=Ä=!

Reaktionspoäng
0
Motsägelsefullt. Alltid fint när man får sig själv att låta bra för att någon annan är dålig. Jag är imponerad.

ääähhh tyst med dig! :eek: bara för att du är en spelare som inte kan ducka eller deffa ut adel är de inte mitt fel. Stammen Legenderna kommer aldrig bli Legender. spelare som vet och kan försvara sig samt anfall är Legender. ni är bara en bunt "barbarer" som har vuxit sig stora eller va man ska säga. till och med jag sj skulle kunna krossa er "Legender" sj om jag låg brevid er. kanske man har storhetsvansinne men jag vet vad jag kan och ni imponerar inte alls. och jag har blivit prövad ett xx antal gånger med anfallsvågar som är skrämmande även fått beröm för mitt "jobb"

(p.s detta är den förbaskade ölen som talar :rolleyes: )
 
Reaktionspoäng
0
vad är det här för något:eek:

nu trackar vi inte på varandra så låter vi soldaterna göra jobbet så ser vi vad som händer.. Semestertiderna börjar tyna ut men det fina vädret kommer nu som vanligt.. så vi får se vilken stam som gillar solen bäst. eller kanske vilken stam som kan sitta med en öl i solen o ändå plocka byar.

Jag önskar =Ä= all lycka och när det gäller db frågan så håller jag med om att jag aldrig kommer gå tillbaka dit. vi kunde lika väl skrivit vårat forum här då hade nog färre spelare sätt vad vi skrev.

Låt oss sköta det här snyggt o kriga med respekt!


klart jag låter trupperna tala men när en "Legend" som inte ens använder sina trupper öppnar munnen mot mig så ska han få sig en omgång. :D

och plocka byar i solen är det bästa som finns ( brukar sitta på balkongen med datan så man både solar och har kul samtidigt) är man databnörd så är man ^^ haha :rolleyes:

jag önskar även =Ä= all lycka vissa av er är värdigt motstånd vilka dom är vet ni. men vill helst peka ut Porta och Nico08 samt dominiken. :)
 

DeletedUser

Guest
DB ? inte en gång till under mitt liv iaf, stammen läcker info. deras anfall är bedrövliga. ( har sj vart anfallsplanerare ) . kolla deras byövertagningar samt vart deras övertagningar sker ^^ Viken där emot är en stam som inte läcker och kan anfalla samt försvara sig, Vi behöver inte ens timea mot Ä :p går lika bra ändå.

hahahahaha deras anfall är bedrövliga och du var anfallsplanerare? är det inte du som är dålig då? det är ju din uppgift att anfallen ska funka. du talar emot dig själv lite där
 

DeletedUser

Guest
där har du fel

energiknippe, där har du lite fel faktiskt.:p

chrilles uppgift är att lägga ut en anfallsplan som fungerar och är bra.

han kan ju inte göra så mycket åt dem som inte anfaller och de som inte vet hur man skall anfalla.

sen så vet jag knappt om vi körde något sånt anfall då allt läckte ut till motståndare redan innan det kommit ut till forumet..;)
 

DeletedUser

Guest
lite statistik

lite statistik då

Side 1:
Tribes: Viken
Players:

Side 2:
Tribes: =Ä=
Players:

Timeframe: Förra veckan

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 208
Sida 2: 69
Skillnad: 139

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 158
Sida 2: 14
Skillnad: 144

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 1,861,242
Sida 2: 580,274
Skillnad: 1,280,968

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,500,206
Sida 2: 130,157
Skillnad: 1,370,049

image.php
 

DeletedUser

Guest
Damn, grymt jobb av Viken! Trodde inte statsen var så övertygande
 

DeletedUser

Guest
Skönt för oss i Ecalos, var rädd att Ä skulle nobla bort oss ett tag :S
 

eggeh

Active Member
Reaktionspoäng
26
ääähhh tyst med dig! :eek: bara för att du är en spelare som inte kan ducka eller deffa ut adel är de inte mitt fel. Stammen Legenderna kommer aldrig bli Legender. spelare som vet och kan försvara sig samt anfall är Legender. ni är bara en bunt "barbarer" som har vuxit sig stora eller va man ska säga. till och med jag sj skulle kunna krossa er "Legender" sj om jag låg brevid er. kanske man har storhetsvansinne men jag vet vad jag kan och ni imponerar inte alls. och jag har blivit prövad ett xx antal gånger med anfallsvågar som är skrämmande även fått beröm för mitt "jobb"

(p.s detta är den förbaskade ölen som talar :rolleyes: )

Tog visst hårt det där.

Det kanske är tidernas mest ironiska stamnamn, vem vet? Har aldrig påstått att jag är något utöver det vanliga, har inte ens sagt att jag är bra på tw. Sen varför du har fått för dig saker om mitt försvar vet jag inte. Dom enda byarna jag någonsin förlorat har varit på direkta counters.

