20 dagar kvar

DeletedUser

Guest
Kommer sakna dig Hoaa , tack för din tid i TW och dom få trevliga pratstunderna vi haft och en värdig fienden =)

Lycka till nu IRL och gör allt du missat i o med spelet

Ytterligare en Legend som går i graven
 

Teivil

Member
Reaktionspoäng
11
Som jag ser det är spelet omöjligt att vinna, eller rättare sagt, det är bara en spelare som kan vinna av tiotusentals så sannolikheten är rätt liten. Det är resan som gör mödan värd.

Edit: Lycka till med RL och att du äntligen lyckats sluta med det här giftet. ;)

Det är precis vad jag alltid sagt också, det är ingen som kommer gå vinnande ur det här (bestående utav krig). Det är för trögt.

Det enda sättet att vara kvar som siste man/kvinna är när alla andra slutat och du adlar upp alla gråbyar som finns kvar på kartan:).

Tack Hoaa för att man fick vara med i samma stam som du. Själv har jag alltid förespråkat ett TW-fritt liv och tycker du gör ett korrekt beslut:). Heil oss som slutat...
 

DeletedUser

Guest
Du är en grym spelare :) Det vet jag ^^

Lycka till med det du ska göra nu!

Mvh!
 

DeletedUser

Guest
Heil oss som slutat...


Ehh...är jag ovanligt dum i huvet idag eller? Spelar inte du fortfarande på V3?


Hoaa, som heltidsarbetande småbarnsfarsa med distans och struktur önskar jag dig lycka till därute, snart är det dags för snö och pulka som ngn skrev:)
 

DeletedUser

Guest
Samma situation ang. barn har man själv så känns igen..

Lycka till med ALLT du förter dej IRL du lär bli saknad.
 

DeletedUser

Guest
Synd

synd att ännu en legend slutar jag har varit med sen start och du har varit grymm i alla lägen.

så det är därför du bytt stamm till CAF2
 
Topp