3dudes v.s 1%.

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: 3DUDES
Players:

Side 2:
Tribes: 1%.
Players: Romiil2

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 13
Sida 2: 3
Skillnad: 10

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 13
Sida 2: 0
Skillnad: 13

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 117,546
Sida 2: 10,162
Skillnad: 107,384

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 117,546
Sida 2: 0
Skillnad: 117,546

chart
 

DeletedUser

Guest
Lite update, procent har väl börjat inse att de inte klarar av kriget själva så de har ropat lite på sin bror PRP som skickat några anfall. Vi fortsätter att kriga på för fulla hus iaf =)

Lite stats om kriget:

Side 1:
Tribes: 3DUDES
Players:

Side 2:
Tribes: 1%.
Players: Romiil2

Timeframe: Förra veckan


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 19
Sida 2: 0
Skillnad: 19

chart



Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 158,733
Sida 2: 0
Skillnad: 158,733

chart
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: 3DUDES
Players:

Side 2:
Tribes: 1%.
Players: Romiil2 härslaktaren

Timeframe: Förra veckan


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 34
Sida 2: 0
Skillnad: 34

chart




Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 237,798
Sida 2: 0
Skillnad: 237,798

chart


Lite nya stats efter snart en veckas krig :p
PRP deffar 1%. och kör på med lite nukes emot oss men gör annars inte särskilt mycket i kriget :p Mycket roligt krig måste jag säga =)
 

DeletedUser

Guest
Heder och redbarhet e vad allystatus går ut på du som var med i PRP tidigare borde veta vilka ally som vi har, sen vet ni orsakerna själv, min finkänslighet gör att det inte finns någon orsak att skylta med dom här, men det är inte pga allystatus ni har incs;) så håll den röda tråden till sanningen om du ska yttra dig....
 

DeletedUser

Guest
Sanning? Jag vet inte någonstans i denna tråden jag lagt upp något annat än fakta. Har inte nämnt någonting om GRUND och ORSAK till faktan dock.

Jag har sagt att vi sitter på incs ifrån PRP men inte lagt mer i luften än så, jag vet mycket väl att ni står upp för era allierade och det är ju klart ni ska göra det, ni är ju allierade det är så man gör! Vore ju nästan konstigt om vi inte gjorde det tycker jag, det var med i planerna att vi skulle få PRP emot oss, dock att det skulle vara en mans enorma trångsynthet trodde jag inte skulle vara orsaken.

I krig kan allt hända =)
 

DeletedUser

Guest
Heder och redbarhet e vad allystatus går ut på du som var med i PRP tidigare borde veta vilka ally som vi har, sen vet ni orsakerna själv, min finkänslighet gör att det inte finns någon orsak att skylta med dom här, men det är inte pga allystatus ni har incs;) så håll den röda tråden till sanningen om du ska yttra dig....

Säker på att du skrivit i rätt tråd? :D
 

DeletedUser

Guest
tycker dock det verkar konstigt att 1% inte ens skriver i forumet
 

DeletedUser

Guest
Ja jag ser detta som en privat affär men tydligen inte Abel;) får skillja mellan äpplen och päron min sköna:) det e alltid två som träter

Say what?
De va du som börja skriva till honom här såvitt jag ser :awsm:

Dock så påpekade jag bara idiotin med att "anklaga" i forumet för att utveckla i PM... :)
 

DeletedUser

Guest
Berörda o berörda, bra ställe o yttra sig på, men klart ni måste juh inte vara här, vi saknar er det är hela saken
 

DeletedUser

Guest
Så din stora poäng är att ni inte har allians med 1%?
Alt. du är hemskt upprörd att Abel avslöjar den hemliga alliansen?

Nope att allystatusen är grunden till incs, läs tidigare inlägg och ännu tidigare visste ni detta pga bisittare hos oss så varför dölja det ni redan vet, så även nallarna har ju koll på vilken diplomati vi har... så varför återigen dölja däremot har vi andra saker som inte är som det ser ut:)
 
Topp