3dudes v.s 1%.

DeletedUser

Guest
Nope att allystatusen är grunden till incs, läs tidigare inlägg och ännu tidigare visste ni detta pga bisittare hos oss så varför dölja det ni redan vet, så även nallarna har ju koll på vilken diplomati vi har... så varför återigen dölja däremot har vi andra saker som inte är som det ser ut:)

Så jag förstår det rätt:
* Abel konsterar att ni hjälper 1% som allierade, vilket stämmer.
* Du anklagar Abel för att ljuga.
* Du vägrar utveckla och tar det via PM istället.

Det är sånt här som förgyller TW :awsm:
 

Efra

Member
Reaktionspoäng
0
Abel din internadlande n00b, se till att kötta nu :eek: Du är en skam för tw världen :awsm:
 

taipan9

Active Member
Reaktionspoäng
3

herr abel med vänner tigger om nåd när de märkte vilka de stod emot.
må säga att 1% må har varit sega på att agera men de kan mer än vad folk anar.

för att klargöra är opartisk i detta krig men om jag skulle välja så blir det 1% de sätter värde på något som 3DUDES aldrig kommer att förstå och uppmanar alla som inte hatar mig och står för rent spel för att detta är skapat mer för att ha roligt än att föda fram nätets ****** att skicka till detta forumkonto.
 

DeletedUser

Guest
herr abel med vänner tigger om nåd när de märkte vilka de stod emot.
må säga att 1% må har varit sega på att agera men de kan mer än vad folk anar.

för att klargöra är opartisk i detta krig men om jag skulle välja så blir det 1% de sätter värde på något som 3DUDES aldrig kommer att förstå och uppmanar alla som inte hatar mig och står för rent spel för att detta är skapat mer för att ha roligt än att föda fram nätets ****** att skicka till detta forumkonto.

hahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

go abel!
 

DeletedUser

Guest
herr abel med vänner tigger om nåd när de märkte vilka de stod emot.
må säga att 1% må har varit sega på att agera men de kan mer än vad folk anar.

för att klargöra är opartisk i detta krig men om jag skulle välja så blir det 1% de sätter värde på något som 3DUDES aldrig kommer att förstå och uppmanar alla som inte hatar mig och står för rent spel för att detta är skapat mer för att ha roligt än att föda fram nätets ****** att skicka till detta forumkonto.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!

Tack för veckans skratt.

Vi är så otroligt rädda för de fina attackerna ifrån 1%. som inte existerar och deras tomtar till allierade. kan komma med nya stats :

Side 1:
Tribes: 3DUDES
Players:

Side 2:
Tribes: 1%.
Players: härslaktaren Romiil2

Timeframe: Förra månaden

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 45
Sida 2: 156
Skillnad: 111

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 40
Sida 2: 0
Skillnad: 40

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 289,932
Sida 2: 360,674
Skillnad: 70,742

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 262,449
Sida 2: 0
Skillnad: 262,449

chart


Vi blev trötta på krig där enbart ena sidan kämpar så vi gav 1%. en chans att slippa undan.
Få det inte att låta som någonting annat än råslakt.
 

DeletedUser

Guest
Ja vad har ja fått på mig? 100 katas i 5 attacker från samma by? e de enda attackerna ja fått av procent...wow....de vinner över oss visst gör dem?
 

Byhövdingen

Member
Reaktionspoäng
0
Ja, måste erkänna att jag är djupt besviken :(
själv råkade man tima sista adeln fel...så sket i allt då...kunde varit 40-1 annars xD
är jag den enda som skickat off+adel?
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Det är inte mycket till dans ni dragit upp. Jag gav 1%. en chans att avsluta kriget, det är inget krig, det är slakt. Det är inte ens roligt. Jag har visserligen inte fått svar på det så jag antar att kriget fortfarande är igång?

Att sedan det finns skitsnackare på motsatta sidan, eller dess storebror som helt ärligt tror att deras attacker på något sätt gjort någon skillnad är inte mer än patetisk.

Ni tar inga byar från 60h bort. Ni har inte ens försökt.

Den här leken har just börjat, vi lever fortfarande och det med ganska fin marginal. Mer än så kommer jag inte yttra mig om.

Till er andra forumsläsare ber jag om ursäkt för att mitt inlägg denna gång innehåller negativ energi och är lite lägre än vad det borde. Men ingenting stör mig mer än folk som står blinda för fakta så självklar...
 

Byhövdingen

Member
Reaktionspoäng
0
sa inte att mina attacker gjort någon skillnad men att jag skickat attacker...som tyvär inte många i 1% verkar göra
 
Topp