Ändringar i världen

Exoclyps

Member
Reaktionspoäng
0
Vad skulle ni vilja se ändrades i världen?

Vilken stam skulle ni vilja se mergad, upplöst osv.

Kanske kasta om lite allianser osv? Vad skulle ske om CAF gick med i kriget mot GoW? Med GoW?

Vad händer med utbrytarna ifrån Zaxa? Något på G som gör att de inte vill vara med? Saknar de den gamla UF?


Antar det blir en bladning utav teorier, rykten, önskad utgång. En mesig röra för att se V3 ur ett annat perspektiv kanske?
 

DeletedUser

Guest
Vad sägs om att alla ledare ger sig in i disskution om att göra TOTAL KAOS på v3 ...


Ett krig där ALLA stammar krigar mott ALLA stammar och har ett skönt finnt spel utan att man sliskigt alierar sig med andra alianser ....


Det hade varit ett krig som lär hålla alla upptagana i v3 :cool: då hade jag adlad alla BARBAR byar:awsm:
 

DeletedUser

Guest
MASH hade haft sämst förutsättningar rent goegrafiskt om det nu skulle hända
 

DeletedUser

Guest
Skulle vilja se mig själv spela på v3 igen faktiskt. Hade varit sjukt kul att göra comeback! Blev riktigt sugen nu! :) Det är ju trots allt min första värld.
 

DeletedUser

Guest
Eller kommer tomten, såg i ett "inoffielt inlägg" att visa ur d...eller vad var det skulle vända kappan efter vinden..

opppppps, fick kanske inte säga så.

Jo, tomten kommer nog även i år. Hörde att GoW-S skulle få en riktigt stor julklapp.

Skulle vilja se mig själv spela på v3 igen faktiskt. Hade varit sjukt kul att göra comeback! Blev riktigt sugen nu! :) Det är ju trots allt min första värld.

Vi har saknat dig :awsm: Vad säger du, vi hackar två accs bredvid varandra o startar krig mot världen? ;)


Jag skulle vilja se en värld utan CAF faktiskt ^^ En värld där ALLA är med i kriget och slåss mot varandra till sista blodsdroppen. Ett riktigt krig a la Tribalwars. Så, vad säger ni, ledare av V3s topp-stammar, ska vi alla sluta fred o vända oss mot CAF? Det lär ju gå på en timme o bli av med dem typ... Eller, förlåt, 48 timmar. Vi får tänka på adlingsavståndet till Tinglos bortersta byar med.
 

DeletedUser

Guest
Fixa kontot Citronen så ja kan få adla dej lite istället för sitta o va så sugen ;) ( Läs rätt )

Jag tror nog att caf kan göra både de ena och de andra de där.. Kolla LCN.. Från en "internadlar" stam till en riktig köttarstam Nej man ska passa sej för vad dessa stammar kan göra därav va min åsikt sagd o ja e tyst dock väldigt tråkigt att höra samma visa om o om igen om caf stammen :(

Man ska aldrig underskatta de straffar sej..


NU e ja tyst..
 

kolhed

Medlem
Reaktionspoäng
0
Jo, tomten kommer nog även i år. Hörde att GoW-S skulle få en riktigt stor julklapp.



Vi har saknat dig :awsm: Vad säger du, vi hackar två accs bredvid varandra o startar krig mot världen? ;)


Jag skulle vilja se en värld utan CAF faktiskt ^^ En värld där ALLA är med i kriget och slåss mot varandra till sista blodsdroppen. Ett riktigt krig a la Tribalwars. Så, vad säger ni, ledare av V3s topp-stammar, ska vi alla sluta fred o vända oss mot CAF? Det lär ju gå på en timme o bli av med dem typ... Eller, förlåt, 48 timmar. Vi får tänka på adlingsavståndet till Tinglos bortersta byar med.

Sa han som var så stor för ett år sen.....
Gråbyar för vad då ????
Nä eran Tjekantid liksom stinker.
Helt ok att avsluta, men konstigt att många dycker upp som silverfiskar.
 

DeletedUser

Guest
Sa han som var så stor för ett år sen.....
Gråbyar för vad då ????
Nä eran Tjekantid liksom stinker.
Helt ok att avsluta, men konstigt att många dycker upp som silverfiskar.

Kolhed, såg ditt namn på tomtens "Naughty list" Du får nog bara kol i dina presenter.
 

DeletedUser

Guest
kolhed, kolhead, coalhead....

Skärpning!

Jag skulle vilja se att alla hamnade i en stor klump i mitten med en by var på 26 poäng xD.
 
Topp