Äntligen!

DeletedUser

Guest
Otrevlig?
Varför säger du så?
Vill bara ha lite fart i ettan!!

Jag är van vid att du var den trevlige och K99 den... inte fullt så trevlige utom under en enda privat konvo vi hade en gång där han visade sitt rätta jag för en sekund. Jajjamen har jag alltid gillat. Det var tack vare honom jag fick kontakt med SFFN. Tack Jajja. :)
 

sippe

New Member
Reaktionspoäng
0
Otrevlig??
Det är jag väl inte bara för att jag ifrågasätter Knights och dina ambitioner?
Har ni inte alltid likt gamar attackerarat någon när ni är säkra på att vinna??
Jag är trevlig!Det du referarade till i den andra tråden:Jag var diplomat och det var min skyldighet att rädda min stam!!
 

DeletedUser

Guest
....Så samlas de ärrade gamla krigarna en sista gång, när världen lider mot sitt slut och forna lojaliteter återknyts.
Räkenskapens klocka klämtar....
Krigarbröder, sida vid sida mot ragnarök.....
 

DeletedUser

Guest
Allt är inte som det ser ut sippe. Det är ett stort misstag att tro att det som händer händer av en slump. Det var ingen som "passade på" mot er. Det fanns en agenda och vi var sist ut. Att ni fick storpisk av SK och dom gärna hade fortsatt på egen hand är en annan historia men tro inte att vi bara råkade komma förbi och klev in när vakten tittade bort.
 

sippe

New Member
Reaktionspoäng
0
Tror inte heller att det var en slump!
Ni såg er chans och tog den, det var inte fel!
Men räkenskapens timme är inne!
SK kommer att falla!!

Vill även passa på att säga att jag har den största respekten för dig Humlan!!

Även om mina inlägg har påvisat motsatsen!För dessa ber jag om ursäkt!
 

DeletedUser

Guest
Kan ju säga såhär, hade inte vi fått en gangbang mot oss hade nutiden kanske sett annorlunda ut. Det kan du inte säga annat än? Rainbow satt ju kvar tills nu t.ex. Även om han vart lite skymundan :)

Ska bli kul att kriga mot er, ger er max ett halvår. Alltså 2011-07-07 finns inte humble kvar! :D
 

sippe

New Member
Reaktionspoäng
0
Det är lite vad jag manar!
R.E var en krigsmaskin, vi föll på grund av att våra medlemmar tyckte att det började bli tråkigt.
När en började kriga och fick +stats Ja då följde all andra efter!!
 

DeletedUser

Guest
Det är lite vad jag manar!
R.E var en krigsmaskin, vi föll på grund av att våra medlemmar tyckte att det började bli tråkigt.
När en började kriga och fick +stats Ja då följde all andra efter!!

Skitsnack. Ni anföll en mindre stam o fick pisk big time. End of story.
 

DeletedUser

Guest
När vi hade våra sista krig hade vi krig mot stammar som var sammanlagt 3 gånger större än oss och flanka oss på alla håll. Vi fick pisk rejält.
 

DeletedUser

Guest
Kul att ni fortfarande tar på er offerkostymen trots att ni pinkade på elstängslet alldeles själva. :)

Fan va gött å se er.... NOVA, se upp, du kommer att få jobba framöver.
 

Insider

Member
Reaktionspoäng
5
När vi hade våra sista krig hade vi krig mot stammar som var sammanlagt 3 gånger större än oss och flanka oss på alla håll. Vi fick pisk rejält.

