|~20~| presenterar Hitman Inc.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Hitman Inc.

|~20~| hatar desertörer mer än något annat. Av denna anledning har vi nu öppnat en ny branch. Affärsidén är enkel. Andra stammar erbjuder oss att slakta sönder en desertör i sin stam. Ifall en stam vill utnyttja denna chans så kontaktar de mig In-game. Ifall ni kan bevisa att en spelare är en desertör så kommer |~20~| gladeligen att fullfölja sitt uppdrag. Vi kommer enbart att gå efter spelare med mer än 200k poäng. Vi hjälper er att hindra folk att fly från ett krig! Låt |~20~| hjälpa er att vinna era krig!

MV5BMTQ4ODYyNTkxN15BMl5BanBnXkFtZTYwMDQ2MDM4._V1._CR0,0,450,450_SS80_.jpg


Copyright © 2008, Hitman Inc.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
trevligt trevligt:D

starakars de som spionerar och lämnar sina stammar under svåra tider;)
 

DeletedUser

Guest
haha, I likey.
Ska ta och hitta alla jobbiga flyktingar nu <3
 

DeletedUser

Guest
Hahahah! Bounty Hunters? Eller är det gratis?

Klockren idé!
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Adlar ni ner personen till 0 byar eller dödar ni bara alla hans trupper så den sammen han spionerade på kan adla han??
 

DeletedUser

Guest
Det är alltså gratis, men man kan väl säga att betalningen kommer av att vi såklart kommer adla ett antal av desertörens byar.
 

DeletedUser

Guest
Dom får ju nått att göra om dom dödar alla hans trupper:)
 

DeletedUser

Guest
Först slaktar vi hans/hennes trupper sen adla vi ner spelaren till 0.
 

DeletedUser

Guest
Enbart desertörer. Man kan alltså inte beställa en adling av en spelare som inte spelar i samma stam :p
 

SirBrobeck

Medlem
Reaktionspoäng
0
okej...Så om de finns nån sabotör i min stam ska ja säga till er, så kommer ni o plockar byar i Yakland...
det kommer ju tyvärr inte hända men de va lite skojfriskt försök..=)
 

DeletedUser

Guest
.

ja jag förstår faktiskt inte. varför skulle man välja att "anlita" er istället för internadling? vem vill plötsligt ha en koloni av en annan stam mitt ibland sig?
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp