i V11 :)
 

DeletedUser

Guest
Var skoj att se att ni höll igång 4:20 ett tag efter att jag la ner med. Varit en skoj tid och jag hoppas att vi syns på v11, ifall man har tid. =)
 

DeletedUser

Guest
Sprit <3 4:20


Även om jag inte lirar TW längre så vill jag bara säga:

4:20, jag har stor respekt för er :) ni är både sköna lirare och även duktiga krigare!

Kommer aldrig att glömma er!

All kärlek till er <3
 

DeletedUser

Guest
tack alla söta i 4:20 <333333333

vill bara säga att det här nog har varit min bästa tw tid och den bästa stammen ever :)


även tack till ett par söta spritisar <3
 

DeletedUser

Guest
tror det var så att ledarna slutar och stammens lägs ner.. om jag inte missuppfattade allt..
 

DeletedUser

Guest

Växjo2 har nämnt att han ska sluta, samt ledarna...vad de andra gör vet jag inte, men det verkar som att många är nöjda med sin prestation och bestämmer sig för att lämna denna värld. Om jag inte läst alla signaler fel, vill säga.
 

växjo2

Member
Reaktionspoäng
0
-

Växjo2 har nämnt att han ska sluta, samt ledarna...vad de andra gör vet jag inte, men det verkar som att många är nöjda med sin prestation och bestämmer sig för att lämna denna värld. Om jag inte läst alla signaler fel, vill säga.

du har ugefär rätt :) meeen jaah! SMISK PASSA PÅ ADLA BAARB BYAR;) hahaa:D ni hade tur alltså säger jag bara ;) Katsumi slutade, vi blev lite sämre.. nu när head ska sluta , så tror jag inte att vi kan fortsätta, för det var nästan dom som gjorde 4:20 var där det var ;) såå SPRIT VS SMISK .
 

DeletedUser

Guest
Jag är dock inte med i SMISK...så du hade inte ungefär rätt, du hade helt fel! ;)
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Växjo2 har nämnt att han ska sluta, samt ledarna...vad de andra gör vet jag inte, men det verkar som att många är nöjda med sin prestation och bestämmer sig för att lämna denna värld. Om jag inte läst alla signaler fel, vill säga.

Ska bara adla barbs vid dig då..
 
Topp