Inte heller speciellt imponerande om du kan "krossa oss" när vi har en aktiv spelare (jag). Det var dock ett förträffligt försök att låta häftig, creds.
 

Floonky

Member
Reaktionspoäng
0
Vill bara säga grattis Viken, vilka oerhörda krigare ni är! :D

Tar ut spelare som redan lagt ned V.4, fyf-n vad duktiga ni är!

Förstår att ni är sjukt stolta, verkligen.

Blir spännande att se hur ni klarar er nu.. När en viss ny stam har skapats.
 

blacksanta

New Member
Reaktionspoäng
0
Vill bara säga grattis Viken, vilka oerhörda krigare ni är! :D

Tar ut spelare som redan lagt ned V.4, fyf-n vad duktiga ni är!

Förstår att ni är sjukt stolta, verkligen.

Blir spännande att se hur ni klarar er nu.. När en viss ny stam har skapats.


Ja visst är vi :D
 

DeletedUser

Guest
Ja det ska bli kul att se hur --SG-- klarar sig mot Viken. Men som en gammal NAV spelare, så håller jag ju klart på viken;)

Creds till Blacksanta och gänget för dom fina statsen
Må bästa stam vinna!
 
Reaktionspoäng
0
Vill bara säga grattis Viken, vilka oerhörda krigare ni är! :D

Tar ut spelare som redan lagt ned V.4, fyf-n vad duktiga ni är!

Förstår att ni är sjukt stolta, verkligen.

Blir spännande att se hur ni klarar er nu.. När en viss ny stam har skapats.


vem är du? vart kom du ifrån? :eek:

vilken stam menar du nu som har startat? om du menar --SG-- så är jag verkligen rädd :eek: eran krigarstam sätter v4 i skräck. och alla kommer ge upp när dom ser d****** anfalla :eek: sedan så klagar du på att vi i Viken tar byar av inaktiva spelare i =Ä=. enligt eran byövertagning så gör ni samma sak, fast med extra krydda av barbarbyar (som vanligt) du är väldigt stolt över erat krigande ser jag :)
 

DeletedUser

Guest
Vill bara säga grattis Viken, vilka oerhörda krigare ni är! :D

Tar ut spelare som redan lagt ned V.4, fyf-n vad duktiga ni är!

Förstår att ni är sjukt stolta, verkligen.

Blir spännande att se hur ni klarar er nu.. När en viss ny stam har skapats.


Haha SG har tagit in DB Och Ä:s aktivaste barbarjägare! hahahahaha Har ni gjort en deal med admin så att ni kan sätta ut barbarerna som fiender eller? :D hahaha
 

DeletedUser

Guest
Ett urklipp ur våran chatt!
Vi är verkligen dömda!

[16:25:50] =C. Olsén=: shit jag --SG-- överträffar sig själva
[16:26:05] torshammaren: :O
[16:28:55] =C. Olsén=: ohh nooo dom äger oss!
[16:29:22] torshammaren: japp, vi kan likagärna lägga ner
[16:29:42] =C. Olsén=: hmm nääää. dom ska först få kriga till sig mina byar .
[16:29:49] =C. Olsén=: alltså kommer jag aldrig få sluta :(
[16:29:59] torshammaren: hahahaha
[16:30:17] xideeR! | You can't run from death.. but you can die trying!: HAHAHAH
[16:30:44] torshammaren: hahaha, är stinger aktiv, han har ju loosa hur många byar som helst
[16:30:45] =C. Olsén=: ja men de ju sanning :D
[16:31:02] =C. Olsén=: oohhh shit :O
[16:31:10] =C. Olsén=: han är bäst!
[16:31:14] =C. Olsén=: legenden
[16:31:36] torshammaren: jag tror inte jag törs anfalla dessa aktiva barbarjägare ;)
[16:32:04] xideeR! | You can't run from death.. but you can die trying!: Jag är rädd :S
[16:32:05] =C. Olsén=: men hammarn :( vi måste :O annars tar barbarerna slut på v4 :(
[16:32:08] =C. Olsén=: ;(
[16:32:15] torshammaren: ;(
[16:32:26] torshammaren: admin får väl lägga in nya
[16:32:42] =C. Olsén=: dom vill ju inte. för då tar denna värld aldrig slut :O
[16:32:57] xideeR! | You can't run from death.. but you can die trying!: IM DOOMED!
[16:32:59] torshammaren: ;(
[16:33:00] =C. Olsén=: --SG-- är odödliga så länge barbarer finns
[16:33:03] xideeR! | You can't run from death.. but you can die trying!: Ska springa åh gråta i ett hörn
 
Topp