Vill inte höra "de va 2 mot mig, 4 mot 1 eller 3 mot 1" det är TW och EN måste vinna, kill or be killed. but cut that bullshiet, jag vill se vad ni går för, om ni har fått kontos i dh, så vill jag att ni kör de bästa offensiven mot mig,
 

andrejensen

Member
Reaktionspoäng
0
Kan ju säga såhär, hade inte vi fått en gangbang mot oss hade nutiden kanske sett annorlunda ut. Det kan du inte säga annat än? Rainbow satt ju kvar tills nu t.ex. Även om han vart lite skymundan :)

Ska bli kul att kriga mot er, ger er max ett halvår. Alltså 2011-07-07 finns inte humble kvar! :D



lycka till att plocka humle. :p hehe det lär och behöva :)
 

DeletedUser

Guest
Vill inte höra "de va 2 mot mig, 4 mot 1 eller 3 mot 1" det är TW och EN måste vinna, kill or be killed. but cut that bullshiet, jag vill se vad ni går för, om ni har fått kontos i dh, så vill jag att ni kör de bästa offensiven mot mig,

Bullshiet när det är fakta? Det är TW och någon måste vinna, vi förlorade i R.E efter vi var i krig med allt för starka och bra spelare. Det har vi aldrig sagt emot? Vi bara förklarar det uppenbara för personer som inte förstår. Du verkar vara en av dom? (lägg märke till att det var en fråga).

Du kan få höra det igen. R.E föll efter att vi var i krig med för många stammar samtidigt och hade ingen chans att göra något då alla fick trupper 3 gånger snabbare än oss. Vare sig du vill eller inte så säger du ju emot dig själv lille du.
 

DeletedUser

Guest
Kan ju säga såhär, hade inte vi fått en gangbang mot oss hade nutiden kanske sett annorlunda ut. Det kan du inte säga annat än? Rainbow satt ju kvar tills nu t.ex. Även om han vart lite skymundan :)

Ska bli kul att kriga mot er, ger er max ett halvår. Alltså 2011-07-07 finns inte humble kvar! :D

Ger dig rätt där Jajja. 7/7 är jag inte kvar, då fyller min svärfar 80 så jag är antagligen på kalas, den dagen får du prata med min kö.

I övrigt lär du få stå ut med mig både den 6/7 och 8/7. Frågan är om du är kvar... eller borta.....igen....och igen. ;)
 

DeletedUser

Guest
....Så samlas de ärrade gamla krigarna en sista gång, när världen lider mot sitt slut och forna lojaliteter återknyts.
Räkenskapens klocka klämtar....
Krigarbröder, sida vid sida mot ragnarök.....

Fast ja, DH är ett hopkok av stammen som bröt sin IAP med er (och smällde på) när ni låg i krig, och stammen som såg på medans ni föll ihop, trots en antik allians er emellan. Kaninerna såg på dem också, så vilken lojalitet som återknyts ställer jag mig fundersam till. Är det MIG du saknar, K99? ;)

Kul att se just K99 tillbaka, alltid lika nyanserad i sitt språk, en spelare som sätter bollar i rullning. Jajjamen klarar vi oss utan, om inte Jajjamen har ett frontkonto i DH att slå sig på bröstet ifrån (?).

Och nej Jajja, ni fick stryk så det ekade hela vägen till v9 mot -SK-, spela martyr kan du göra hos folk som köper snacket.
 

DeletedUser

Guest
Hallo där! rättelse! IAP'n var jävligt gemensam för vi hade ett ton internadling och göra , samma sak gällde R.E , tror ingen trodde på allvar att det skulle bli något mellan dom 2 stammarna! =)
 

DeletedUser

Guest
Brukar säga att jag lätt skulle kunna anpassa mig till ett liv i en 26-poängare. Var ju inte länge sedan du var där så du vet ju hur sköönt det är jajja. ;) Då kan jag koncentrera mig på att vara aktiv här inne nu när det äntligen finns någon att huggas men..

**Sjunger som en lärka**

Ja det är så mycket enklare att leva som litet barn än som storvuxen. =)

och måste önska er tre lycka till, det behöver ni.
 

DeletedUser

Guest
Ja det är så mycket enklare att leva som litet barn än som storvuxen. =)

och måste önska er tre lycka till, det behöver ni.

True story. Finns väl bara ett steg till och det är att hellre fly än illa fäkta... ;)

Och... ja det behöver ni, beroende på var ni rotar er.
 
Topp