20 dagar kvar

Hoaa

Member
Reaktionspoäng
0
Tills jag lagt ner två år på detta spel, där jag strävat efter att inte göra något som jag inte kan stå för.

Efter händelser i V2 kommer jag avsluta min aktivitet här, då jag känner att det inte finns någon möjlighet att vinna detta spel oavsett vilken värld man spelar på. Vill tacka dig ej spelar i v2 som äntligen gjort detta tydligt för mig!

Jag har inga sura miner utan känner bara uppgivenhet.

Lycka till ni som fortfarande vill tro att det finns hopp!

MVH Hoaa
 

Talofobi

Medlem
Reaktionspoäng
0
All respekt åt dig som spelare Hoaa!

Jag lyfter på hatten i salut och önskar dig all lycka IRL

/Talofobi
 

DeletedUser

Guest
du får ha det i framtiden IRL :eek: fast de va ju en passande tidpunkt då mash har iap med wcw


spirit
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
hm, det var ju tråkigt :/
är nog en bra tidpungt att göra det... tanke på att det är fred en månad eller vad det då är ^^
 

DeletedUser

Guest
Tråkigt att höra. Du har alltid varit en stor ledstjärna för mig
 

thunders

Member
Reaktionspoäng
0
fan va tråkigt du sabbar ju mitt stora mål med detta spel.. det lyder blir lika bra och grym som hoaa !!!! ha de bra irl remember hoaa
 

DeletedUser

Guest
Mycket tråkigt. Men jag hoppas du får det bra, du kommer att komma tillbaka, sanna mina ord ;).
 

@rd@

Member
Reaktionspoäng
1
2 År?
De e strax över 700 dagar ..

Jag gissar på A-Kassa :)

Credd till att du stått ut med så många byar under så långt tid .
 

DeletedUser

Guest
Fan va tråkigt att höra även om vi aldrig haft någon kontakt direkt men har ju inte kunnat undvika att känna till din existens som är i klass med övriga legender i värld 3 som slutat som tex @rd@, deusmachina, xray mfl

Tråkigt men önskar dig all lycka:)

Danskare

Peterinas vart är du?
 

DeletedUser

Guest
Riktigt tråkit se att en av de allra största inom Tw på .se försvinner
men jag önskar dig lycka till.
 

Hoaa

Member
Reaktionspoäng
0
2 År?
De e strax över 700 dagar ..

Jag gissar på A-Kassa :)

Credd till att du stått ut med så många byar under så långt tid .

Vill inte göra dig besviken, men heltidsanställd ensamstående pappa med full vårdnad under hela perioden.

Struktur och distans är lösningen.
 

DeletedUser

Guest
Som jag ser det är spelet omöjligt att vinna, eller rättare sagt, det är bara en spelare som kan vinna av tiotusentals så sannolikheten är rätt liten. Det är resan som gör mödan värd.

Edit: Lycka till med RL och att du äntligen lyckats sluta med det här giftet. ;)
 

cribba55

Member
Reaktionspoäng
0
Tack Hooa för denna tiden. Du får nu pension från detta spelet och får tillfälle att njuta av den kommande vintern tillsammans med barnen

Ut i snön och roa er

Vi som fortsätter skall hålla dem stången

Ha det IRL och sköt om dig // Cribba:)
 

DeletedUser

Guest
Ja du gör rätt i att sluta för så som många andra säger så är detta ett gift och har du möjligheten att sluta så gör det.
Detta påminner om mitt begär efter mitt snus som jag la av precis innan jag började detta spel och så fick jag ett nytt beroende istället:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Har varit roligt att kriga; både mot & med dig.
Ta tillfället i akt och gör något med ungarna, innan det dyker upp en ny nät-drog som tw. ;)

Adios amigo
 

DeletedUser

Guest
en legend till hoppas du får det bra i framtiden men vad händer med kontonen?
 
Topp