Öl tråd-inget offtopic denna gången

DeletedUser

Guest
Jag vet att jag tjatar men om ni provar så kommer ni förstå varför.
Drick Visby KlosterÖl. Jag söp Nino full på det igår och han såg inte ut att klaga :p
 

James Carter

Member
Reaktionspoäng
0
jaja nu har vi haft en lååååång diskution om varför man inte ska dricka som 13:åring vidare till Topic nu :D
 

DeletedUser

Guest
jo om det är under 2.25% får man det under 18 år :)

håll dig till ica´s 0,2% Cider dryck eller de alkohol fria varianterna om det är själva smaken som lockar.
om det är alkoholen så har du missupfattat grejen.



Någon som provade Hobgoblin Cristmas edition?
 

DeletedUser

Guest
håll dig till ica´s 0,2% Cider dryck eller de alkohol fria varianterna om det är själva smaken som lockar.
om det är alkoholen så har du missupfattat grejen.



Någon som provade Hobgoblin Cristmas edition?

Han ska hålla sig till mjölk å vatten:)


Back to topic: Grillad korv med prips blå eller ng e jävla gott:D
 

DeletedUser

Guest
Då kanske vi syns till oktober ;) (liten chans men vem vet :p) ska också dit, har du bokat i ett av de stora tälten eller vandra omkring och söka lediga platser?
Vill testa alla dess tyska ölsorter.. *dreglar*
 

DeletedUser

Guest
Nån här som tycker att Sofiero smakar som lite banan??

Har några polare som tycker det och det var för längesen jag smaka på den:p
 

DeletedUser

Guest
Nån här som tycker att Sofiero smakar som lite banan??

Har några polare som tycker det och det var för längesen jag smaka på den:p

Jag tycker snarare sofiero smakar minnen :p
Man har grymt mycket minnen rellaterade till den ölen. En typisk "sitta i en park med massa polare, grilla spela brännboll osv ÖL".
 

DeletedUser

Guest
Då kanske vi syns till oktober ;) (liten chans men vem vet :p) ska också dit, har du bokat i ett av de stora tälten eller vandra omkring och söka lediga platser?
Vill testa alla dess tyska ölsorter.. *dreglar*

En av mina vänner har en släkting som jobbar där nere (på festen) som har fixat satt vi tar oss in i några av tälten :)

Och tysk öl är inte helt fel, tjekisk är bland de godaste till mat enligt mig.
 

DeletedUser

Guest
Sitter med en 5,2an jusst nu och den är ingen höjdare direkt. En riktigt lågbudgetöl. Men den går ner ;)
 

DeletedUser

Guest
Förstår inte riktigt kärleken till Kung, har många kompisar som alltid dricker den och enbart den... fast de är inte riktigt kloka när jag tänker efter... föredrar engelska ale själv...

Jag är en sån som i princip bara dricker kung; billig och god. Funkar alltid =)
 

DeletedUser

Guest
Inte okey, man måste vara tillräckligt gammal för att kunna förstå njutningen med öl.
Träffat så mycket fulla 16åringar med falsklegg på krogen som inte riktigt haft någon aning vad man gör där.
 

DeletedUser

Guest
Inte okey, man måste vara tillräckligt gammal för att kunna förstå njutningen med öl.
Träffat så mycket fulla 16åringar med falsklegg på krogen som inte riktigt haft någon aning vad man gör där.

Njutningen ja. Den sitter fortfarande i. En kall tuborg och en gammeldansk/gajol eller jäger till. Det är min melodi!

Men dessa fulla 16 åringar hittar man överallt. Står och lurar och vill att man ska köpa ut åt dom också. OJ vilka fester det är häromkring på sommaren då bara fjortisklubben inbjuden dock. Men man får väl anordna egna fester.
 

RazorXx

Member
Reaktionspoäng
0
Solen skiner igenom fönstret, stämningen är på "topp" och man har En flaska Corona med 2 skivor lime i handen samtidigt som hela vänskapskretsen är samlad framför en VM-Final i fotboll, vad sägs?
Det är bland det mest ultimata jag varit med om faktiskt.:)
 
Topp