=Ä=!

DeletedUser

Guest
Va vadå spion? :eek:
Trodde ju detta var vårat interna forum! Förlåt Chrille :eek:
 

DeletedUser

Guest
Upp till bevis nu att ni kan kriga! Ser inte många övertagningar

Mycket prat lite verkstad!
 
Reaktionspoäng
0
christofferolsen, dags för dig att knipa.
Börjar lessna på din attityd, klankar ner på andra som om du vore någon fucking legend. Frågan som hela v4 ställer sig, vem fan är du och vad har du åstadkommit? Börja leverera och snacka sen.


ja då kan jag till en början be alla på v4 om ursäkt för min attityd :)

klanka ner på folk är inget jag menar att göra för isånafall vad har jag skrivit som klankar ner på andra?. för jag vet inte vart du har fått det ifrån :confused:. Och om du menar texten som står ovanför med ett urklipp ur våran skypechatt så sitter vi alltid och skämtar med varann för att göra det hela lite roligare, skulle ni se hur vi sitter och skriver till varann så skulle ni förstå hur mycket vi sitter och skämtar. ber nu v4 igen om ursäkt för min attityd.

Mvh Christofferolsen
 

Blutoni

Member
Reaktionspoäng
0
Kanske finns respekt för dig, men det är nog ecalos som är bakgrunden till den respekten ;) No disrespect just the truth :)
 

DeletedUser

Guest
Kanske finns respekt för dig, men det är nog ecalos som är bakgrunden till den respekten ;) No disrespect just the truth :)

klart som fan att det är afrot som har respekten... till och med jag är fan rädd för den killen ibland och då kommer han endå inte att göra mej nått + att han gillar mej :p så jag undrar vad han gör med dem han ogillar och som är hans fiender...
 

DeletedUser

Guest
klart som fan att det är afrot som har respekten... till och med jag är fan rädd för den killen ibland och då kommer han endå inte att göra mej nått + att han gillar mej :p så jag undrar vad han gör med dem han ogillar och som är hans fiender...

Klart man har respekt för afrot =) Vi kan vara jävligt lyckliga att vi har honom i våran stam och inte möter honom, då hade jag nog slutat direkt :)
RESPEKT AFROT!! =)
 

DeletedUser

Guest
Haha, =Ä= har blivit totalt ägda enligt mig.

Fy vad dåliga dom är. Trodde dom skulle bjuda på motstånd men icke, riktigt kass stam.


Men vaf*n bara 20m att internadla kvar. Sen är det ca 60m kvar. Sen finns ju bara Ecalos kvar som kan bjuda på motstånd. Hur gör vi då?
 

DeletedUser

Guest
Nejdå, snart har jag växt upp och då kommer jag att adla er :)
 

blacksanta

New Member
Reaktionspoäng
0
Vill bara säga grattis Viken, vilka oerhörda krigare ni är! :D

Tar ut spelare som redan lagt ned V.4, fyf-n vad duktiga ni är!

Förstår att ni är sjukt stolta, verkligen.

Blir spännande att se hur ni klarar er nu.. När en viss ny stam har skapats.

Vad duktiga ni är :) måstee verkligen berömma er :):)
 

DeletedUser

Guest
Haha, SG är ju en "MYCKET" bättre stam än =Ä= xD LMAO!

Nu fick ju DB bara 70m+ att adla :)
 

DeletedUser

Guest
har inte fattat varför det ser ut som =Ä= la ner.
Om någon kan berätta varför.
 

DeletedUser

Guest
vet inte om det är såhär, men jag tyckte det lät lite kul i mitt huve -.-.

som kärnkraft ungefär, först får man något bra men det som kommer efter, är inte like bra.

Ja, precis så är det. Enda skillnaden är att =Ä= inte varit bra på ett långt tag, de har inte ens varit i närheten av hyfsade.
 
Topp