Äntligen!

DeletedUser

Guest
Fast ja, DH är ett hopkok av stammen som bröt sin IAP med er (och smällde på) när ni låg i krig, och stammen som såg på medans ni föll ihop, trots en antik allians er emellan. Kaninerna såg på dem också, så vilken lojalitet som återknyts ställer jag mig fundersam till. Är det MIG du saknar, K99? ;)

Kul att se just K99 tillbaka, alltid lika nyanserad i sitt språk, en spelare som sätter bollar i rullning. Jajjamen klarar vi oss utan, om inte Jajjamen har ett frontkonto i DH att slå sig på bröstet ifrån (?).

Och nej Jajja, ni fick stryk så det ekade hela vägen till v9 mot -SK-, spela martyr kan du göra hos folk som köper snacket.

Tjabba Soffan!

Sanningen om R.E var att stammen höll på att självdö av 2 anledningar.
1. De krigströtta i fronten som ville ha paus
2. De som låg långt bort och bara fick deffa

Antingen fick vi lägga ner stammen eller starta ett nytt krig, naturligtvis hade vi baktanken att det skulle ytmynna i världskrig när vi anföll er.

När sen överraskningmomentet försvann pga spioner och övriga fegade ur satt vi i rävsaxen.
R.E var en krigarstam, det fanns bara ett sätt att avsluta på.

Vi visste hur det skulle sluta mot er i -SK- innan vi anföll, men somna in var inte vår väg......

Klart jag har saknat vår hedersfiende ;)

Plikten och kärleken före allt utom hedern
//K99
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Typisk "Min fiendes fiende är min vän" scenario här?:confused::D

Finns fler klassiker som passar in på detta kriget;)
Ingen fiende är så förtretlig/förarglig som den som var din vän... någonting..någonting..
 

DeletedUser

Guest
Oh, just ja, nu kan jag ju till och med skriva det...

Gillar VERKLIGEN inte att R.E tog över stort där, desperata metoder att bjuda in sin forna ärkefiende, speciellt när dom ÅTERIGEN går ut i forumet med en "titta på oss vi är så duktiga"-attityden som fick deras konton att dö förra gången. "R.E är och var en krigsmaskin", mjo, den fick man ju inte höra då... Ses väl på fältet då, igen :).
 
Topp