24h Duo runda, lätt adel.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Jag spelade speed jag med igår :awsm:.

Gick sådär :p, men jag är nöjd ändå. När man gör matteläxan blir man adlad och sen så hade man ingen chans :(.

(Speed-noob) :D
 

DeletedUser

Guest
Boefst, menar du att det tar 3 sekunder för dig efter varje klick? :eek: Tror ingen på detta forumet går på den... Mitt katastrofala mobila bredband är snabbare än det...
 

DeletedUser

Guest
Boefst, menar du att det tar 3 sekunder för dig efter varje klick? :eek: Tror ingen på detta forumet går på den... Mitt katastrofala mobila bredband är snabbare än det...

Nej men asså, Boefsts resurser produceras tre gånger långsammare än allas andra, och hans svärdsmän är mycket sämre än allas andra.

Det är därför han inte vann. :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Jag tycker det är lite dåligt när folk tidigare fjäskat järnet för Boe och försökt komma in i Elit D nu sitter och smutskastar honom om precis allting.
Jag har mina åsikter om honom, och vi vet båda vart vi står gentemot varandra, men det har inget med det här att göra.

Ni har tidigare skrivit att ni stolta spelar med honom, och en massa blablabla. Vissa har till och med kvar "Stolt Elit D" i signaturen.

Dessutom är det här helt fel ställe.

Jag har mkt mer att skriva, men orkar tyvärr inte, får tacka för ordet, och säga gonatt. (kanske inte, men skitsamma)
 

DeletedUser

Guest
Jag tycker det är lite dåligt när folk tidigare fjäskat järnet för Boe och försökt komma in i Elit D nu sitter och smutskastar honom om precis allting.
Jag har mina åsikter om honom, och vi vet båda vart vi står gentemot varandra, men det har inget med det här att göra.

Ni har tidigare skrivit att ni stolta spelar med honom, och en massa blablabla. Vissa har till och med kvar "Stolt Elit D" i signaturen.

Dessutom är det här helt fel ställe.

Jag har mkt mer att skriva, men orkar tyvärr inte, får tacka för ordet, och säga gonatt. (kanske inte, men skitsamma)

Fjäskat för Boefst? Jag respekterade Boefst, och delvis såg upp till honom innan. Men när jag väl lärde känna honom och märkte hur äckligt han betedde sig mot sina "undersåtar" i Elit D, förlorade jag tyvärr en hel del min respekt för honom.

Jag och Boefst har inga problem med varandra, enligt mig, men när han går och snackar massa skit här på forumet tänker inte jag sitta och ta emot allt. Som jag gjorde i Elit D.
Och vad har "Stolt Elit D" med Boefst att göra? Jag är stolt över att ha spelat (spelar) med alla sköna lirare från Elit D, dvs. ViiGoo, Mackan, Unstoppable, Siemlo och Johan (Wallarn).

Många tror att Boefst gjorde hela Elit D, men sanningen är att han åkte på en räkmacka medans vi andra gjorde skitjobbigt. Där kommer vi återigen till hans bossiga och uppblåsta attityd.

Jag försöker inte smutskasta Boefst på något sätt, men jag vill bara berätta min version och min syn på situationen.

Om du vill fortsätta diskussionen kan du gärna PMa mig, då vi håller på att gå alltför off-topic och antagligen även bryter TribalWarsforumets regler.

André.
(skrev i all hast, ursäktar stav/språkfel.)
 

Exoclyps

Member
Reaktionspoäng
0
hahaha du menar du tog dig upp från underläge genom att först adla mig när jag sov, sen tog du hjälp av din stam kamrat,viigoo och siemlo, jag plockade tillbaka nästan alla och blev bannad för mitt namn som jag haft snart i en månad. Men gz hoppas du lärde dig något :)

Ja, även om du sov så han han ju först på byarna eller? Han orkade lira istället för att sova. Mycket det TW går ut på, uthållighet, gäller uppenbarligen på speed också.
 

DeletedUser

Guest
Tror jag är den 2a som haft absolut sämst ODA på en runda :D xD
 

DeletedUser

Guest
jag hade ju vunnit åt dig om jag inte haft delad internet med beastly^^
 

DeletedUser

Guest
Ja, även om du sov så han han ju först på byarna eller? Han orkade lira istället för att sova. Mycket det TW går ut på, uthållighet, gäller uppenbarligen på speed också.

Nej han menar på fullt allvar att, om man sover utan att ha satt på sovläge, är det fusk att adla byarna.

Fy på mig. :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Rundan är över och tråden börjar förlora sitt syfte så slänger fram hänglåset här grabbar.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp