|~20~| presenterar Hitman Inc.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Jo iofs. Jag lämnade faktiskt min stam som låg i krig.

Dock så gick jag i krig mot min gamla stams forna fiender.

Jag ser inte mig själv som en vapenvägrare iaf.

Det kanske finns legitima orsaker att lämna sin stam då. Men det finns inga legitima orsaker att lämna kriget av ren feghet. Om man lämnar sin stam av hat för sin fiende så tycker jag att det är en annan sak :)

Så det är ok att lämna polare i sticket om man börjar kriga mot dom som tog död på alla polarna??

Undrar om man kan komma med samma ursäkt om man blir flyktingförklarad i framtiden. "Nä, jag lämnade inte för att klara mig, jag lämnade för att bygga upp mig och komma tillbaka senare. Så jag är ingen flykting/smitare. Jag gjorde bara en Elohim"
 

DeletedUser

Guest
Ett mycket bra sätt att skaffa sig övertaget i alla hörn av världen då man kan förmoda att dom som ska "adlas" bort har X antal byar där undertecknad stam skaffar sig ett läge som jag skulle vilja likna en "straffspark från den facila längden av 1 meter utan målvakt":D

Om folket går på detta så har ni ju utan tvekan lyckats med en fint som Zlatan skulle sitta på läktaren av.

Hitman Inc. FTW :) go go go boyz....me like:D
 

DeletedUser

Guest
Tar bort några inlägg eftersom att det är helt off-topic...
 

DeletedUser

Guest
Eftersom att vi har helt olika åsikter kommer det enbart att diskuteras i denna tråd.

Om du vill diskutera det får du skapa en ny egen tråd.
 

DeletedUser

Guest
Tycker att Elo och Wallin kan snacka om det här via pm för ingen bryr sej om det.
Ni har båda sagt vad ni tycker om det.
 

DeletedUser

Guest
Kul grej, men lite storvulet!
Lite som hur man skrämde barn för i världen, "...akta dig annars så kommer stora stygga vargen och tar dig...", men vargen får man då byta ut mot 20 :D

Hade ni tjänar resurser eller annat på verksamheten så hade det varit mer schysst, nu känns det mer som om ni bara vill värna er Good will...

Aja lycka till, ni kan säkert få många "kunder" nu efter att ni till och med lyckades få ner -ST- i brygga :)

He waits until his wife and kids are in the ground
and then he goes after the rest of the mob. He
kills their kids, he kills their wives, he kills their
parents and their parents' friends. He burns down
the houses they live in and the stores they work in,
he kills people that owe them money. And like that
he was gone. Underground. Nobody has ever seen him
since. He becomes a myth, a spook story that criminals
tell their kids at night. Rat on your pop, and
Keyser Soze will get you..."


hahaha
 

ic3princ3

Medlem
Reaktionspoäng
0
de va ett smart drag av elohim.. varför inte lixom.. om man lämnar en stam och ser till så att man står stark sen går på sina gamla fiender igen.. (helt okay från min sida om stammen e med på detta) men men.. denna tråden har gått ur sitt spår..
 

DeletedUser

Guest
Erbjudantet finns, inget mer att diskutera. Kontakta Elohim och han anhänngare "in-game" om ni vill utnytja det.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp