DO bryter IAP med J III

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Mrmusic61

Member
Reaktionspoäng
0
Vad tror du skulle hända egentligen, DO har under lång tid förrådet iaps och anfallit dom i ryggen sånt borde man iaf kolla upp innan man litar på stammar.

vet ett fall där DO skickade ut värdjan om support till en sina allierade för att sedan under natten adla så många tomma byar som möljigt av dom.


PRECIS min åsikt....Tack...
 

Mrmusic61

Member
Reaktionspoäng
0
Det e väl kul med krig??:p

Jag vet inte vf vi valde just er men andledningen kommer säkert snart.


Heder och heder, vad jag vet så har vi inte haft en sån lång relation...

Visst e det kul...särskilt om man har oddsen på sin sida 8:1


Innebörden av ordet heder har du tydligt inte fattat så.........:eek:
 

DeletedUser

Guest
Mrmusic, kan du inte i alla fall lägga ihop dina inlägg så man slipper se dem utspridda. Det blir bara äggröra av det du säger när du gör så.

Jag tycker också att man ska kunna lite på sina IAP:s, men det kan vara smart att skaffa några andra IAP:s/allianser så att man inte står och faller med en enda vän.

Lycka till, med de oddsen kommer ni behöver det :rolleyes:
 

Mrmusic61

Member
Reaktionspoäng
0
Mrmusic, kan du inte i alla fall lägga ihop dina inlägg så man slipper se dem utspridda. Det blir bara äggröra av det du säger när du gör så.

Jag tycker också att man ska kunna lite på sina IAP:s, men det kan vara smart att skaffa några andra IAP:s/allianser så att man inte står och faller med en enda vän.

Lycka till, med de oddsen kommer ni behöver det :rolleyes:
Ursäkta en oerfaren forumskrivare...

Våra allierade som vi hjälpt i vått och torrt sviker tyvärr..antingen har de en allians med DO eller så har de krig på annat håll....eller som andreapirlo tidigare...de har glömt att vi ha en allians....
 

DeletedUser

Guest
Ursäkta en oerfaren forumskrivare...

Våra allierade som vi hjälpt i vått och torrt sviker tyvärr..antingen har de en allians med DO eller så har de krig på annat håll....eller som andreapirlo tidigare...de har glömt att vi ha en allians....

Det kan ju möjligtvis vara så att det här är en gigantisk konspiration för att förgöra er :rolleyes:

Eller så bryr de sig bara inte.

Jag tror att de har annan skit i näven att torka bort innan de smörjer eran rygg med sololja ;)

...och trots att du är känslosam just nu så hoppas jag att du uppskattar min humor.
 

Mrmusic61

Member
Reaktionspoäng
0
Det kan ju möjligtvis vara så att det här är en gigantisk konspiration för att förgöra er :rolleyes:

Eller så bryr de sig bara inte.

Jag tror att de har annan skit i näven att torka bort innan de smörjer eran rygg med sololja ;)

...och trots att du är känslosam just nu så hoppas jag att du uppskattar min humor.

hehehe såååå jävla känslosam e jag inte...jag uppskattar för det allra mesta Humor....:D
 

DeletedUser

Guest
Det låg liiiite ironi i den sista välmenande raden jag skrev också :p
 

DeletedUser

Guest
Jag har spelat Tw länge med olika framgångar... Jag har blivit adlad och jag har adlat. Jag har dock aldrig gått emot någon som i tidigare skede i spelet hjälpt mej. Det må vara ett krigsspel, men min personliga åsikt är att man ska uppträda (i brist på ett bättre ord) hedersvärt. Jag har varit med i stammar som lägger in allierade och IAPs för att kunna växa, för att sedan gå ut i krig med desamma. Detta anser inte jag är schysst. Man ska ta vara på sina allierade och hålla sina överrenskommelser tills det inte finns ett annat val. Att det är den sista i världen att slåss mot eller att den andra sidan startar ett krig emot oss. Vill man ha krig med en stam SKA man inte ha dem som allierad eler IAPs. Att gå i krig med en all/IAPs bara för att växa är fel. detta spel ska även "lära" oss om diplomatiska och icke krigiska handlingar och tillvägagångssätt.. Men det jag har sett hitintills är skrämmande. Alla går bakom ryggen på alla. Man bör nog ha en riktigt bra plåtbit på ryggen för att slippa en välvässad kniv där.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Bra JIII

