12 April är det slut med RageQ

Drayn Dwarf

Member
Reaktionspoäng
0
Det är nu dags för den (beror på vem som vinner) slutgiltiga striden för världen. Kl 17:00 12 April så bör alla vara med och attackera RageQ. Det är den sista chansen den här världen att jämna ut poängen på rank 10. Om ni inte är med så kan ni lika gärna sluta att spela på v18 då den kommer vara slut om ett par veckor ändå. Alla andra krig bör upphöra tillfälligt och enade så ska vi försöka slå RageQ. Om ni har grannar eller kompisar som inte kollar externa så var snäll att skicka vidare detta kedje brev till minst 5 spelare.

12 april så sker det. Tillsammans ska världen ut med RageQ innan det är försent. Kl 17.00 (server tid) så ska alla skicka minst 10 attacker på olika spelare i RageQ och tillsammans ska ta tillbaka greppet på den här världen.

Skicka genast vidare till minst 5 andra spelare och gör en tråd i ditt forum om detta. Vi är större än dem tillsammans och vi kan ta dem!

Alla krig bör upphöra tillfälligt under tiden rageQ dör.

ps. Skicka MYCKET fejk!

Hoppas att jag inte kämpat i denna världen för intet.
MVH
//Drayn Dwarf
 

darkforce

Member
Reaktionspoäng
0
Det är nu dags för den (beror på vem som vinner) slutgiltiga striden för världen. Kl 17:00 12 April så bör alla vara med och attackera RageQ. Det är den sista chansen den här världen att jämna ut poängen på rank 10. Om ni inte är med så kan ni lika gärna sluta att spela på v18 då den kommer vara slut om ett par veckor ändå. Alla andra krig bör upphöra tillfälligt och enade så ska vi försöka slå RageQ. Om ni har grannar eller kompisar som inte kollar externa så var snäll att skicka vidare detta kedje brev till minst 5 spelare.



Hoppas att jag inte kämpat i denna världen för intet.
MVH
//Drayn Dwarf



Hejdå med dej lycka till med att förlora detta är bara menigslöst.
 

DeletedUser

Guest
Bra initiativ dock för sent, alla visste att detta skulle hända till slut, folk skulle hakat på när BOPE var igång och härjade om det skulle bli något.
 

Drayn Dwarf

Member
Reaktionspoäng
0
Är sexytard kompis med RageQ? fick nämligen ett antal adelståg på mig under natten. Hittils ingen större skada skedd men att vakna upp med 48 attacker och 40 min till skolan är aldrig trevligt, hoppas mamma låter mig stanna hemma :p


edit: nepp, som jag trodde, hon drog det där om spelberoende igen :/
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Den som ger Kublai Khan 5000 inkommande får en present av mig.
 

DeletedUser

Guest
Nej de skulle tagit dom tidigare när de va Arba.

BOPE va inget motstånd.

BOPE gjorde ganska bra ifrån sig trots omständigheterna. Hade fler vågat kikat ut ur skyddsrummet hade det sett ljusare ut, då hade HIV inte vågat köra dolkspel heller.
 

Mr L0L

Member
Reaktionspoäng
0
Skulle ni kunna skjuta lite på datumet? 12:e april funkar nog inte för mig tyvärr.

Tack på förhand!

/n0t-so-s3rious
 

DeletedUser

Guest
Den som ger Kublai Khan 5000 inkommande får en present av mig.

Vad är det för present? Jag skickar lätt över 10k attacker på honom om det är någon fin present! :D

För övrigt tycker jag det ska bli intressant att se hur många stammar som sluter upp i denna operation, har vi nån form av diplomati med någon av dessa stammar och isf kommer dom köra rent spel och säga upp våra avtal först eller kommer dom köra fulspel och backstabba oss eller fortsätter dom som det är sagt och håller det samarbetet som vi har idag i liv? :thinking:
 

Drayn Dwarf

Member
Reaktionspoäng
0
Nu har uc förklarat krig mot min stam :p Dem är stort överlägsna i poäng och attackerar bara under natten/mitt på dagen då jag är medvetslös/i skolan. Har inte mycket off kvar att fightas med nu. Varför kan vi inte gå enade mot bushgirl istället :/

förresten så spelar tydligen bushgirl på sexytard nu när någon annan spelar på bushgirl. Kan vara därför dem inlädde offensiv mot mig/min stam.
 
Topp