KOL vs MR-familjen

DeletedUser

Guest
Man märker samma syndrom på andra sidan världen med :)

Kanske borde ni göra likadant?
För ni ligger under på olika "former" (vad kallas det? ^^) av stats ;)
Bra jobbat K¤O¤L och RoS :)

PS. Kollade bara huvudstammarna.
 

DeletedUser

Guest
Heh troligt man bryr sig om stats.
Fan pissed jag skulle bli om stammen kickade mig för att jag håller på att nollas.
Men iofs så säger dom ju
"United we stand, Divided we fall"
Ljuger gör aldrig kaniner som du märker.
 

DeletedUser

Guest
Tydligen gör RoS och KOL det :)
Gör båda stammar så eller bara en av dem? Vilken isf?
Orkar inte gå in på tw stats igen ^^

Kaniner ljuger inte, det vet jag sen reportern MrR ;)
 

DeletedUser

Guest
vet att KOL gjort det.
tror att jag hörde nått om att Ros gjort det, fråga dom som ligger på RoS fronten.
jag har bara en by där som dom låter vara eftersom de tror den är deffad till tänderna <3

Det bästa är att jag kan säga sådär, för ni kommer dom tro att jag ska lura dom att anfalla den :) Allt man behöver i en by är spejare, om inte deras spej kommer igenom så tror dom att samma sak skulle gälla yxmän :D
 

DeletedUser

Guest
Den byn är spejad flera gånger (med lyckat resultat) så det va ju intee riktigt sant...
 

DeletedUser

Guest
Asknx,hade vi brytt oss om statistiken så hade jag kickat Phyrinho.
Men nu hoppades jag att han skulle komma tillbaka,har också en mysko känsla att jag inte vet hela sanningen bakom denna spelare,då alla hans byar var heltomma som vi internadlade då han blivit röd.Har nån känsla av att han kanske skänkte bort dem till er,har jag totalfel?

I varje fall så hann ni ta ett inte så litet antal byar från honom innan vi började internadla.
 

DeletedUser

Guest
Asknx,hade vi brytt oss om statistiken så hade jag kickat Phyrinho.
Men nu hoppades jag att han skulle komma tillbaka,har också en mysko känsla att jag inte vet hela sanningen bakom denna spelare,då alla hans byar var heltomma som vi internadlade då han blivit röd.Har nån känsla av att han kanske skänkte bort dem till er,har jag totalfel?

I varje fall så hann ni ta ett inte så litet antal byar från honom innan vi började internadla.

Heh, har ingen aning om vad som hände med Phyrino, ligger inte nära RoS.

Men som jag sa, jag vet att KOL gör det, men jag vet inte om RoS gör det.
Anklagade er alltså inte för något :)

Gillar du min avatar btw? Om du inte förstår den google "all your base".
Inte alla som fått med sitt namn i världens mest kända spelcitat.
 

DeletedUser

Guest
Bland det lamaste jag har hört.

KOL2 gick in i K¤O¤L i samma veva som kriget drog igång. Alla där kom inte med av olika anledningar, och det är dem ni kallar kickade. Har jag fel?

Har sett att det är ett flertal UT spelare som lämnat stammen, och om det är självmant eller om de blivit kickade lämnar jag osagt, eftersom jag inte vet hur det ligger till.

För att avsluta tjafset om stats.
Det är krig, och i krig lämnar folk stammar för att söka sig mot lite lugnare områden. Kolla bara i detta forumet exempelvis.
Folk som ber om nåd, och lika mycket av motsatsen. Det är en salig röra av alla typer av folk med olika typer av åsikter, och jag tror inte för ett ögonblick att folket i UrbanT är bättre än folket i K¤O¤L eller tvärtom.
Alla gör nog sitt bästa. Antingen för sin stam eller för egen del, sina polare. Vissa vill inte ha krig, andra tycker att det är jättekul.
Spekulationer om ifall folk blir kickade är helt grundlösa från båda sidor. Vi vet inte hur det ligger till, och ärligt talat... bryr vi oss egentligen?

Vi får se hur detta kriget går, när det är avslutat. Sedan om folk roar sig med att spå krigets utkomst i TW-stats eller kaffesump och tarotkort under krigets gång har inte så stor betydelse när allt kommer omkring.

Huvudsaken är att vi har roligt. Krig eller inte.
Känner man att man vill kasta in handuken, så ska man göra det.
känner man att man vill slåss till sista yxgubben, kör på.

Hoppas dock att alla gör vad de vill, och att de gör det med ett flin.
Låter kanske lite lamt, men på så vis blir ju alla vinnare. ;)
 
Senast redigerad av en moderator:

ic3princ3

Medlem
Reaktionspoäng
0
Asknx,hade vi brytt oss om statistiken så hade jag kickat Phyrinho.
Men nu hoppades jag att han skulle komma tillbaka,har också en mysko känsla att jag inte vet hela sanningen bakom denna spelare,då alla hans byar var heltomma som vi internadlade då han blivit röd.Har nån känsla av att han kanske skänkte bort dem till er,har jag totalfel?

I varje fall så hann ni ta ett inte så litet antal byar från honom innan vi började internadla.

han har inte "skänkt" bort något.. visst va hans byar tomma.. men de kan bero på att ett ex antal personer va på han o rensade honom.. kollat in mur nivån på byarna? de va inte specielt mycket till mur.. dessutom så va han inte så smart.. massa fejks på vissa av hans byar så han deffade dom med allt sen så va de bara att plocka massa byar av han som va tomma på trupper.. så visst de kanske va billigt men de va ren krigsstrategi o e man inaktiv så får man skylla sej sj..
 

DeletedUser

Guest
han har inte "skänkt" bort något.. visst va hans byar tomma.. men de kan bero på att ett ex antal personer va på han o rensade honom.. kollat in mur nivån på byarna? de va inte specielt mycket till mur.. dessutom så va han inte så smart.. massa fejks på vissa av hans byar så han deffade dom med allt sen så va de bara att plocka massa byar av han som va tomma på trupper.. så visst de kanske va billigt men de va ren krigsstrategi o e man inaktiv så får man skylla sej sj..

Håller med dig fullständigt om att det var bra gjort av er om det var på det viset.
Kan bara beklaga att en stor spelare valde att inte göra nånting i kriget och sen bara lägga sig och dö ytan att ens meddela sin stam om det.
 

DeletedUser

Guest
Håller med dig fullständigt om att det var bra gjort av er om det var på det viset.
Kan bara beklaga att en stor spelare valde att inte göra nånting i kriget och sen bara lägga sig och dö ytan att ens meddela sin stam om det.

Sånt är tråkigt :/
 

DeletedUser

Guest
Jag tror på MR- Familjen att dom vinner över mot RoS och K¤O¤L

En spelare nästan nobblad i RoS vid namn Drinkingby. Vem ligger bakom detta? :O
 

n3apower

Member
Reaktionspoäng
0
Jag tror på MR- Familjen att dom vinner över mot RoS och K¤O¤L

En spelare nästan nobblad i RoS vid namn Drinkingby. Vem ligger bakom detta? :O

HAHA jag vet :D
J0cke <3
Jag kan nästan fundera på vem som är nästa som blir adlad av RoS ..
Och det kommer snart om "skriket" i deras forum om det ^^
Dock blir han inte helt utnoblad vad jag tror, men byar kommer han väl tappa xD
 

DeletedUser

Guest
Jag måste bara tillägga.

Drinkingby hade: 83,431 poäng.

Medans ni ändå passa på, sök på "Thingen", han har bara 245k kvar, och han hade 1,225,000 poäng innan.

I detta fall har det inte med "Antal personer som är noblade", utan de är poäng som är borttagen.
 

n3apower

Member
Reaktionspoäng
0
Jag måste bara tillägga.

Drinkingby hade: 83,431 poäng.

Medans ni ändå passa på, sök på "Thingen", han har bara 245k kvar, och han hade 1,225,000 poäng innan.

I detta fall har det inte med "Antal personer som är noblade", utan de är poäng som är borttagen.

HAHAHHA,
Jaa, och ni har inte ens rensat färdigt dom nere i syd..
DET tycker jag är dåligt faktiskt.
Dom ska ju inte ha en chans där, men endå slår dom tillbaka lite halvt..
Tråkigt värre.
 
Topp