3dudes v.s 1%.

DeletedUser

Guest
sa inte att mina attacker gjort någon skillnad men att jag skickat attacker...som tyvär inte många i 1% verkar göra

Nej, jag klagar inte på ert motstånd. Det gör jag aldrig och kommer aldrig göra, folk fokuserar olika mycket på tw helt enkelt. Det är därför jag gav just 1%. chansen att få slut på kriget diplomatiskt. Ert deltagande i detta är ingenting jag stör mig på, snarare folk utan någon som helst koll som uttalar sig, taipan9 till exempel. Jag vet inte vart du hör till, låter som PRPs nivå på uttalanden tycker jag. Det går inte att se detta kriget på något annat. 40-0? Okey, krig kan vända helt klart, men kom inte och säg att vi TIGGER OM NÅD?

Nä nu ska jag inte spå vidare i det utan får återvända till mitt konto istället.
 

taipan9

Active Member
Reaktionspoäng
3
Det är inte mycket till dans ni dragit upp. Jag gav 1%. en chans att avsluta kriget, det är inget krig, det är slakt. Det är inte ens roligt. Jag har visserligen inte fått svar på det så jag antar att kriget fortfarande är igång?

Att sedan det finns skitsnackare på motsatta sidan, eller dess storebror som helt ärligt tror att deras attacker på något sätt gjort någon skillnad är inte mer än patetisk.

Ni tar inga byar från 60h bort. Ni har inte ens försökt.

Den här leken har just börjat, vi lever fortfarande och det med ganska fin marginal. Mer än så kommer jag inte yttra mig om.

Till er andra forumsläsare ber jag om ursäkt för att mitt inlägg denna gång innehåller negativ energi och är lite lägre än vad det borde. Men ingenting stör mig mer än folk som står blinda för fakta så självklar...

finn mina spindlar o mäktige abel så får du nog ditt roliga dansen har varit ett tag men kan det vara för abel helt enkelt gillar att losa byar.
slog själv ut 3 av dina byar visserligen tog jag ingen av dem men ändå 3 du inte kan använda nu.
aja kom igen 1% jag vet att ni kan
 

DeletedUser

Guest
finn mina spindlar o mäktige abel så får du nog ditt roliga dansen har varit ett tag men kan det vara för abel helt enkelt gillar att losa byar.
slog själv ut 3 av dina byar visserligen tog jag ingen av dem men ändå 3 du inte kan använda nu.
aja kom igen 1% jag vet att ni kan

I lol'd :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Rofl :O
Duktigt jobbat taipan9, slog ut, betyder det att du vägga en av dina blandbyar eller :awsm:?
 

DeletedUser

Guest
Jag spelade på en nick i 1% men jag lämnade när kriget kom, aktiviteten var dålig hos dom flesta medlemmar.
Många p12 tror jag, den ända bra spelaren som jag tror kunde gått långt om viljan hade funnits var Jonsor.

Var nog för övrigt den ända som skickade anfall, Mr.Dan fick inga men Abel kända på styrkan hos mina katas :awsm:

Fejkade en del på Abel, känns dock kanske meningslöst att skicka typ 15 incs när man bara hade 3 byar

Du taipan fortsätt med dina inlägg (det e rolig läsning)
 

DeletedUser

Guest
Nej, jag klagar inte på ert motstånd. Det gör jag aldrig och kommer aldrig göra, folk fokuserar olika mycket på tw helt enkelt. Det är därför jag gav just 1%. chansen att få slut på kriget diplomatiskt. Ert deltagande i detta är ingenting jag stör mig på, snarare folk utan någon som helst koll som uttalar sig, taipan9 till exempel. Jag vet inte vart du hör till, låter som PRPs nivå på uttalanden tycker jag. Det går inte att se detta kriget på något annat. 40-0? Okey, krig kan vända helt klart, men kom inte och säg att vi TIGGER OM NÅD?

Nä nu ska jag inte spå vidare i det utan får återvända till mitt konto istället.

Tycker jag låter vettigt, för framtidsvisioner eller historiska återberättelser är du inte så stark på.......
 

DeletedUser

Guest
Vi struntar ganska mycket i 1%., har inte anfallit dem på 2 veckor och de har inte anfallit oss heller så kan väl in prinsip sätta ett slut på detta krig. Från våran sida iaf. Mot nya mål.

BigChiefBenke. kommer inte lägga energi på att rätta dig så vi säger väl så helt enkelt.
 
Topp