Äntligen!

sippe

New Member
Reaktionspoäng
0
Vi har följt detta forum länge!

Nu har vi chansen att hjälpa till.

Nu förstår alla varför vi krigade mot S.K.Era dagar är räknade, vi har återuppstått från de döda och kommer att visa vem som är bäst.

En liten varning till Knight:Ett enda svärd mot någon av oss så finns inte HumbleSwede mer!Skratta år detta om ni vill...

sippe Knight99 jajjamen
 

DeletedUser

Guest
Ja, det ska bli riktigt kul att vässa yxorna på denna världen igen! Måtte jag ha tiden till detta nu :) Blev väll mer eller mindre tvingad av ovanstående, haha. Men nu ska det smälla på rejält!
 

Insider

Member
Reaktionspoäng
5
Vi har följt detta forum länge!

Nu har vi chansen att hjälpa till.

Nu förstår alla varför vi krigade mot S.K.Era dagar är räknade, vi har återuppstått från de döda och kommer att visa vem som är bäst.

En liten varning till Knight:Ett enda svärd mot någon av oss så finns inte HumbleSwede mer!Skratta år detta om ni vill...

sippe Knight99 jajjamen

Hahahahaha skrattar ihjäl :,D.... Men du snälla.... är du säker? står du för de du skriver? Kan du säga avd du nickar?!... Och Knight o HumbleSwede kommer alltid o finnas på v1 ;-)
 

DeletedUser

Guest
Vi måtte försöka, det är det enda vi kan göra. Men motivationen är på top :) Ska bli roligt att försöka få humbleswede att bli ett minne blott!
 

DeletedUser

Guest
Return of R.E? ja vi vet ju hur det slutade sist. Lycka till på era nya konton:)
 

DeletedUser

Guest
Sist slutade det med att vi dog, av dom 3 som ligger på toppen just nu=) Nu är oddsen ändrade och tiden finns till så smäck på er!
 

DeletedUser

Guest
AAK är inget skämt! Dom kanske bara är lite för fulla nu för tiden och skickar anfall på sig själva igen..
 

DeletedUser

Guest
Okej då.. AAK är ett skämt, ett hejdundrande roligt skämt!
 

DeletedUser

Guest
Härligt! Välkomna tillbaka. Som en rent allmän reflektion och utan att tänka på någon av er så kommer det ändå upp en tanke i skallen: än är inte den siste idioten född. Vet inte varför den tanken ploppade upp... ;)
 

sippe

New Member
Reaktionspoäng
0
Jag skapade AAK tillsammans med Risling!
Vi gick med i R.E...Resten är historia

Jag behövde inte säga var vi kommer ifrån..Ni vet!!!
 

DeletedUser

Guest
Vi har följt detta forum länge!

Nu har vi chansen att hjälpa till.

Nu förstår alla varför vi krigade mot S.K.Era dagar är räknade, vi har återuppstått från de döda och kommer att visa vem som är bäst.

En liten varning till Knight:Ett enda svärd mot någon av oss så finns inte HumbleSwede mer!Skratta år detta om ni vill...

sippe Knight99 jajjamen

Nämen? Skulle just ändra min post i andra tråden då jag tyckte att jag tog i och här är du? :) Och du ÄR verkligen otrevlig, jippi. Du BORDE lagt till "ingame" efteråt så ingen tror att du kommer och knackar på dörren. Det är liksom inte tillåtet. ;)

Välkomna skall ni vara. Får se om ni hoppar in på någons konto och om det i så fall är hos någon vi inte bråkar med, men det fixar ni lätt. Lika lätt som förra gången, hoppas ni hamnar i ledningen. Erfarenhet har ni ju. :)
 

DeletedUser

Guest
Vi måtte försöka, det är det enda vi kan göra. Men motivationen är på top :) Ska bli roligt att försöka få humbleswede att bli ett minne blott!

Brukar säga att jag lätt skulle kunna anpassa mig till ett liv i en 26-poängare. Var ju inte länge sedan du var där så du vet ju hur sköönt det är jajja. ;) Då kan jag koncentrera mig på att vara aktiv här inne nu när det äntligen finns någon att huggas men..

**Sjunger som en lärka**
 
Topp