Med tanke på DOs kapacitet i att kriga skulle jag inte vara så orolig, tog dem tre veckor att adla 400.000 poäng........ *L*... håller med mrmusic, DO innehåller en rad mycket trevliga o schyssta spelare men har en svag ledning, en ledning som inte kan leda utan låter tonåringarna styra o ställa.

Att håna när någon vill uttrycka sina åsikter är märkligt. Visst är det fegt att inte våga utfärda en krigsförklaring, eller säga upp en IAP utan backstabba. Det är det tråkiga med värld 2, finns inget som gör det roligt att spela där mer, bara en massa ryggkliare åt stora spelare eller stammar, bara en massa som är så självgoda så man kan inte annat än att skratta .... de flesta skulle inte klara sig särskilt länge på värld 3.........

Heder åt dig mrmusic som vågar stå upp och tala om när du tycker saker är fel, hade ju varit intressant att höra ledarskapet i DO bemöta istället för alla dessa som alltid hackar när någon vågar gå emot .......antagligen av rädsla för att själva bli adlade.....*L*..

Ladda kanonerna, gå till motattack...
 

DeletedUser

Guest
Med tanke på DOs kapacitet i att kriga skulle jag inte vara så orolig, tog dem tre veckor att adla 400.000 poäng........ *L*... håller med mrmusic, DO innehåller en rad mycket trevliga o schyssta spelare men har en svag ledning, en ledning som inte kan leda utan låter tonåringarna styra o ställa.

Att håna när någon vill uttrycka sina åsikter är märkligt. Visst är det fegt att inte våga utfärda en krigsförklaring, eller säga upp en IAP utan backstabba. Det är det tråkiga med värld 2, finns inget som gör det roligt att spela där mer, bara en massa ryggkliare åt stora spelare eller stammar, bara en massa som är så självgoda så man kan inte annat än att skratta .... de flesta skulle inte klara sig särskilt länge på värld 3.........

Heder åt dig mrmusic som vågar stå upp och tala om när du tycker saker är fel, hade ju varit intressant att höra ledarskapet i DO bemöta istället för alla dessa som alltid hackar när någon vågar gå emot .......antagligen av rädsla för att själva bli adlade.....*L*..

Ladda kanonerna, gå till motattack...

Lite kul att se att de enda stammar som kritiserar DO är dom som krossats av dom.
Är jag den enda som inte är förvånad att man inte älskar stammen som blev ens undergång?

Ni valde helt enkelt fel namn på stammen.
Är det inte roligt att Johan III anklagar oss för förräderi?
Sant eller icke, riktigt ironiskt sätt att utplånas på är det.
 
Senast redigerad av en moderator:

Mrmusic61

Member
Reaktionspoäng
0
Lite kul att se att de enda stammar som kritiserar DO är dom som krossats av dom.
Är jag den enda som inte är förvånad att man inte älskar stammen som blev ens undergång?

Ni valde helt enkelt fel namn på stammen.
Är det inte roligt att Johan III anklagar oss för förräderi?
Sant eller icke, riktigt ironisk sätt att utplånas på är det.

roligt och roligt...jag hoppas att du klarar dig ute i verkliga livet med den inställningen....för om dina IRL kompisar läste vad du skrev här så skulle dom nog ta sig en funderare...
 

DeletedUser

Guest
roligt och roligt...jag hoppas att du klarar dig ute i verkliga livet med den inställningen....för om dina IRL kompisar läste vad du skrev här så skulle dom nog ta sig en funderare...

Men lilla gubben :eek:

Tror nog inte att mina IRL kompisar baserar sina åsikter om mig på hur jag spelar ett spel. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Mrmusic61

Mrmusic61, var tyst innan du gör bort dig mer, på så sätt kan du i alla fall dö med värdighet...
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp