Ändring V5 - Stammedlem.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Vi kommer under morgon dagen att ändra det maximala antalet stammedlemmar på Värld 5.

Den ligger just nu på 150 och kommer sänkas till 80 för att förhindra att spelare inte bunkrar ihop sig för att vinna snabbare.

Denna ändring påverkar i dagsläget inte någon stam på Värld 5.

Vänliga Hälsningar
Ert Tribal Wars Team
 

farbror joakim

Active Member
Reaktionspoäng
0
Va fan GAFFEL!!

Kör en omröstning om detta först innan ni gör något!
För annars kan ni väll lika gärna ge oss billigare mynt på en gång utan att vi har 60%

Nej fy fan säger jag bara att komma och göra något sådant utan att fråga vad de berörda spelarna tycker om saken.
För ni har ju haft omröstning om att höja adelsdistansen på v3, billigare mynt på v1. Så va fan ska inte vi få vara med och säga vad vi tycker om saken innan ni gör något.

Vist så påverkas inte våran stam som det ser ut nu, men vi har haft i beräkning att DEM-A ska vara med oss i DEMONS när vi ska vinna världen vilket inte kommer att fungera nu om ni sänker.

Nej kör en omröstning om frågan innan ni gör något sådant iallfall.

Samt vad skulle hända om vi tog in spelare så att vi passerar 80 medlemmar innan ni ändrar?
 

Goblin thor

Vinnare av Värld 5
Reaktionspoäng
0
Håller med Farbror joakim, att ändra saker utan att fråga vad de berörda spelarna tycker jag är lågt.
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Varför ha en "akademi" från början när det ändå går att ha 104 medlemmar (som det nu blir om DEMONS skulle ha alla i samma stam).
Kan bara säga: Ni får skylla er själva :D:D:D
 

korat99

Member
Reaktionspoäng
3
vi kommer under morgon dagen att ändra det maximala antalet stammedlemmar på värld 5.

Den ligger just nu på 150 och kommer sänkas till 80 för att förhindra att spelare inte bunkrar ihop sig för att vinna snabbare.

Denna ändring påverkar i dagsläget inte någon stam på värld 5.

vänliga hälsningar
ert tribal wars team

mycket dåligt beslut ändra detta nu!!!!
 

DeletedUser

Guest
Kan inte mer än att hålla med Preko i hans uttalande, Gaffel med CO har länge vetat om att Demons + Dem-a är en familje stam som håller ihop och räknas ihop som vinst, nu när dem vet om att världen håller på att vinnas av Demons så går dem ut och sätter hänglås på Demons planer, får jag fråga varför ni gör detta?

Ni sätter ett max antal så att Demons måste sitta och seg adla ett bra tag för att ens gå in i End game, var det sänkt antal medlems antal på övriga världar eller är det i samma inställningar?

Usch och fy säger jag, Crewet för tribalwars.se behöver fixas upp eller genomgå en radikal förändring.
 

-Vendetta-

Medlem
Reaktionspoäng
0
Ni kanske inte har sett det, men v1 och v11 fick precis samma gräns. Världarna med liknande inställningar för hastighet, akademisystem och medlemsantal i stammar. Men det kanske fortfarande är jättekonstigt enligt er?
 

DeletedUser

Guest
Ni kanske inte har sett det, men v1 och v11 fick precis samma gräns. Världarna med liknande inställningar för hastighet, akademisystem och medlemsantal i stammar. Men det kanske fortfarande är jättekonstigt enligt er?

Jag är inte helt bortblåst och kan faktiskt läsa ett PM som kommer in i brevlådan.

En förändring för en värld bör ske inom varje enskild värld och inte "pang boom, nu har vi en ny ändring"

Vet att du gillar denna idé, det har vi läst och du behöver inte promota det varannan kvart.
 

-Vendetta-

Medlem
Reaktionspoäng
0
Öh, jag vet att du ogillar denna idé, det har vi läst och du behöver inte tjata.

Men alltså ja..
 

DeletedUser

Guest
Det måste vara helt och hållet en komplott mot Demons!! Något annat är helt osannolikt!

.... Wait wat now.

Försök vinna världen utan att merga. Det ska nog gå bra ändå. ;)

Dessutom lär folk sluta innan världen avslutas. Då är det bara att bjuda in de som fortfarande är kvar?
 

farbror joakim

Active Member
Reaktionspoäng
0
Det måste vara helt och hållet en komplott mot Demons!! Något annat är helt osannolikt!

.... Wait wat now.

Försök vinna världen utan att merga. Det ska nog gå bra ändå. ;)

Dessutom lär folk sluta innan världen avslutas. Då är det bara att bjuda in de som fortfarande är kvar?

Spelare slutar men konton stannar.. Så your point is?
 

DeletedUser

Guest
Eller så testar ni att vinna utan merge. Det vore nåt va?

Det skulle vi säkerligen kunna göra och fixa men det är inte det detta handlar om utan att det bestäms utan att fråga oss spelare på v 5..
Som det skrevs här ovan har man frågat de på v1 osv men vi har inte blivit tillfrågade utan att det antas att vi ska god ta detta *NOT*.. :confused:
 

DeletedUser

Guest
Ni kanske inte har sett det, men v1 och v11 fick precis samma gräns. Världarna med liknande inställningar för hastighet, akademisystem och medlemsantal i stammar. Men det kanske fortfarande är jättekonstigt enligt er?

Alla kanske inte spelar på ALLA världar och tycker då inte att det så intressant att kolla in alla världar samt att vad jag fattar det som så har v 1 och v 11s spelare fått förfrågan om detta vilket v 5s spelare ej har fått!

Lätt och sitta och säga att DEMONs får skylla sig själva när dom har en systerstam/akademi men ni som säger så skulle gnälla om det hade varit er stam el akademi, så sluta med *ni får skylla er själva och ni borde ha fattat mm*......
 

DeletedUser

Guest
Om man måste vara 150 spelare i en stam för att ta världen till end game så är det ju nåt som inte står rätt till:D
En stam ska inte behöva innehålla mer än 50-60 medlemmar för att låsa en värld. Men har man gjort upp planer för hur man ska vinna en värld och mattan rycks undan under ens fötter så förstår jag att man blir besviken.

Det jag inte förstår är att Gaffel inte tar upp detta via en omröstning på v5 innan man tar beslutet. Av ren nyfikenhet skulle man ju vilja veta vad som ligger bakom detta beslut är det för att tjäna mer pengar genom att låta v5 vara öppen längre? Nu när 2 världar är borta så vore det ju synd om en 3 försvann inom kort. Eller är det så att det skulle bli för dyrt med premium om en stam på 150 pers vann:p
 

lolplop2

Member
Reaktionspoäng
0
Alla kanske inte spelar på ALLA världar och tycker då inte att det så intressant att kolla in alla världar samt att vad jag fattar det som så har v 1 och v 11s spelare fått förfrågan om detta vilket v 5s spelare ej har fått!

Varken vi på V1 eller vi på V11 har fått någon som helst förfrågan, var har du fått den infon ifrån?

OT: Gaffel och gänget gjorde ändringen på tre världar som har många inställningar som liknar varandra, bland annat så är det samma medlemsantal, 150. De sänker medlemsantalet till 80 för att främja krig, det är det som i stort sätt varenda spelare tjatat om i de många trådarna om V13, att man vill ha max 30 medlemmar, en till vill tillochmed gå så långt som max 15, osv.

Jag förstår DEMONS reaktion men faktum är att TW-team förstört för någon, det är ingen stam som har över 80 medlemmar, däremot finns det som sagt familjestammar, akademistammar, systerstammar osv.

Självklart borde det ha kommit en omröstning, en omröstning tar max 1-2 veckor att genomföra!
Men, nu gissar jag bara, jag tror att de flesta inte hade haft något emot en sådan här ändring, förutom då DEMONS och DEM-a.
Där kan man ju ha lite fingertoppskänsla och göra en omröstning just för V5 eller låta V5 nå sitt end-game.

Möjligtheterna är oändligt många, TW-team kunde gjort på så många andra sätt, nu gjorde de på det här viset.
Jag tycker att det verkar idiotiskt att inte fråga spelarna och utövarna, de som pumpar in pengar när de får förmånen premium. Spelarna borde få säga sitt först, dock så är det såklart alltid upp till teamet att fatta besluten!
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp