12 April är det slut med RageQ

DeletedUser

Guest
Haha min lilla dvärgvän. Nu har du minsann fått allt om bakfoten :)

Jag, Original bushgirl, spelar på *Wadman*. Däremot hade jag kö för Sexytard vilket betyder att jag inte har någon aning om lösenordet och som jag skrev ingame så var det för att hjälpa en vän.

Angående ditt lilla problem med att du går i skolan är ju dessvärre inte mycket att göra åt. Du som ville ha krig och det fick du ju?
Du försöker ju provocera fram ett krig mot RQ och de, vi, är ju betydligt större än UC så vad hade du sagt om det varit RQ som krigade istället? :)

Puss Gimbli :)
 

Drayn Dwarf

Member
Reaktionspoäng
0
Haha min lilla dvärgvän. Nu har du minsann fått allt om bakfoten :)

Jag, Original bushgirl, spelar på *Wadman*. Däremot hade jag kö för Sexytard vilket betyder att jag inte har någon aning om lösenordet och som jag skrev ingame så var det för att hjälpa en vän.

Angående ditt lilla problem med att du går i skolan är ju dessvärre inte mycket att göra åt. Du som ville ha krig och det fick du ju?
Du försöker ju provocera fram ett krig mot RQ och de, vi, är ju betydligt större än UC så vad hade du sagt om det varit RQ som krigade istället? :)

Puss Gimbli :)

Ush jag blir så himla förvirrad av alla dessa namn! Varför spelar ni inte bara en person på varje account och håller er till accountet eller slutar helt?

Ja det är krig nu och jag är nöjd :) det är skitskoj att leka lite med sexytard :p Men jag ville inte att bara min stam skulle gå i krig med RageQ. Det skulle hela världen göra och då kanske det inte skulle komma så många fejks på lilla mig ^^. Ser fram emot att se hur det går att hålla sig i toppen på v20. Hoppas vi ses där.
 

DeletedUser

Guest
..

om fler spelare på 1 account, så är det lättare? ^_^
 

BenganoZ

Member
Reaktionspoäng
0
Ush jag blir så himla förvirrad av alla dessa namn! Varför spelar ni inte bara en person på varje account och håller er till accountet eller slutar helt?

Ja det är krig nu och jag är nöjd :) det är skitskoj att leka lite med sexytard :p Men jag ville inte att bara min stam skulle gå i krig med RageQ. Det skulle hela världen göra och då kanske det inte skulle komma så många fejks på lilla mig ^^. Ser fram emot att se hur det går att hålla sig i toppen på v20. Hoppas vi ses där.

Om HELA världen går med så är ni större än RageQ ja, chansen att hela världen går med 0.00001%. Sedan får du inte glömma att RageQ spelare har något ni antagligen inte har, skicklighet. Skulle ni nu varit större så skulle ni fortfarande åka på däng, bara mer byar för RageQ att adla.

//B
 

DeletedUser

Guest
Om HELA världen går med så är ni större än RageQ ja, chansen att hela världen går med 0.00001%.

//B

Räcker väll om top 10 går med så får ni lite motstånd men som sagt alla top 10 stammar vågar ju inte. Att dra sig tillbaka och tänka som ingenting har hänt , bevisar bara att man inte vill vinna en värld. Så ja chansen är inte så stor faktisk just därför RageQ har vunnit världen om inte de top 10 stammarna snackar ihop sig lite.


Drayn Dwarf om man ska planera att anfalla en top 1 stam som är nästan tre gånger större än rank två stammen så måste man planera en hel del, vara steget före fienderna. Veta exakt vilka som kommer med i kriget,vilka som tar vilka osv. Och så skriver man inte på extrema om sånt, alla tar det bara som ett skämt, man kan inte göra som Bope och hoppas att andra stammar joinar med i kriget. :sneaky:
 

DeletedUser

Guest
RageQ är grymt duktiga och självfallet har de ordnat det för sig med diplomatin också. Så inte ens top10 är något RageQ behöver oroa sig för egentligen. Det är dock förvånansvärt varför rank 2 ställer sig hos RageQ, när bara en av dem kan vinna världen. Övriga "topstammar" är för upptagna med annat och glömmer bort att det finns hemligheter där ute.
 

DeletedUser

Guest
Ja nu står ni där=)
Ni skulle tänkt på det tidigare en att lyssna på trevliga diplomater =)
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
RageQ upplöste 12e april 19:45

Så nu är det en massa flyktingar i v18. Väl kämpat alla ni som hjälpte till! :rolleyes:
 
Topp