Blixt och dunder, titanerna kommer!

DeletedUser

Guest
Och här har vi en som GILLAR rövslickeri..

Kanske blir ledsen när ni väl adlar mej. Vet inte än.. Dåligt insatt?
 

DeletedUser

Guest
jag tycker att du borde spela på v3 istället då du verkar gilla pajkastning..:)
 

DeletedUser

Guest
Och här har vi en som GILLAR rövslickeri..

Kanske blir ledsen när ni väl adlar mej. Vet inte än.. Dåligt insatt?

klart de e kul när folk håller på att slick röv förren, tråkigt att du troligtvis aldrig kommer att erfara det:p
 

DeletedUser

Guest
Adling är en myt.
Har aldrig hänt och kommer aldrig hända.
 

DeletedUser

Guest
-=AT=-:s "strategi" har uppdagats. :D Man skaffar en infiltratör, som sedan Köar åt sina "kamrater". Denne infiltratör demolerar sedan murar och skickar bort trupper, och bereder vägen för sina riktiga kamrater i stammen -=AT=-. På så vis blir förlusterna mindre. Jätteimponerande, eller hur!?:eek: Det är ju så man krigar på TW!:)

Bryt alliansen med dem, WAR och kör över dem. Annars blåser de er också.:eek:
 

DeletedUser

Guest
Ja, just det..
Bryt alliansen med dem, V.V.V och kör över dem. Annars blåser de er också.:eek:
 

DeletedUser

Guest
Vi har haft en liten incident i AT där en WASP spelare erbjöd en spelare i AT byar medan han var KÖ för en fiende. WASP spelaren har sedan joinat oss. Hela den här historien uppdagades igår och båda spelarna har fått sina välförtjänta straff av adminsen och även fått veta att de lever av oss i AT. Deras agerande är inget vi i AT stödjer och inget liknande kommer ske igen om de vill vara kvar hos oss. Jag har redan varit i kontakt med roevhatten och bett om ursäkt å AT's vägnar för det inträffade.. om någon mer vart drabbad ber jag även er om ursäkt. Något liknande kommer inte hända igen om någon inte känner en otrolig lust att bli kickade ;)

MVH
Sozze, mansslukande Riddarinna av -=AT=-.
 

DeletedUser

Guest
-=AT=-:s "strategi" har uppdagats. :D Man skaffar en infiltratör, som sedan Köar åt sina "kamrater". Denne infiltratör demolerar sedan murar och skickar bort trupper, och bereder vägen för sina riktiga kamrater i stammen -=AT=-. På så vis blir förlusterna mindre. Jätteimponerande, eller hur!?:eek: Det är ju så man krigar på TW!:)

Bryt alliansen med dem, WAR och kör över dem. Annars blåser de er också.:eek:


Det var utom min vetskap och dessutom var det bara en spelare det gällde såvitt jag vet. Att döma hela stammens växt på att vi "fuskade" mot en spelare är ganska dåligt tycker jag.

Om du gillar att kalla mig för fet och att jag har en annorlunda sexualitet så får du väl göra det. Jag vet hur jag ser ut och jag vet varför jag spelar med mitt karaktärsnamn Zeleene.
Är du intresserad av att veta så är jag en undernärd smal person som gillar att spela MMORPG som WoW(slutat) och Lineage2(slutat) Spelade även sönder Diablo2 när dess storhetstid var.
I alla dessa spel döpte jag mina Female characters till Zeleene och alla manliga till XedoZ då detta är mina använda namn i spel. Jag har använt XedoZ så mycke så jag ville kalla mig Zeleene på TW. Tycker inte du har rätt att ifrågasätta mig för att jag gör de valet.

SPRIT och WASP har skrivit att vi ska möta motstånd och blabla... "snart kommer vi" Har då inte sett något motstånd än och det är typ slut på kriget nu.

Ang. stammarna vi förklarade krig med och inte så ligger de till på följande sätt:
vi förklarade krig med SPRIT och WASP med vårat "löjliga meddelande" och väntade med KR och KR-A. Jag sa att vi skulle lägga focus på SPRIT och WASP och sen gå på KR och KR-A senare.
Varför dessa 2 stammar dog före SPRIT och WASP var uppenbarligen för att dom få attacker vi gjorde på dom utan krigsförklaring och focus på dom var nog för att döda deras stammar. Dom var helt enkelt inte bra nog för att ens försvara sig mot det.

Vi ska nu avsluta kriget mot WASP inom kort. Kommer inte ta alla byar då det är meningslöst. Vi tar resten när vi vuxit dit.

Nya krig är på gång och nya fiender lär skapas.
Om ni vill se oss möta en stam av lika värde så får ni väl vänta tills vi gränsar med en sådan stam och bestämmer oss för att attackera den.... Jag är inte ett pucko som startar ett krig med 44 timmar adlingstid...

Anledningen till att vi krigar med er är för att det bara är 30 timmar till er och ni uppenbarligen inte kan försvara er mot ett adelståg iaf...

Lär er spela innan ni gör uttalanden om andras spelsätt.
 

DeletedUser

Guest
Självklart var det utan din vetskap. Hade inte väntat mej något annat svar än just det. Denne medlem droppade in lite väl snabbt i AT efter en besvärlig frågeställning för att din förklaring ska vara särskilt trovärdig. Du försvarar det ju uppenbarligen också med ditt sista inlägg. Det var dessutom inte mot en enda spelare som denna strategi brukades. Denne förrädare KÖade åt flera som tappade byar och åtminstone en blev helt nollad.

Du kanske inte förstod att jag bad om ursäkt för mitt uttalande om din person. Eller åtminstone tog jag tillbaka det för att jag själv insåg att jag gått över gränsen. Så jag förtydligar så att du förstår: Jag ber om ursäkt för mitt påhopp på din person.
Är vi klara med det nu, eller ska jag skicka en blombukett?
För övrigt har jag inget intresse alls av var eller vad du spelar. Eller hur du ser ut. Fullständigt överflödig och onödig information.

Citera gärna och visa var WASP har skrivit "snart kommer vi", för jag hittar det inte. Vore ju tråkigt om du framstod som en lögnare. SPRIT och WASP är två separata stammar. Det kan ju vara bra att veta.

OCH: Det har aldrig varit 30 timmar till vår front mot AT. Eller menar du er kärna..?

För att citera en stor tänkare:

"Lär er spela innan ni gör uttalanden om andras spelsätt."
 
Topp