4:20 Stänger

DeletedUser

Guest
Haha på tal om anekdoter.

Det var en gång en medlem som skulle skicka en rens från ett konto han var KÖ på, på en fiende (som sedan skulle vara följt av ett redan skickat adelståg). Detta var i början av världen så adelståg var ganska så värdefulla. Hursomhelst.

Jag och en till satt i IRC och höll honom sällskap. Rensen skulle skickas 05:00:17 (typ) och ca 10min tidigare hade han gjort i ordning alla fönster osv så allt var som det var.

Sedan ungefär 05:00:05 kom jag att tänka på en sak.

<Pure_Evil> Du förresten, uppdateras inte tribalwars 05:00 så att man loggas ut då?
*det är 30 sekunders total tystnad
<XXX> F** Hel*** Ku** Fi*** Fa*** F**** HEL****
<Pure_Evil> Jag antar att det inte gick så bra?
 

DeletedUser

Guest
HAHA!!

Pure din lilla ligist!

Jag som äntligen hade förträngt den händelsen:p Skämdes inte så lite när jag fick meddela ägaren av kontot att jag hade dödat hans adelståg och 70-80% av hans trupper... Puffpuff:p

Tråkigt att ni lägger ner denna värld, har en känsla av att världen kommer att bli bra mycket tråkigare att följa numera.

Får hoppas att de startas upp en ny stam nästa värld så man kan sitta och puffa på dom sena nätterna på IRC:)
 

DeletedUser

Guest
Insinuerar du att jag är partisk på något sätt? Detta är en tack och adjö-tråd. Även om jag är smickrad så spelar det inte någon roll VEMS namn som omnämns så länge det är under kontrollerade former. Om någon gillar det du eller någon annan gör och det går att koppla till tråden så ser jag inget fel i det. Jag "håller inte på någon" på V9, då hade jag diskvalificerat mig som domare i matchen på forumet. En sådan här tråd kan få vandra iväg i lite anekdoter och allmän hyllning (elller motsatsen)så länge den håller stilen. När jag anser att det hyllats/pratats nog så låses den och ligger kvar för alla att se tillbaka, minnas och skratta/svära åt.

//H

nej jag menar inte att du är partiskt eller någe sånt utan jag menar bara att det var för att spelare samt moderatorer som skulle säga hej då och diverse xD men men skit samma xD
 

Golonmo

Member
Reaktionspoäng
0
haha på tal om anekdoter.

Det var en gång en medlem som skulle skicka en rens från ett konto han var kö på, på en fiende (som sedan skulle vara följt av ett redan skickat adelståg). Detta var i början av världen så adelståg var ganska så värdefulla. Hursomhelst.

Jag och en till satt i irc och höll honom sällskap. Rensen skulle skickas 05:00:17 (typ) och ca 10min tidigare hade han gjort i ordning alla fönster osv så allt var som det var.

Sedan ungefär 05:00:05 kom jag att tänka på en sak.

<pure_evil> du förresten, uppdateras inte tribalwars 05:00 så att man loggas ut då?
*det är 30 sekunders total tystnad
<xxx> f** hel*** ku** fi*** fa*** f**** hel****
<pure_evil> jag antar att det inte gick så bra?

hahahahahahahahah :d
 

DeletedUser

Guest
Haha på tal om anekdoter.

Det var en gång en medlem som skulle skicka en rens från ett konto han var KÖ på, på en fiende (som sedan skulle vara följt av ett redan skickat adelståg). Detta var i början av världen så adelståg var ganska så värdefulla. Hursomhelst.

Jag och en till satt i IRC och höll honom sällskap. Rensen skulle skickas 05:00:17 (typ) och ca 10min tidigare hade han gjort i ordning alla fönster osv så allt var som det var.

Sedan ungefär 05:00:05 kom jag att tänka på en sak.

<Pure_Evil> Du förresten, uppdateras inte tribalwars 05:00 så att man loggas ut då?
*det är 30 sekunders total tystnad
<XXX> F** Hel*** Ku** Fi*** Fa*** F**** HEL****
<Pure_Evil> Jag antar att det inte gick så bra?

Mhm... det där känner jag igen allt.. :cool:
 
Topp