24h Duo runda, lätt adel.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

P0rNStYl3

New Member
Reaktionspoäng
0
varför tror alla att jag är boefst bara för att han råkade bli uppadlad på mitt acc några timmar på en speed? nej jag är inte engelsman, jag är svensk men alltid spelat .net speeds då det är där jag startade.

Ha en bra natt du som påstår dig vara unstoppable :)
 

viigoo

Member
Reaktionspoäng
1
varför tror alla att jag är boefst bara för att han råkade bli uppadlad på mitt acc några timmar på en speed? nej jag är inte engelsman, jag är svensk men alltid spelat .net speeds då det är där jag startade.

Ha en bra natt du som påstår dig vara unstoppable :)

deja vu (tio)
 

DeletedUser

Guest
varför tror alla att jag är boefst bara för att han råkade bli uppadlad på mitt acc några timmar på en speed? nej jag är inte engelsman, jag är svensk men alltid spelat .net speeds då det är där jag startade.

Ha en bra natt du som påstår dig vara unstoppable :)

Inte mitt fel att ni inte kunde spela fair, du satt ju bara och titta tills vi var toma och först då la du in en stöt. Hur var dina adels tåg btw? Hur många plocka jag varje gång du skickade? Lite lätt faktiskt. ;) Och dessutom, du tåg ingen by av mig? Du gick aldrig igenom en by hos mig, så lägg ned skitsnacket. Det var annars en trevlig och händelserik runda, tackar alla som medvarkade.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
omg boefst största deffhoran jag sett :eek: inte en enda offby hade du juee :p

fast iofs bara bra du kunde ej göra motstånd dåeee :D
 

DeletedUser

Guest
Rolig runda? Eller är det bara för att jag leder med 300k? :awsm:

Nej men, good game alla som försökte sätta käppar i hjulen på mig, stor eloge till Boefst (p0rnstyle) som bjöd upp till kamp bra.

Jag vill även visa att man kan ta sig upp från underläge, vilket jag gjorde från 20k vs. 185k, ingenting är omöjligt.
 

Boefst

Well-Known Member
Reaktionspoäng
25
hahaha du menar du tog dig upp från underläge genom att först adla mig när jag sov, sen tog du hjälp av din stam kamrat,viigoo och siemlo, jag plockade tillbaka nästan alla och blev bannad för mitt namn som jag haft snart i en månad. Men gz hoppas du lärde dig något :)
 

DeletedUser

Guest
omg det var jag o abdil som adla allt åt dig

o du finns inge o visa att man kan vinner även fast man är i underläge, million players have done that^^
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
hahaha du menar du tog dig upp från underläge genom att först adla mig när jag sov, sen tog du hjälp av din stam kamrat,viigoo och siemlo, jag plockade tillbaka nästan alla och blev bannad för mitt namn som jag haft snart i en månad. Men gz hoppas du lärde dig något :)

Du har väl inga problem med att ta hjälp av andra, märktes ganska klart när slinkan och jag blev gangbangade. Du satt och tittade hela tiden tills vi mer eller mindre var rensade (Ja, du hade kontaktat spelare på speeden). Dina ynkliga försök att adla mig när jag hade en del trupper var ju roligt. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Beofst får jag fråga en sak? hur fan skickar du dina tåg? suttit med laggit internet på skolan hela dagen men ändå så kunde du aldrig ta någon by :S

hade jag spelat denna runda seriöst hade jag nog vunnit och jag är den sämsta speed spelaren som går o hitta här på tw :)
 

Boefst

Well-Known Member
Reaktionspoäng
25
Du har väl inga problem med att ta hjälp av andra, märktes ganska klart när slinkan och jag blev gangbangade. Du satt och tittade hela tiden tills vi mer eller mindre var rensade (Ja, du hade kontaktat spelare på speeden). Dina ynkliga försök att adla mig när jag hade en del trupper var ju roligt. :rolleyes:

hahaha nice one unstop jag vet att jag inte behövde göra något för att ta byarna men jag satt inte och vänta, jag satt och försökte få igång internetet igen XD Ibland har man lite tur fast man inte vet om det, nog första gången jag var glad över att internetet åkte :)

ditt internet laggigt? har du mer än 3 sec uppdateringstid så har du laggigare än mig :) måste säga att jag börjar komma in i att ducka in trupper mellan adlar, ca 2.8 sec innan klickar jag så kommer det oftast imellan :)

Om ni undrar om varför jag spelade när jag hade slutat var att Boefst har slutat men spelaren bakom skärmen kör på. Kan säga att jag har en elev som ville lära sig lite av sin "idol" :)
 

DeletedUser

Guest
omg det var jag o abdil som adla allt åt dig

o du finns inge o visa att man kan vinner även fast man är i underläge, million players have done that^^
Hahaha vilket skämt. Abdil tog över runt 9:00, ungefär när Boefst blev bannad. Jag hade 120k när jag la av, och visst han adlade typ 100k, men hur svårt är det att adla bannade spelares byar?

Så fort man vinner här på .se, kommer det alltid någon som ska ta det ifrån en. Så jävla löjligt att man börjar skratta.

@Boefst: Whine, whine, whine. Förväntade du dig att jag skulle låta dig vara för att du skulle sova ifred? Och att du tog tillbaka allihopa? Tsk tsk tsk.

Standarden på .se speeds blir bara sämre och sämre för var dag.
 

qiqi

Member
Reaktionspoäng
0
Asså, vad fan whinar alla om? Han vann och han förtjänade det! Jag lirade sista timmen för er som undrar :)<333
 

DeletedUser

Guest
Du har väl inga problem med att ta hjälp av andra, märktes ganska klart när slinkan och jag blev gangbangade. Du satt och tittade hela tiden tills vi mer eller mindre var rensade (Ja, du hade kontaktat spelare på speeden). Dina ynkliga försök att adla mig när jag hade en del trupper var ju roligt. :rolleyes:

Jadu.. Om du mena gangbangad av mig, -v- och Electra så duckade du ju allt ;)
 

viigoo

Member
Reaktionspoäng
1
hahaha du menar du tog dig upp från underläge genom att först adla mig när jag sov, sen tog du hjälp av din stam kamrat,viigoo och siemlo, jag plockade tillbaka nästan alla och blev bannad för mitt namn som jag haft snart i en månad. Men gz hoppas du lärde dig något :)

varför tror du att det inte fanns sovläge/KÖ . jo för att allt skulle kunna hända om någon tog lite sömn och blev inaktiv. det är en del av spelet. ville du vinna skulle du ha varit aktiv all the time. sluta whina detta är tribalwars. allt är inte rättvist.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp