Ändringar i världen

DeletedUser

Guest
Jag skulle vilja se en värld utan CAF faktiskt ^^ En värld där ALLA är med i kriget och slåss mot varandra till sista blodsdroppen. Ett riktigt krig a la Tribalwars. Så, vad säger ni, ledare av V3s topp-stammar, ska vi alla sluta fred o vända oss mot CAF? Det lär ju gå på en timme o bli av med dem typ... Eller, förlåt, 48 timmar. Vi får tänka på adlingsavståndet till Tinglos bortersta byar med.

om du säger att vi är bort på 48 timmar så säger jag att du underskattar oss. man ska ALDRIG underskatta sin fiende(även om vi inte är fiende så ska man ändå inte underskatta någon), det är något som ganska många gör.
 

Hardstyle*

Member
Reaktionspoäng
0
om du säger att vi är bort på 48 timmar så säger jag att du underskattar oss. man ska ALDRIG underskatta sin fiende(även om vi inte är fiende så ska man ändå inte underskatta någon), det är något som ganska många gör.

Inga underskattar Caf2 men inse fakta att ni inte kommer mycket längre en så här.. Hur länge har ni undvikit att kriga och tagit en massa små spelare. I erat kluster.. Hur hade ni tänkt lägga er strategi om det hade blivit krig??
Har ni någon rutin ?
Förr eller senare kommer ni ställas på Prov och då får vi se hur era Fredliga ledare och spelare klarar av ett krig ..
 

DeletedUser

Guest
Inga underskattar Caf2 men inse fakta att ni inte kommer mycket längre en så här.. Hur länge har ni undvikit att kriga och tagit en massa små spelare. I erat kluster.. Hur hade ni tänkt lägga er strategi om det hade blivit krig??
Har ni någon rutin ?
Förr eller senare kommer ni ställas på Prov och då får vi se hur era Fredliga ledare och spelare klarar av ett krig ..

Läg ner the Puulshajt vi har ju bevis på att peacemakers kan gå amok ( LCN ) har ju konstaterat för alla i v3 att man ej ska underskatta spelare ( stammar ) .....

Back on topik Vill se hardstyle vissa mig lite skillz i v3 :):eek:
 

cribba55

Member
Reaktionspoäng
0
Snacket om CAF familjen påminner i hög grad om tongångarna som gällde för "internadlarna" i LCN, och nu vet vi ju vad facit blev för dem.

Bit er inte i röven nu igen, den som väntar får se:p
 

DeletedUser

Guest
Inga underskattar Caf2 men inse fakta att ni inte kommer mycket längre en så här.. Hur länge har ni undvikit att kriga och tagit en massa små spelare. I erat kluster.. Hur hade ni tänkt lägga er strategi om det hade blivit krig??
Har ni någon rutin ?
Förr eller senare kommer ni ställas på Prov och då får vi se hur era Fredliga ledare och spelare klarar av ett krig ..

Kapa "trash talk" mot CAF och låt dom bevisa vad dom kan istället.
För du har rätt i en sak. Förr eller senare komemr dem ställas på prov.
och då går mina förhoppningar på CAF ändå.
 

DeletedUser

Guest
8 LCN - Bara Sim City sedan dag 1. Nyfiken på om dessa 12-åringar verkligen kan hantera sina internadlande, utspridda miljonkonton eller om de faller ihop som korthus om någon skulle gå på dem. Förmodligen det sistnämnda



trashmot lcn någon hade väldigt fel.

caf inte gör något nu thats it dom kommer iaf ha flr adlar än alla andra senare :p
 

Kött e gött

Member
Reaktionspoäng
0
Det LCN gjorde är inte något enkelt men det kan alltid vara ett mål att försöka uppnå i vårat framtida krig(när det nu kommer.... ;)).

06Fredrikh, snälla kan vi inte snacka lite in-game i alla fall. :(

On-T: Är alltid kul med stora förändringar i krig, även om de inte gynnar en själv så gör de krigen mer spännande och det vore kul med en till(Även fast det redan har skett ett stort antal förändringar som har gjort att hela kriget har vänt och satt världen i kaos). :)

Måste kila nu, såg att en ny barbarby poppade upp bredvid mig... :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
8 LCN - Bara Sim City sedan dag 1. Nyfiken på om dessa 12-åringar verkligen kan hantera sina internadlande, utspridda miljonkonton eller om de faller ihop som korthus om någon skulle gå på dem. Förmodligen det sistnämnda



trashmot lcn någon hade väldigt fel.

caf inte gör något nu thats it dom kommer iaf ha flr adlar än alla andra senare :p

Jag tyckte ungefär likadant när jag lämnade LCN för -U.S-. När jag sen kom tillbaka till LCN så var korthuset plötsligt gjort av betong och 12-åringarna verkar ha flytt sin väg. Ryktet om LCN sitter i och det verkar som maffian har ett rykte av förfluten tid och att du lever i det gångna. Men inte mig emot. Maffian kan luras ibland. Kanske även nu?! eller inte? For you to find out ;)

No offense. God jul istället ;)



Däremot hade det varit spännande om maxgränsen per stam var 10 spelare och att allianser ej existerade. Om alla bryter ur och skapar varsina stammar på 10 spelare per stam. Det hade väl varit ruskigt grymt att se hur världen då hade utvecklats? Vilka som spelar tillsammans m.m. Skulle nästan vilja att en sådan värld skapades någon gång framöver. Inte för att jag är säker på att jag skulle orka med fler världar än jag redan spelar i idag, men tanken väcker iaf lite intresse från min sida :)
 
Topp