|~20~| presenterar Hitman Inc.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Varför inte? Vi är trevliga grannar, vi sprider glädje värme och väldoft.
 

Rand Al Metheren

New Member
Reaktionspoäng
0
hehe dfr att ni bygger bara offbyar av dom och assisterar dom av andra byar och sen adlar upp resten av alla byar tillhörande varenda stam i närheter :rolleyes:

faktiskt, vilken smart idé.... :D

Nej:)

Dock så kan en spelare byta stam och det kankse inte gillas när man ligger i krig.

Har man då inte tid eller trupper för att ta hand om denne så vänder man sig till oss.

Vi krossar denne liraren på mindre än en vecka och alla blir glada då det blir ett orosmoment mindre när ni krigar.
 

DeletedUser

Guest
Jag skulle vilja att man tog ner Elohim och Urrskogen...

Är det möjligt?

Jag betalar bra!


suckers....
 

DeletedUser

Guest
Vilken toppidé!
Synd bara att Ni lägger poänggränsen så högt men gissar att det är pga moralen...
Detta borde ju "smitta av sig"......kanske ngn annan kör samma grej men går efter mindre spelare med? :D


om ni inte fattar det så snackar jag om Hitman inc.....(e lite sen i vändningarna bara..hehe)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Får jag fråga, hur lång leveranstid har ni på beställda jobb?
 

DeletedUser

Guest
Det känns som om legenderna har för lite att göra :)

Kul grej, men lite storvulet!
Lite som hur man skrämde barn för i världen, "...akta dig annars så kommer stora stygga vargen och tar dig...", men vargen får man då byta ut mot 20 :D

Hade ni tjänar resurser eller annat på verksamheten så hade det varit mer schysst, nu känns det mer som om ni bara vill värna er Good will...

Aja lycka till, ni kan säkert få många "kunder" nu efter att ni till och med lyckades få ner -ST- i brygga :)
 

DeletedUser

Guest
Vi får ju självklart byarna ochså...
och om vi har "tur" så kanske vi får nån spelare som ligger nära våra kluster =) såna utrotas ASAP!!!!
 

DeletedUser

Guest
Vi får ju självklart byarna ochså...
och om vi har "tur" så kanske vi får nån spelare som ligger nära våra kluster =) såna utrotas ASAP!!!!

Det hade varit roligare och skapat mer Good will om ni hade gjort det omvända :)

Ni skyddar de som av legitima skäl vill eller måste lämna en stam, det hade kanske varit en lite större utmaning än att nollan en liten spelare, eller ???

Jag tror att de flesta stammar med självaktning vill nog "städa" internt själva först, innan man lejar ut det till 20 eller någon annan :)

Måste fråga har ni lämna många offerter???
 

DeletedUser

Guest
Om jag säger så här.

Är det viktigast att ta kål på en intern vapenvägrare eller en blodtörstig fiende?

Valet är rätt enkelt. Dessutom kan vetskapen om att Hitman Inc. adlar upp en om man inte krigar vara nog för att man ska ta till vapen.

Företaget tjänar på det. Stammen som beställer tjänsten tjänar på det. Alal tjänar på det utom spelaren som faller offer för sin egen feghet.

För övrigt så finns det inga legitima skäl att lämna en stam som ligger i krig...
 

DeletedUser

Guest
Om jag säger så här.

Är det viktigast att ta kål på en intern vapenvägrare eller en blodtörstig fiende?

Valet är rätt enkelt. Dessutom kan vetskapen om att Hitman Inc. adlar upp en om man inte krigar vara nog för att man ska ta till vapen.

Företaget tjänar på det. Stammen som beställer tjänsten tjänar på det. Alal tjänar på det utom spelaren som faller offer för sin egen feghet.

För övrigt så finns det inga legitima skäl att lämna en stam som ligger i krig...

Va du ägnade ju ett helt radioprogram om att förklara hur du legitimt lämnade en stam i krig?
 

DeletedUser

Guest
Jag lämnade inte ett stamkrig... Lyssna du ens på mitt program? -.-
 

DeletedUser

Guest
Va du ägnade ju ett helt radioprogram om att förklara hur du legitimt lämnade en stam i krig?

Jopp, det var Elohim som lämnade NwP mitt i ett krig. Så det är ironi på hög nivå att just 20 ska göra såhär. :D

Du kan säga vad du vill Elohim men du lämnade NwP medans vi var i krig med KWN.
 

DeletedUser

Guest
Jo iofs. Jag lämnade faktiskt min stam som låg i krig.

Dock så gick jag i krig mot min gamla stams forna fiender.

Jag ser inte mig själv som en vapenvägrare iaf.

Det kanske finns legitima orsaker att lämna sin stam då. Men det finns inga legitima orsaker att lämna kriget av ren feghet. Om man lämnar sin stam av hat för sin fiende så tycker jag att det är en annan sak :)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp